Pijnlijk moment voor me, dit.. Zuip ik straks wel weer weg onder het genot van Tchaikovskyquote:
quote:
Da's nie Best.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid en ik kwam er door FOK! achter dat er dus wel mensen zijn die gelovig zijn.
Dacht dat het een vodka was, is gewoon een componistquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zuip ik straks wel weer weg onder het genot van Tchaikovsky
Teringjantje, DWCquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht dat het een vodka was, is gewoon een componist.
weet ik want ze hebben ook een stationquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Best (Sound uitspraak (info·uitleg)) is een plaats en gemeente in de provincie Noord-Brabant
Nice. Vele malen beter dan Frans Duijts.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pijnlijk moment voor me, dit.. Zuip ik straks wel weer weg onder het genot van Tchaikovsky
Joh.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht dat het een vodka was, is gewoon een componist.
Best.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Best (Sound uitspraak (info·uitleg)) is een plaats en gemeente in de provincie Noord-Brabant
Helmond heeft al een aardige collectie aangelegd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet ik want ze hebben ook een station
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid en ik kwam er door FOK! achter dat er dus wel mensen zijn die gelovig zijn.
Short-term memory loss?quote:
Alleen bij het lezen van de naam begonnen m'n oren al te bloeden, bedankt heyquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice. Vele malen beter dan Frans Duijts.
Het kan allemaal, dat is waarquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had Best gekund, gezien de context.
't hout brouwhuis brandevoort en helmond zelfquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Helmond heeft al een aardige collectie aangelegd.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleen bij het lezen van de naam begonnen m'n oren al te bloeden, bedankt hey
Volgens mij vergeet je er nog wat, maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
't hout brouwhuis brandevoort en helmond zelf
Jij en je goede manieren.. Ik mag je graagquote:
Ik vind jou ook wel leuk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij en je goede manieren.. Ik mag je graag
Ik heb wel een rokje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij en je goede manieren.. Ik mag je graag
Ik zou haar doen.quote:
quote:
Ik geloof er geen fuck vanquote:
En hoe weet jij dat nou.. Voor t zelfde geld ben ik een pitjequote:
je hebt het misquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je er nog wat, maar ik kan het mis hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |