Nice. Maar voor wat betaal je dan 650 huur?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, sta 6 jaar op de wachtlijst. Laatst even aangemeld voor een woning om te kijken wat voor positie ik had.
van de 380 stond ik nr 360
Maar heb me net ingeschreven in de gemeente, dan kan ik bij woningbouw aangeven dat ik voor meer dan 650 huur, dan krijg ik 10 jaar inschrijfwaarde erbij.
Moest lachen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denken dat FOK!kers aanspraak maken op een sociale huurwoning_!
Voor wat? Qua oppervlakte?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice. Maar voor wat betaal je dan 650 huur?
Ik heb die films nooit gezien, dus ja, ok.quote:
Teringquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
gewoon die vrijstaande villa contant aftikken moszko stylequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
hehe ja, smooth criminal mijn huisbaas.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:02 schreef Salatrel het volgende:
Isolatie heeft niks met je woongenot te maken maar dient waarschijnlijk om zijn stookkosten te verlagen... huur verhogen en dubbel cashen.
het is wel incl.quote:
En dik geld vangen, goed bezig die man.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ja, smooth criminal mijn huisbaas.
Hij is ook pas rond de 35 ofzo, en heeft al 12 woningen.
Ik wil graag een bipolaire huurwoningquote:
Je zit dus in een hippe stad zodat het meer kost?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is wel incl.
zon 35 m2 schat ik. woonkamer met keuken erin, badkamertje, slaapkamertje. 2,5 bij 2,5 meter dakterrasje. En dat is het wel.
Ik een schizofrene, heb je om de zoveel dagen weer eens iets compleet anders.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil graag een bipolaire huurwoning
Mjah, studentenstad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je zit dus in een hippe stad zodat het meer kost?
Klinkt wel beter ja.. Bipolair is dan weer grauw en dan ineens felgekleurd, ga je vast panisch van wordenquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik een schizofrene, heb je om de zoveel dagen weer eens iets compleet anders.
Lijkt me niet zo chill, een woning die niet in deze werkelijkheid blijft. verdwijnende muren en shit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik een schizofrene, heb je om de zoveel dagen weer eens iets compleet anders.
Ja hoor, cybersquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:09 schreef Salatrel het volgende:
Een felgekleurde gothicmeerdere tinten zwart
Hangt van de stad af. Ik zit dan liever net wat buiten het centrum zodat ik dan toch een wat betaalbare woning heb.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, studentenstad.wilde eigenlijk wat buiten de stad, maar dat blijkt dus gewoon even duur te zijn.
En voor je het weet zit je bij Dr. Phil je verhaal te doen. Dat heb ik dan weer liever niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Klinkt wel beter ja.. Bipolair is dan weer grauw en dan ineens felgekleurd, ga je vast panisch van worden
jep, maar hier blijkt dat dus toch tegen te vallen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hangt van de stad af. Ik zit dan liever net wat buiten het centrum zodat ik dan toch een wat betaalbare woning heb.
Mazzel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, en ik huur een redelijke woning, met een redelijke prijs. Ik weet het verder ook niet.
Neemt niet weg dat ik soms in slaap gevallen ben, denkend dat ik thuis was. Ik doe mijn ogen open en opeens ben ik totaal ergens anders. Eng is dat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo chill, een woning die niet in deze werkelijkheid blijft. verdwijnende muren en shit.
Waar zit je dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
jep, maar hier blijkt dat dus toch tegen te vallen.
Wel veel dingen die dan een stuk fijner zijn maar toch wel echt buiten mijn budget vallen.
Pas op jij mannetjequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:09 schreef Salatrel het volgende:
Een felgekleurde gothicmeerdere tinten zwart
Hehehehequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En voor je het weet zit je bij Dr. Phil je verhaal te doen. Dat heb ik dan weer liever niet.
Ok, ik ben aan deze woning gekomen omdat ik kennissen had daar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mazzel.Ik hoop uitgeloot te worden. Op inschrijvingsduur kan ik nog wel een paar jaar wachten.
Ik had vaak dromen dat ik nog bij vrienden zat, dat ik iemand een biertje aangaf, mijn ogen opendeed en in bed lag.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik soms in slaap gevallen ben, denkend dat ik thuis was. Ik doe mijn ogen open en opeens ben ik totaal ergens anders. Eng is dat.
Anders zal ik je eens op een heel andere manier van die boterkoek laten genietenquote:
Dat heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had vaak dromen dat ik nog bij vrienden zat, dat ik iemand een biertje aangaf, mijn ogen opendeed en in bed lag.fucking bizar. Maar beter dan andersom denk ik.
je woont toch aan de andere kant van het land duzzzzzzzquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Anders zal ik je eens op een heel andere manier van die boterkoek laten genieten
Alsof je dat niet zou willen, kom nouquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je woont toch aan de andere kant van het land duzzzzzzz
Die komt niet, wil ik hier niet hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:15 schreef Salatrel het volgende:
Als wise ook komt hoeft het voor mij helemaal niet meer...
Ik heb ook geen zin daarin eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:15 schreef Salatrel het volgende:
Als wise ook komt hoeft het voor mij helemaal niet meer...
En dan zeg ik: Insgelijks u ook, als je het bekijkt van deze kant.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je woont toch aan de andere kant van het land duzzzzzzz
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan zeg ik: Insgelijks u ook, als je het bekijkt van deze kant.
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo is het maar net
niet voor niets dat best rijmt op westquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo is het maar net
Rijmt ook op incest, wat is je punt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet voor niets dat best rijmt op west
Whehehe.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Rijmt ook op incest, wat is je punt?
incest is best?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Rijmt ook op incest, wat is je punt?
Best (Sound uitspraak (info·uitleg)) is een plaats en gemeente in de provincie Noord-Brabantquote:
Ik ben er opgegroeid en ik kwam er door FOK! achter dat er dus wel mensen zijn die gelovig zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Best (Sound uitspraak (info·uitleg)) is een plaats en gemeente in de provincie Noord-Brabant
Is dat de Biblebelt? Dan is het cirkeltje wat mij betreft rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |