Ze wisselen nogal af. Het ene moment obscure hiphop en net schalde dit weer door de muren:quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou ik liever hebben dan dit. ik voel het door de grond heen bonzen,
graag gedaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Fijn.
Nu moet ik weer Red Alert 2 gaan spelen.
En bedankt.
?????quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Blijft vet hoe Bayern tiki-taka beter masterde dan Barca zelf.
Die met die hanen en Argo ook bedoel je?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Verwarrend, die UI'sUSERCEPTION!!
/insert JB's whaaaaaaaaaa smiley
Hehe, ik heb de afwisseling tussen tokkie smartlappen en hardcore.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze wisselen nogal af. Het ene moment obscure hiphop en net schalde dit weer door de muren:
Ja, want rawberry en CY hebben dezelfde en toen raakte ik he-le-maal van de wijs zojuist toen ik een beetje semi-teruglasquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die met die hanen en Argo ook bedoel je?
En blij dat de buren ermee zijn?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe, ik heb de afwisseling tussen tokkie smartlappen en hardcore.
Ik heb er zelfs twee. Maar waarom altijd dat gezeik op die twee eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, want rawberry en CY hebben dezelfde en toen raakte ik he-le-maal van de wijs zojuist toen ik een beetje semi-teruglas
Heb een schouder om op uit te huilen nodig, NU!
Ik ben de enige die er last van heeft, ik hoor het ong even hart als hij het draait.quote:
heb je nog boterkoek?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, want rawberry en CY hebben dezelfde en toen raakte ik he-le-maal van de wijs zojuist toen ik een beetje semi-teruglas
Heb een schouder om op uit te huilen nodig, NU!
Huh? Op wie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs twee. Maar waarom altijd dat gezeik op die twee eigenlijk?
Ja, hebben?quote:
Er is hier in de staat verbouwing, ik tril soms spontaan van mijn stoel af.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben de enige die er last van heeft, ik hoor het ong even hart als hij het draait.
Huis zonder isolatie.Ik heb kraakpanden gezien die beter geïsoleerd waren.
Welk gedeelte niet?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welk gedeelte behoeft nadere toelichting?
Klote, gaat het lang duren?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er is hier in de staat verbouwing, ik tril soms spontaan van mijn stoel af.
Geen idee eigenlijk, haan ken ik sowieso nauwelijks.. Argo ook niet veel ervaring meequote:
Hangt er vanaf aan welke werker je het vraagt. De een zegt juni, de andere weer "tot na de zomer".quote:
Tering.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hangt er vanaf aan welke werker je het vraagt. De een zegt juni, de andere weer "tot na de zomer".
Ah ok, ik heb wel ervaring met beide users.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, haan ken ik sowieso nauwelijks.. Argo ook niet veel ervaring mee
I dare youquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pas op he ik weet waar je huis woont
En.. Wat is uw mening? :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb wel ervaring met beide users.
Dat was allemaal theater, duh.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Argo is overigens wel leuk om te trollen met geloofspraatjes, maar miss trolled ie wel terug
Leuke gasten, alleen een beetje de weg kwijt.quote:
En dan te bedenken dat ik net een parkeerplaats voor mijn deur had, gooien ze de hele handel meteen open. Fuck.quote:
Weet het welquote:
Dat sowieso, maar dat zijn we allemaal een beetje tochquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuke gasten, alleen een beetje de weg kwijt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik net een parkeerplaats voor mijn deur had, gooien ze de hele handel meteen open. Fuck.
Niet echt een woning eigenlijk, je bent eerder op zoek naar een huurbaas die normaal kan doen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]Ben je mooi klaar mee.
Mijn huisbaas wilde wel wat aan de isolatie doen. Moet ik wel een week ergens anders zijn, en al mijn spullen er uit verhuizen, opslaan, en na een week weer terug. Oja, en dan gaat de huur per maand omhoog.
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe woning.
en hoe gaat die huisbaas je compenseren voor het 2x verhuizen van je zooi en die week dat je egens anders moet verblijven?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]Ben je mooi klaar mee.
Mijn huisbaas wilde wel wat aan de isolatie doen. Moet ik wel een week ergens anders zijn, en al mijn spullen er uit verhuizen, opslaan, en na een week weer terug. Oja, en dan gaat de huur per maand omhoog.
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe woning.
Nouja, hij moet de hele vloer vervangen want het is nu echt troep. Oude houten platen en shit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet echt een woning eigenlijk, je bent eerder op zoek naar een huurbaas die normaal kan doen?
Dat begin ik steeds meer te geloven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat zijn we allemaal een beetje toch
haha niet, hij ziet het als verhoging van het woongenot, dus hij vraagt er gewoon extra geld voor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en hoe gaat die huisbaas je compenseren voor het 2x verhuizen van je zooi en die week dat je egens anders moet verblijven?
T went welquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat begin ik steeds meer te geloven.
ik zou hem een dikke vinger geven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha niet, hij ziet het als verhoging van het woongenot, dus hij vraagt er gewoon extra geld voor.
Dan ben je gek als je dat niet doet eigenlijk. Ik heb er vrij weinig zin in om anaal verkracht te worden. Of het moet je ding zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, hij moet de hele vloer vervangen want het is nu echt troep. Oude houten platen en shit.
mjah, nouja zit particulier. Dus fucking duur voor zo'n 35 M2 ofzo.
Ik moet sociaal gaan huren, dan betaal ik 1/6e voor hetzelfde.
Weet je hoe lastig het is om aan een sociale huurwoning te komen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ben je gek als je dat niet doet eigenlijk. Ik heb er vrij weinig zin in om anaal verkracht te worden. Of het moet je ding zijn.
Nouja, sta 6 jaar op de wachtlijst. Laatst even aangemeld voor een woning om te kijken wat voor positie ik had.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ben je gek als je dat niet doet eigenlijk. Ik heb er vrij weinig zin in om anaal verkracht te worden. Of het moet je ding zijn.
Mja, niet echt sociaal he?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig het is om aan een sociale huurwoning te komen?
Nee, en ik huur een redelijke woning, met een redelijke prijs. Ik weet het verder ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig het is om aan een sociale huurwoning te komen?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat begin ik ook langzaam te merken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |