Ze wisselen nogal af. Het ene moment obscure hiphop en net schalde dit weer door de muren:quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou ik liever hebben dan dit. ik voel het door de grond heen bonzen,
graag gedaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Fijn.
Nu moet ik weer Red Alert 2 gaan spelen.
En bedankt.
?????quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Blijft vet hoe Bayern tiki-taka beter masterde dan Barca zelf.
Die met die hanen en Argo ook bedoel je?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Verwarrend, die UI'sUSERCEPTION!!
/insert JB's whaaaaaaaaaa smiley
Hehe, ik heb de afwisseling tussen tokkie smartlappen en hardcore.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze wisselen nogal af. Het ene moment obscure hiphop en net schalde dit weer door de muren:
Ja, want rawberry en CY hebben dezelfde en toen raakte ik he-le-maal van de wijs zojuist toen ik een beetje semi-teruglasquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die met die hanen en Argo ook bedoel je?
En blij dat de buren ermee zijn?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe, ik heb de afwisseling tussen tokkie smartlappen en hardcore.
Ik heb er zelfs twee. Maar waarom altijd dat gezeik op die twee eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, want rawberry en CY hebben dezelfde en toen raakte ik he-le-maal van de wijs zojuist toen ik een beetje semi-teruglas
Heb een schouder om op uit te huilen nodig, NU!
Ik ben de enige die er last van heeft, ik hoor het ong even hart als hij het draait.quote:
heb je nog boterkoek?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, want rawberry en CY hebben dezelfde en toen raakte ik he-le-maal van de wijs zojuist toen ik een beetje semi-teruglas
Heb een schouder om op uit te huilen nodig, NU!
Huh? Op wie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs twee. Maar waarom altijd dat gezeik op die twee eigenlijk?
Ja, hebben?quote:
Er is hier in de staat verbouwing, ik tril soms spontaan van mijn stoel af.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben de enige die er last van heeft, ik hoor het ong even hart als hij het draait.
Huis zonder isolatie.Ik heb kraakpanden gezien die beter geïsoleerd waren.
Welk gedeelte niet?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welk gedeelte behoeft nadere toelichting?
Klote, gaat het lang duren?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er is hier in de staat verbouwing, ik tril soms spontaan van mijn stoel af.
Geen idee eigenlijk, haan ken ik sowieso nauwelijks.. Argo ook niet veel ervaring meequote:
Hangt er vanaf aan welke werker je het vraagt. De een zegt juni, de andere weer "tot na de zomer".quote:
Tering.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hangt er vanaf aan welke werker je het vraagt. De een zegt juni, de andere weer "tot na de zomer".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |