Pijnlijk moment voor me, dit.. Zuip ik straks wel weer weg onder het genot van Tchaikovskyquote:
quote:
Da's nie Best.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid en ik kwam er door FOK! achter dat er dus wel mensen zijn die gelovig zijn.
Dacht dat het een vodka was, is gewoon een componistquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zuip ik straks wel weer weg onder het genot van Tchaikovsky
Teringjantje, DWCquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht dat het een vodka was, is gewoon een componist.
weet ik want ze hebben ook een stationquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Best (Sound uitspraak (info·uitleg)) is een plaats en gemeente in de provincie Noord-Brabant
Nice. Vele malen beter dan Frans Duijts.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pijnlijk moment voor me, dit.. Zuip ik straks wel weer weg onder het genot van Tchaikovsky
Joh.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Best.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Best (Sound uitspraak (info·uitleg)) is een plaats en gemeente in de provincie Noord-Brabant
Helmond heeft al een aardige collectie aangelegd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet ik want ze hebben ook een station
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid en ik kwam er door FOK! achter dat er dus wel mensen zijn die gelovig zijn.
Short-term memory loss?quote:
Alleen bij het lezen van de naam begonnen m'n oren al te bloeden, bedankt heyquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice. Vele malen beter dan Frans Duijts.
Het kan allemaal, dat is waarquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had Best gekund, gezien de context.
't hout brouwhuis brandevoort en helmond zelfquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Helmond heeft al een aardige collectie aangelegd.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleen bij het lezen van de naam begonnen m'n oren al te bloeden, bedankt hey
Volgens mij vergeet je er nog wat, maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
't hout brouwhuis brandevoort en helmond zelf
Jij en je goede manieren.. Ik mag je graagquote:
Ik vind jou ook wel leuk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij en je goede manieren.. Ik mag je graag
Ik heb wel een rokje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij en je goede manieren.. Ik mag je graag
Ik zou haar doen.quote:
quote:
Ik geloof er geen fuck vanquote:
En hoe weet jij dat nou.. Voor t zelfde geld ben ik een pitjequote:
je hebt het misquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je er nog wat, maar ik kan het mis hebben.
Ik zou het bijna willen bewijzen op een meet, maar ik ben bang dat die (deels) in het openbaar plaatsvinden.quote:
Hoe weet ik nou wat ik zou doen, tsja..quote:[..]
En hoe weet jij dat nou.. Voor t zelfde geld ben ik een pitje
Ja, of je moet een steegjes/bosjes-meet organiseren, wellicht zijn er mensen voor te porren :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou het bijna willen bewijzen op een meet, maar ik ben bang dat die (deels) in het openbaar plaatsvinden.
[..]
Hoe weet ik nou wat ik zou doen, tsja..
Met houten takjes.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, of je moet een steegjes/bosjes-meet organiseren, wellicht zijn er mensen voor te porren :$
En zijdezachte blaadjes voor het tedere werkquote:
Zou er lief ende teder langs strelen :$quote:
Je laat het nog goed klinken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En zijdezachte blaadjes voor het tedere werk
Ik zal het onthouden.quote:
Ik ken het man, ik ken het! Het denken aan/gebruiken van zijdezachte blaadjes geeft me ALTIJD hoop!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden.
Voor als ik maandagochtend geen zin heb om te werken bijvoorbeeld.
Goede samenvatting van deze SCquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:08 schreef Modus het volgende:
Husain Bolt..
Therapeuten..
Tchaikovsky is een vodka?.
U jelly bro?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:12 schreef Zosk het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)or-Saudi-Arabia.html
Ja hoor.!!!!!
Mr. DWC ruffneck.. Don't kiss and tellquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pijnlijk moment voor me, dit.. Zuip ik straks wel weer weg onder het genot van Tchaikovsky
In b4
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat te wachten tot er iets ging gebeuren, maar er gebeurde niets. Bummer
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Niet jelly, vind het apart.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
U jelly bro?
Goedenavond trouwens, lang niet gepost hier zeg
Behoorlijk jaquote:
Wow Dqod. :$ :$:$:!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
Las er laatst ook al wat overMaar jij mag mijn landje wel in hoor Zoks, mooie man :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |