OOOHHHHquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pittig is nog altijd beter dan zuur.
quote:Scott even refers to it in the film as an "intellectual carrot." The internal, plant-like structure of the creature makes it impervious to bullets but not other destructive forces
Kan het handelen schatj :$quote:
Kan je nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OOOHHHH
ZIE!! Ik wist het hoor![]()
![]()
[..]
[..]
Kan het handelen schatj :$
Stugge oudequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet dat hij dan denkt: "Oh lol wacht, ik schiet hier niks mee op."
Oh ik dacht al, die witte wijntjes lopen lekker. Maar het ging over Carrot Man.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OOOHHHH
ZIE!! Ik wist het hoor![]()
![]()
Moet jij eens oplettenquote:
quote:
Keer wat anders dan Mosselmanquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, die witte wijntjes lopen lekker. Maar het ging over Carrot Man.![]()
Wiejoowwquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten
[..]
HIJ KOMT UIT SCHEVENINGUUUUH!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Keer wat anders dan Mosselman
Hahaha.quote:
Vind Miver wel wat voor Mosselman en dan ook op een "The Thing" manier :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
HIJ KOMT UIT SCHEVENINGUUUUH!!
Dat was ik even vergeten.
DOE DANquote:
Ze spraken niet over Batavieren, Teutoonse ridders en die vervelende Bourgondiėrs?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha.
"Zo hebm we die duutsers ook weg moffelt"
Mosselman. De nieuwe horrorfilm.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vind Miver wel wat voor Mosselman en dan ook op een "The Thing" manier :$
Graag.quote:
Sowieso 80's stylequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Graag.Maar dan geen CGI, dat is te makkelijk.
Nee. Wel over romeinen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze spraken niet over Batavieren, Teutoonse ridders en die vervelende Bourgondiėrs?
Wish i couldquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vind Miver wel wat voor Mosselman en dan ook op een "The Thing" manier :$
[..]
DOE DAN
Nee, ik kan dat wel een beetje. Maar dat wat in The Thing allemaal gaande was ben ik nog aan het ontcijferen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso 80's style
Kun jij dat soort dingen? Of moeten we daar nog iemand anders voor inhuren.. Een eckte creabea (of bo)
"God damn Romans breaking down my shitty wall!!"quote:
Ik heb vertrouwen in je hoor, waar is je zelfvertrouwen :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Wel over romeinen.
[..]
Wish i could
We gaan t uitvogelenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik kan dat wel een beetje. Maar dat wat in The Thing allemaal gaande was ben ik nog aan het ontcijferen.
Goedzoquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in je hoor, waar is je zelfvertrouwen :$
[..]
We gaan t uitvogelen
Nu even eten, geen worteltjes
Latah
Wat dan wel? Rauwe octopus?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
We gaan t uitvogelen
Nu even eten, geen worteltjes
Latah
Arminius was dat toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |