Vanaf Rome: Total War heb ik alle Total War games gespeeld, maar geen een zo veel als Romequote:
Ik speelde destijds RA2 helemaal kapot, en AoE2. Er was ook een game over de Amerikaanse burgeroorlog, American Conquest peins ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vanaf Rome: Total War heb ik alle Total War games gespeeld, maar geen een zo veel als Rome![]()
![]()
RA2 online was ook geniaal jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik speelde destijds RA2 helemaal kapot, en AoE2. Er was ook een game over de Amerikaanse burgeroorlog, American Conquest peins ik.
Op school was er toen een hele groep die communist speelden, en de andere groep weer westers. Die mochten elkaar niet.quote:
Handvol Prism Tanks, en je kunt ze bij elkaar vegen.quote:
https://soundcloud.com/d_o_c/one-more-spell-on-you-daftquote:
Nee heb net 30 bitterballen in mn bakkes geproptquote:
Bitterballenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee heb net 30 bitterballen in mn bakkes gepropt
Jij weet wel raad met ballen, zie ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch, nu wil ik ook.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |