Nou het is niet eens die kleur geworden maar gewoon fucking saai beetje rood glansje jezus wat een kutkleur is dit. Even zorgen dat ik het zo snel mogelijk weer over kan verven, het is allene ook nog iets donkerder dan ik wilde.quote:
Kan mijn haar niet tegen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tut.. Head&Shoulders gebruiken. Dat haalt de meeste kleur er wel uit.
Hoop ze dinsdag over te verven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:05 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Aww hoelang duurt het voordat die kleur er uit is.
lol sarinaquote:
Therapeuten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
Vrouwen die hun haar verfen.
Respectloos tegenover God.
Gorzalka laten we een pijp roken dan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:10 schreef Gorzalka het volgende:
Nu dat uit de weg is kan ik eindelijk zonder angst posten!
Liever een sigaar, pijpen is zo pretentieusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gorzalka laten we een pijp roken dan.
quote:
Wij moesten in de klas ook dat liedje zingenquote:
Alle boeken van gelezenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De stoere boys lazen dit.
Dank voor mijn wekelijkse portie "blij om geboren en getogen Amsterdammer te zijn"quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
Dat eerste Dumpert filmpje ook.
http://www.dumpert.nl/med(...)door_waterkanon.html
Meeste kudos, en dan zie je het en denk je 'haha'.
En vervolgens lees je dit.
[ afbeelding ]
lekker stukje brood met jusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht iemand zich toevallig afvragen waar ik mee ontbijt.
lol, dat kon makkelijk. Kijk maar:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:49 schreef fyah het volgende:
oh nee wacht, doodsbedreigingen posten was niet ok tochfuck it
FBI en CIA ingelicht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
lol, dat kon makkelijk. Kijk maar:
Nadat ik seks met Jessica Alba heb gehad vermoord ik Barack Obama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |