Hmm, wel eens kleding besteld bij Asos?quote:
Gelukkig heb ik dat wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zulke jurkjes zijn nice er moet alleen wel wat meer lichaam in.
Yesss, is altijd binnen een week binnen. Goeie service.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm, wel eens kleding besteld bij Asos?
Had bij de New Look wel een gestreepte maxi dress gekocht, eentje die niet te lang is, kijken hoe dat uitpakt deze zomer
op zich welquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar zeg nou zelf.. Ze was wel lekker
Die je zelf nog moet maken? Die zag ik vorige week liggen toevallig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb zo'n guacamole pakketje van de AH, wordt dat wel enigszins lekker?
Ja komt nog, geen zin om pyjama uit te trekkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yesss, is altijd binnen een week binnen. Goeie service.
Pics van jurk.
Mehquote:
van mij mag jequote:
Yup, 2 avocado's, limoentje, Spaanse peper, knoflookteentje, sjalot en een tomaatje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die je zelf nog moet maken? Die zag ik vorige week liggen toevallig.
Ook al mocht het nietquote:
lekker rebels weerquote:
Eindelijk nog iemand! Ik zou deze MILF goed en hard, 7,50/10quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon nog een keer om mensen te pissoffen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou haar wel in een kelder willen.
Zij jou alleen niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand! Ik zou deze MILF goed en hard, 7,50/10
Zal hem vanavond eens mee nemen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup, 2 avocado's, limoentje, Spaanse peper, knoflookteentje, sjalot en een tomaatje.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon nog een keer om mensen te pissoffen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou haar wel in een kelder willen.
Yolo-mentaliteitquote:
Bokoesam zou jou ook nietquote:
Heb de natural Doritos al klaar, maar ben bang dat het een smeerboel wordtquote:
Jij houd van vrouwen die lui zijn in bed?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]vrouwen die op hun rug liggen altijd +1
Ik zou bokoe ook niet. Niet donker genoegquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bokoesam zou jou ook niet.
[..]
Heb de natural Doritos al klaar, maar ben bang dat het een smeerboel wordt.
Heb ik dan precies gemist, was gister in damsciquote:
Nee, niet lazy. Maar gewoon, onderop, beetje submissive enzo. En om je heen geklemd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij houd van vrouwen die lui zijn in bed?
Damsciquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb ik dan precies gemist, was gister in damsci
Cowgirlquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, niet lazy. Maar gewoon, onderop, beetje submissive enzo. En om je heen geklemd.
Zo mooi enzo is ze niet maar ze heeft zo iets ziek heets over zich heen.. zou ook jarenlang gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand! Ik zou deze MILF goed en hard, 7,50/10
Ik spelde het expres als Dasmci nerdquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Damsci. Lijst-waardig
.
[..]
Cowgirl. #favorietestandje
Dasmciquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik spelde het expres als Dasmci nerdis geen fout, is met opzet.
Komt door al die gekke Polen daar. Het is nu omgedoopt tot Damsci.quote:
OOk met opzet, alle falen zijn met opzetquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vroeger had ze nog vetjes. Vond ik d'r veel lekkerder
.
[ afbeelding ]
Nou en wat maakt het uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
Wist dat ik het erbij had moeten zetten dat het expres zo was geschreven. Fucking hazen.
Dit. Carequote:
Damscoquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
Wist dat ik het erbij had moeten zetten dat het expres zo was geschreven. Fucking hazen.
Altijd bitchen en snibben tegen mij, zuur wezen dat je bent. Is dit een strategie ofzo of wat.quote:
Lol had Dasmci niet eens gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Damsco
Damsci
Dasmci
Nee hoor, gewoon expres.
Nee je bent lomper dan een Asianquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Altijd bitchen en snibben tegen mij, zuur wezen dat je bent. Is dit een strategie ofzo of wat.Ben geen Aziaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |