Zo mooi enzo is ze niet maar ze heeft zo iets ziek heets over zich heen.. zou ook jarenlang gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand! Ik zou deze MILF goed en hard, 7,50/10
Ik spelde het expres als Dasmci nerdquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Damsci. Lijst-waardig
.
[..]
Cowgirl. #favorietestandje
Dasmciquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik spelde het expres als Dasmci nerdis geen fout, is met opzet.
Komt door al die gekke Polen daar. Het is nu omgedoopt tot Damsci.quote:
OOk met opzet, alle falen zijn met opzetquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vroeger had ze nog vetjes. Vond ik d'r veel lekkerder
.
[ afbeelding ]
Nou en wat maakt het uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
Wist dat ik het erbij had moeten zetten dat het expres zo was geschreven. Fucking hazen.
Dit. Carequote:
Damscoquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
Wist dat ik het erbij had moeten zetten dat het expres zo was geschreven. Fucking hazen.
Altijd bitchen en snibben tegen mij, zuur wezen dat je bent. Is dit een strategie ofzo of wat.quote:
Lol had Dasmci niet eens gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Damsco
Damsci
Dasmci
Nee hoor, gewoon expres.
Nee je bent lomper dan een Asianquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Altijd bitchen en snibben tegen mij, zuur wezen dat je bent. Is dit een strategie ofzo of wat.Ben geen Aziaat.
hahahahhhaahah ;pquote:
Nee ik hou niet van patserige flikkertjes zoals jijquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hang nu je magere handjes om me heen.
Dat zou ik ook als totaal niet fitte vrouw zeggen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van patserige flikkertjes zoals jij.
En toch als ze lief naar je keek en hoi zei, zou je rood worden en naar de grond kijken.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat zou ik ook als totaal niet fitte vrouw zeggen.
Alsof Zosk geen patser is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van patserige flikkertjes zoals jij.
quote:
Hij denkt dat hij het all figured out heeft. Jij date een zweedse, ik ben zweeds. Such a clever boy rightquote:
Wtf, bro.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
een vriend zij dat je een steen in je anus moet doen omdat dat goed voeld
hoe groot en kan elke soort steen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |