Nee ik hou niet van patserige flikkertjes zoals jijquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hang nu je magere handjes om me heen.
Dat zou ik ook als totaal niet fitte vrouw zeggen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van patserige flikkertjes zoals jij.
En toch als ze lief naar je keek en hoi zei, zou je rood worden en naar de grond kijken.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat zou ik ook als totaal niet fitte vrouw zeggen.
Alsof Zosk geen patser is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van patserige flikkertjes zoals jij.
quote:
Hij denkt dat hij het all figured out heeft. Jij date een zweedse, ik ben zweeds. Such a clever boy rightquote:
Wtf, bro.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
een vriend zij dat je een steen in je anus moet doen omdat dat goed voeld
hoe groot en kan elke soort steen?
Hmnee. Ik vind haar echt niet mooi.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En toch als ze lief naar je keek en hoi zei, zou je rood worden en naar de grond kijken.
Ik keek wel even vreemdquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook echt uitgerekend mijn username erbij zetten. Shiiit.
Als ik het zou willen verdoezelen had ik de mijne er wel tussenuit gehaald hè?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geforceerd.
Beetje de spotlight op zijn eigen falen willen verdoezelen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook echt uitgerekend mijn username erbij zetten. Shiiit.
Echt hè.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij het all figured out heeft. Jij date een zweedse, ik ben zweeds. Such a clever boy right
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |