Hmnee. Ik vind haar echt niet mooi.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En toch als ze lief naar je keek en hoi zei, zou je rood worden en naar de grond kijken.
Ik keek wel even vreemdquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook echt uitgerekend mijn username erbij zetten. Shiiit.
Als ik het zou willen verdoezelen had ik de mijne er wel tussenuit gehaald hè?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geforceerd.
Beetje de spotlight op zijn eigen falen willen verdoezelen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook echt uitgerekend mijn username erbij zetten. Shiiit.
Echt hè.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij het all figured out heeft. Jij date een zweedse, ik ben zweeds. Such a clever boy right
Maar hoe kom je aan heel zo'n lijstje?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ik sherlockte op wolvendagen en Husain.
Heeft chlo gebouwd dacht ikquote:
neequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Zijn die 2 jongens trouwens al gevonden? Van die vader die zelfmoord pleegde terwijl hij met zijn kinderen aan het wandelen was?
Nee ben ik te dom voor, doe jij maar met je lijstjes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankerdomme vragen van jou atijd. Ga een encyclopedie schrijven ofzo.
Jij bent net zo Zweeds als dat ik Noors ben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij het all figured out heeft. Jij date een zweedse, ik ben zweeds. Such a clever boy right
quote:
Er was wel een bejaardeman opgepakt die een haan vervoerde op zijn snelbindersquote:
Ik denk dat de jongens hun vader hebben afgemaakt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Zijn die 2 jongens trouwens al gevonden? Van die vader die zelfmoord pleegde terwijl hij met zijn kinderen aan het wandelen was?
Precies, en toen gevlucht naar Narnia.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat de jongens hun vader hebben afgemaakt.
Ik denk dat jij vroeger keihard op je hoofd bent gevallen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat de jongens hun vader hebben afgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |