Maar hoe kom je aan heel zo'n lijstje?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ik sherlockte op wolvendagen en Husain.
Heeft chlo gebouwd dacht ikquote:
neequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Zijn die 2 jongens trouwens al gevonden? Van die vader die zelfmoord pleegde terwijl hij met zijn kinderen aan het wandelen was?
Nee ben ik te dom voor, doe jij maar met je lijstjes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankerdomme vragen van jou atijd. Ga een encyclopedie schrijven ofzo.
Jij bent net zo Zweeds als dat ik Noors ben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij het all figured out heeft. Jij date een zweedse, ik ben zweeds. Such a clever boy right
quote:
Er was wel een bejaardeman opgepakt die een haan vervoerde op zijn snelbindersquote:
Ik denk dat de jongens hun vader hebben afgemaakt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Zijn die 2 jongens trouwens al gevonden? Van die vader die zelfmoord pleegde terwijl hij met zijn kinderen aan het wandelen was?
Precies, en toen gevlucht naar Narnia.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat de jongens hun vader hebben afgemaakt.
Ik denk dat jij vroeger keihard op je hoofd bent gevallen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Behalve dan dat jij niks Noors ben ik ben toch wel echt Zweeds.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij bent net zo Zweeds als dat ik Noors ben.
[..]![]()
Ik denk opzich niet dat dit een onderwerp is om een grap over te maken. Ondanks dat dit KLB is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat denk jij niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vroeger keihard op je hoofd bent gevallen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vroeger keihard op je hoofd bent gevallen.
Dat denk jij wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik denk opzich niet dat dit een onderwerp is om een grap over te maken. Ondanks dat dit KLB is.
In dit topic ook al een taxichauffeur gespot die een haan in zijn doosje meatballs heeft, gaat lekker zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er was wel een bejaardeman opgepakt die een haan vervoerde op zijn snelbinders
Mijn naam is Noors.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Behalve dan dat jij niks Noors ben ik en toch wel echt Zweeds.
Moet kunnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik denk opzich niet dat dit een onderwerp is om een grap over te maken. Ondanks dat dit KLB is.
Het is wel duidelijk toch dat dat soort mensen niet helder nadenktquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:47 schreef tliciouz het volgende:
Die man heeft zich dus blijkbaar opgehangen, maar wat bezielt je om je kinderen dan mee te nemen?
Familieuitje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:47 schreef tliciouz het volgende:
Die man heeft zich dus blijkbaar opgehangen, maar wat bezielt je om je kinderen dan mee te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |