Vanavond spoonen? Zal ik ook meteen die bruine apenpecs van je de motorboot approach geven. Kun je ontvangen?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was op een sportpark. En ja is gewoon tondeuse, lijkt gewoon smoother door t licht.
smeer je nu ook in met vaseline voor dat extra shine?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, ja, licht en zo, klopt, is bij mij ook, maar toch. Nu true cueball.
Gewoon schoensmeerquote:Op maandag 17 juni 2013 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
smeer je nu ook in met vaseline voor dat extra shine?
Sunblock.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
smeer je nu ook in met vaseline voor dat extra shine?
quote:
Vanavond jouw bed dus?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, ja, licht en zo, klopt, is bij mij ook, maar toch. Nu true cueball.
[..]
Correct.
shining bright like een bowlingbal tochquote:
Nee doe maar jouwe, als we bezig gaan met handboeien, zwepen, latex pakjes, kaarsvet, bloed, etc. moet het naderhand toch weer verschoond worden.quote:
ik ben meestal het kleine lepeltjequote:Op maandag 17 juni 2013 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vanavond spoonen? Zal ik ook meteen die bruine apenpecs van je de motorboot approach geven. Kun je ontvangen?
SCHOENSMEER PAST TOCH NIET BIJ M'N SKIN TONE GVD.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
shining bright like een bowlingbal toch
Latex.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee doe maar jouwe, als we bezig gaan met handboeien, zwepen, latex pakjes, kaarsvet, bloed, etc. moet het naderhand toch weer verschoond worden.
yvonnedingenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee doe maar jouwe, als we bezig gaan met handboeien, zwepen, latex pakjes, kaarsvet, bloed, etc. moet het naderhand toch weer verschoond worden.
Was een verwijzing naar jouw post hoor.quote:
Ik vergiste me, doe je kanten lingerie en jarretels en zo maar aan ja.quote:
yvonnedingenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Was een verwijzing naar jouw post hoor.
beige schoensmeer hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef krioro het volgende:
[..]
SCHOENSMEER PAST TOCH NIET BIJ M'N SKIN TONE GVD.
Mehehehe beige.quote:
my face when fok.rarquote:
net een misvormd anusje.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Krio is denk ik meer deze kleur, roze ondertoon
Nee, gele ondertoon.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee zijn vleespet is zeer zeker wel met die roze ondertoon. Weet 4 surequote:
Maak me mooi met make up zodat ik net als vrouwen mijn lelijkheid deels kan verbergen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Vissen naar complimentjes.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Maak me mooi met make up zodat ik net als vrouwen mijn lelijkheid deels kan verbergen.
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee zijn vleespet is zeer zeker wel met die roze ondertoon. Weet 4 sure
Oké.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee zijn vleespet is zeer zeker wel met die roze ondertoon. Weet 4 sure
Wow vals. :squote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Maak me mooi met make up zodat ik net als vrouwen mijn lelijkheid deels kan verbergen.
quote:
Alleen als ik die perenbek van jou er ook mee mag doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga je hoofd hiermee poetsen ok krio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |