Ik ben fotomodel.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat zei Meloewa in een topic ergens. Dat jij universitair docent bent geweest.
Neusmodelquote:
Oké dWc.quote:
Is goed babygirl.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh oké, jammer, ander keertje dan maar.
Oh ja. Morgen.quote:
Grapje schatje, hvjquote:
Niet allemaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar alle modellen zijn anorexia en lelijk ze zijn gewoon fotogeniek.
Dankje, jij ook.quote:
Oh, nou, daar ben ik dan niet van op de hoogte.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat zei Meloewa in een topic ergens. Dat jij universitair docent bent geweest.
Nee, je hebt m'n hart gebroken. Wij zijn geen buddy's meer.quote:
Moet je niet slapen?!quote:
niet smoother dan mijn come-eat-at-this-fancy-restaurant.jpgquote:Op maandag 17 juni 2013 00:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Took a razor to the dome. smooth.gif (srs)
Fuckbuddy'squote:Op maandag 17 juni 2013 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, je hebt m'n hart gebroken. Wij zijn geen buddy's meer.
A_F vanavond spoonen om the mutual missing van onze honingpotjes tegen te gaan?quote:
Yacht op de achtergrond alles.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:22 schreef Chocolatebear het volgende:
niet smoother dan mijn come-eat-at-this-fancy-restaurant.jpg
Doe jij ook met mes tegenwoordig? Zag er wel gladjes uit op die parkchillpic ook. Met tondeuse krijg ik het niet zo.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet smoother dan mijn come-eat-at-this-fancy-restaurant.jpg
Jawel, was lang bezig met bot oud mes op hoofd en in oor gesneden etc.quote:
Ga vanavond mijn pillow head geven en 10 uur in coma liggen. Fanx but no fanx m8.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
A_F vanavond spoonen om the mutual missing van onze honingpotjes tegen te gaan?
Ik wil kleine spoon zijn.
Was op een sportpark. En ja is gewoon tondeuse, lijkt gewoon smoother door t licht.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe jij ook met mes tegenwoordig? Zag er wel gladjes uit op die parkchillpic ook. Met tondeuse krijg ik het niet zo.
Oh ja, het is weer zondag. Bed ook verschoond vandaag zeker?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe jij ook met mes tegenwoordig? Zag er wel gladjes uit op die parkchillpic ook. Met tondeuse krijg ik het niet zo.
[..]
Jawel, was lang bezig met bot oud mes op hoofd en in oor gesneden etc.
oke oke nice dan vraag ik CB mzzlquote:Op maandag 17 juni 2013 00:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ga vanavond mijn pillow head geven en 10 uur in coma liggen. Fanx but no fanx m8.
Ah, ja, licht en zo, klopt, is bij mij ook, maar toch. Nu true cueball.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was op een sportpark. En ja is gewoon tondeuse, lijkt gewoon smoother door t licht.
Correct.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, het is weer zondag. Bed ook verschoond vandaag zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |