Nu.quote:
Heb een beach house in Scheveningen that I can take you to.quote:
Ga jij nou maar 50 Shades of Grey scenario's na spelen met je chicka.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb een beach house in Scheveningen that I can take you to.
kkquote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaloers dat krio, de leukste FOK!ker, al TAKEN is?
Zou parasolletje achter z'n oor steken en langzaam die natte mondgrot beroeren.
Oh, ik nu niet.quote:
Hoef geen kind voor m'n 30equote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier begin je alleen maar over omdat je wil horen dat jij en Missy op 1 staan.
Is dat een optie?quote:
Handboeien, stropdassen om kelen, gezicht slaan en meer van dat soort ongein.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga jij nou maar 50 Shades of Grey scenario's na spelen met je chicka.
Vertel daar eens over trouwens. Met veel details graag.
Oh oké, jammer, ander keertje dan maar.quote:
Dat deed ik toen ik 16 was man.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Handboeien, stropdassen om kelen, gezicht slaan en meer van dat soort ongein.
Kaarsvet.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok manquote:
Nahquote:
Raar idee misschien, maar ik gok op 4ebequote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
inb4 lijstje met users die als eerst een KLB SC baby zouden maken.
Lot. Sukkel.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Raar idee misschien, maar ik gok op 4ebe
Human fuckipedequote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zit nu bij het brandmerken en vingers breken?
En dat vind jij wel leuk? Of lig je iedere avond te zeuren van "Schatje doe nou niet, waarom kunnen we nooit meer eens normaal seksen?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sinds de pakkans was vergroot vanwege het afnemen van je vingerafdrukken voor ID's ben ik ermee gestopt.quote:
En daarna werd je uit the Village People gezet?quote:
Volgens mij is ze juist door mijn gedrag in to deze shit geraakt.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En dat vind jij wel leuk? Of lig je iedere avond te zeuren van "Schatje doe nou niet, waarom kunnen we nooit meer eens normaal seksen?"?
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En daarna werd je uit the Village People gezet?
En op wat voor gedrag doel je dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij is ze juist door mijn gedrag in to deze shit geraakt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat ben jij stoer, mag ik je aanraken?
Teennagels knippen in het openbaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En op wat voor gedrag doel je dan?
Haha zo'n beïnvloedbare bitchquote:Op zondag 16 juni 2013 21:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij is ze juist door mijn gedrag in to deze shit geraakt.
Zie je nooit andersquote:Op zondag 16 juni 2013 21:47 schreef Salatrel het volgende:
Intercity Dordt damsco is als duckhunt spelen met een atoombom. Altijd prijs
Ja fair enough, daar wil ik ook altijd door in elkaar gebeukt wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Teennagels knippen in het openbaar.
twitter:Salatrel_NS-tweets twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:18:19Intercity Dordt damsco is als duckhunt spelen met een atoombom. Altijd prijs reageer retweet
Hey Candicequote:
oh geil kom we gaan wipsenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja fair enough, daar wil ik ook altijd door in elkaar gebeukt worden
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
twitter:Salatrel_NS-tweets twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:18:19Intercity Dordt damsco is als duckhunt spelen met een atoombom. Altijd prijs reageer retweet
TR gedaan voor privacyschendingquote:Op zondag 16 juni 2013 21:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hey Candice
[..]
oh geil kom we gaan wipsen
sry swanepoepquote:
Ben niet bang voor candyquote:
Hou op gek, ik zit soms in de late intercity terug te huilenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik er alleen laat en nachtdienst dan zit jij te fokken
deze post is goed voor een gratis dwarsligger af te halen op afspraakquote:Op zondag 16 juni 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
DOE RUSTIG ALLES KOMT GOEDquote:
quote:captawesomesauce:
I dunno… I still think little kids are evil and dangerous no matter how you raise them. Frankly, they scare me and I’m not opposed to banning children across the world outright. Maybe we should just stick to cats and dogs after all, they’re much safer, more loyal, less expensive and just all around better.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |