Daar werd ik juist geil vanquote:Op zondag 16 juni 2013 19:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, eerder dat labiele wijf met dr knuffel.
Jij en Panzerquote:Op zondag 16 juni 2013 19:24 schreef CristinaYang het volgende:
Verslikt in m'n soep toen hij z'n ouders na ging doen
Papa Beer en Vlinder?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Op de buik na klopt het redelijk ja
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Even misselijkmakende equivalenten
voorbeeldenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Even misselijkmakende equivalenten
Ik hou het bij vrij standaard dingen als 'lief' en 'schatje' enzo, maar hij kan vrij creatief wordenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik hou het bij vrij standaard dingen als 'lief' en 'schatje' enzo, maar hij kan vrij creatief worden
quote:
Ik weet niet hoeveel ik mag vertellen zonder dat ik slaag krijg.quote:
Oh je bent een subjequote:Op zondag 16 juni 2013 19:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik mag vertellen zonder dat ik slaag krijg.Maar volgens mij heeft hij hier zelf wel eens vertelt dat hij me vaak Bambi noemt
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik mag vertellen zonder dat ik slaag krijg.Maar volgens mij heeft hij hier zelf wel eens vertelt dat hij me vaak Bambi noemt
Ja nee, een sub met switchneigingen is gewoon een sub.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hangt volledig van de situatie af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:51 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja nee, een sub met switchneigingen is gewoon een sub.
BambiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef zwartemarktplaat het volgende:
“Black is modest and arrogant at the same time. Black is lazy and easy - but mysterious. But above all black says this: "I don’t bother you - don’t bother me".”
Raar typje is het.quote:
Sip.quote:
Ahw. Lief.quote:
Hard geworden.quote:
Pasta carbonara. Jij?quote:
Rijst, broccoli/wortel/groene asperge/ui, gegrilde kipfilet.quote:
Waar is jouw schatje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Nice. Klinkt goed. Wanneer kom je mijn kipfilet grillen?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Rijst, broccoli/wortel/groene asperge/ui, gegrilde kipfilet.
Al lang m'n kipfilet niet meer gegrild, was een enorm succes. (srs)
Wanneer heb je tijd?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Klinkt goed. Wanneer kom je mijn kipfilet grillen?
Eigenlijk is dit niet eerlijk. Zij waren eerder een stelletje (soort van?), dus zouden wij naar hun vernoemd moeten worden. Ofzo.quote:
Worden vriendinnen etc. al gek van je gebabbel over Patsermuisje?quote:
Frank Oceanquote:
Neen, ik bewaar al mijn geklef voor op fokquote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Worden vriendinnen etc. al gek van je gebabbel over Patsermuisje?
Jaloers dat krio, de leukste FOK!ker, al TAKEN is?quote:
Hier begin je alleen maar over omdat je wil horen dat jij en Missy op 1 staan.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
inb4 lijstje met users die als eerst een KLB SC baby zouden maken.
Mi kankiquote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaloers dat krio, de leukste FOK!ker, al TAKEN is?
Zou parasolletje achter z'n oor steken en langzaam die natte mondgrot beroeren.
Zou je baby's met Miss maken?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
inb4 lijstje met users die als eerst een KLB SC baby zouden maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |