Daar werd ik juist geil vanquote:Op zondag 16 juni 2013 19:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, eerder dat labiele wijf met dr knuffel.
Jij en Panzerquote:Op zondag 16 juni 2013 19:24 schreef CristinaYang het volgende:
Verslikt in m'n soep toen hij z'n ouders na ging doen
Papa Beer en Vlinder?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Op de buik na klopt het redelijk ja
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Even misselijkmakende equivalenten
voorbeeldenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Even misselijkmakende equivalenten
Ik hou het bij vrij standaard dingen als 'lief' en 'schatje' enzo, maar hij kan vrij creatief wordenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik hou het bij vrij standaard dingen als 'lief' en 'schatje' enzo, maar hij kan vrij creatief worden
quote:
Ik weet niet hoeveel ik mag vertellen zonder dat ik slaag krijg.quote:
Oh je bent een subjequote:Op zondag 16 juni 2013 19:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik mag vertellen zonder dat ik slaag krijg.Maar volgens mij heeft hij hier zelf wel eens vertelt dat hij me vaak Bambi noemt
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik mag vertellen zonder dat ik slaag krijg.Maar volgens mij heeft hij hier zelf wel eens vertelt dat hij me vaak Bambi noemt
Ja nee, een sub met switchneigingen is gewoon een sub.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hangt volledig van de situatie af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:51 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja nee, een sub met switchneigingen is gewoon een sub.
BambiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef zwartemarktplaat het volgende:
“Black is modest and arrogant at the same time. Black is lazy and easy - but mysterious. But above all black says this: "I don’t bother you - don’t bother me".”
Raar typje is het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |