quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe maar, want ik moest die naam Googlen, nog nooit eerder gehoord. Alsnog een 6/10 trouwens met d'r plamuurbek.
Ze draagt amper makeup, dumbfuck. Ze is half Marokkaans half Zweeds, daarom is ze zo bruin.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe maar, want ik moest die naam Googlen, nog nooit eerder gehoord. Alsnog een 6/10 trouwens met d'r plamuurbek.
Zeker nooit van photoshop gehoord of wel?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Srs eyeproblems deze. Kijk ff naar die foto boven je.
Dus eigenlijk heeft ze helemaal geen lippenstift op en rommel op haar ogen en wimpers?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeker nooit van photoshop gehoord of wel?
Ben jij kkblind of zo?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft ze helemaal geen lippenstift op en rommel op haar ogen en wimpers?
Als jij*quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo intelligent als jou overkomen.
Waarom kan je het niet geloven?
Klopt, kijk eens, het origineel. Wat draagt ze rond haar ogen en op haar lippen? Nou?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben jij kkblind of zo?Dat is hard gephotoshopt hoor.
Ik zei AMPER makeup. Ik zei niet "geen makeup". Dus duh dat ze wel IETS opheeft. Maar die foto waar jij zei dat ik naar moest kijken is volledig gephotoshopped en dus totaal niet relevant.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Klopt, kijk eens, het origineel. Wat draagt ze rond haar ogen en op haar lippen? Nou?
[ afbeelding ]
Jij begint toch met posten van mijn foto. ALWEER. Ik ben het nu wel gewoon zat hoor. Zielige gedoe elke keer. Grow the fuck up.quote:
Dank.quote:
Sorry, het spijt me.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij begint toch met posten van mijn foto. ALWEER. Ik ben het nu wel gewoon zat hoor. Zielige gedoe elke keer. Grow the fuck up.
CHILLquote:Op zondag 16 juni 2013 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij begint toch met posten van mijn foto. ALWEER. Ik ben het nu wel gewoon zat hoor. Zielige gedoe elke keer. Grow the fuck up.
Hoi honingpotjequote:
Echt he. Dit kan geen toeval zijn.quote:
Ja, zeik een mens maar af die voor jou tig posts aangepast heeftquote:
Dag liefjequote:
alles weer terugzetten als wraak.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja, zeik een mens maar af die voor jou tig posts aangepast heeft
Fles wijn, glijmiddel en touwen liggen klaar. Hoe laat ben je hier?quote:
Dankjewel liefjequote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja, zeik een mens maar af die voor jou tig posts aangepast heeft
[..]
Dag liefje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |