dikke pijplippen aw yeaquote:
Nu is het wachten op 2nutz voor beoordeling.quote:
Breng eens wat voorbeelden?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je op het forum als een rare troll overkomt, lijkt me vanzelfsprekend
Die foto van WD net en vorige keer ook zeg je Kenza Zouiten is een 6/10, en m'n eigen vriendin is een 9,8quote:
We kunnen niet allemaal zo intelligent als jou overkomen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben jij srsly universitair docent geweest?Kan niet geloven.
Ik denk niet dat ik dat was. Doe eens een link.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Die foto van WD net en vorige keer ook zeg je Kenza Zouiten is een 6/10, en m'n eigen vriendin is een 9,8Alsof mensen dat serieus gaan nemen.
Nee, ik zit op mobiel en ga zo slapen. Ik zoek morgen wel ff voor je op als je wilt.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat was. Doe eens een link.
Doe maar, want ik moest die naam Googlen, nog nooit eerder gehoord. Alsnog een 6/10 trouwens met d'r plamuurbek.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mobiel en ga zo slapen. Ik zoek morgen wel ff voor je op als je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |