quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? Ik heb wel zin in steak of zo man.
quote:1x
[Soepen] Wonton soep
¤ 4,00
1x
[Hapjes] Kipsaté
¤ 4,20
1x
[Hapjes] Bloedworst
¤ 1,50
1x
[Kipgerechten] Cashewnoten kipfilet, Witte rijst
¤ 10,50
Bezorgkosten:
GRATIS
Transactiekosten:
¤ 1,00
Totale prijs:
¤ 21,20
Bestel altijd m'n Thai food bij hun. Is allemaal hirlak.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wel eens besteld? Zo ja, is de Pad Thai of de Pad Mi Noodles Biefstuk lekker?
OK DANKJEWEL BBYquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bestel altijd m'n Thai food bij hun. Is allemaal hirlak.
Toevallig, zat ook eerst te zoeken naar een geschikte Thai, maar toen ik zag dat de kipsaté + rijst met kip en cashews even duur waren als m'n bestelling nu bij die Asian toko wist ik het welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of er hier in de buurt ergens een goede Thai zit?Of iets anders dat ERRUG LEKKAH is?
Verwacht zo meteen een uitgebreide review hier.quote:
FYI, het is Surinaamse bloedworst, heel anders dan dat ranzige roggebrood-achtige boerengedoequote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:36 schreef Chloroform het volgende:
Bloedworst.![]()
![]()
Gatverdamme. Alsof je godverdomme op je bek bent gegaan en je eigen opgedroogde bloedkorsten zit te vreten.
![]()
Is niet voor vanavond, helaas. M'n eten zit al in de oven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Verwacht zo meteen een uitgebreide review hier.
Wil straks pics van je bloedworst.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
FYI, het is Surinaamse bloedworst, heel anders dan dat ranzige roggebrood-achtige boerengedoe.
gestord.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is niet voor vanavond, helaas. M'n eten zit al in de oven.
MAAR als ik weer eten ga bestellen (lees: wanneer stufi gestord is) zal ik even reviewen
Bij welke toko heb je dit vandaan dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toevallig, zat ook eerst te zoeken naar een geschikte Thai, maar toen ik zag dat de kipsaté + rijst met kip en cashews even duur waren als m'n bestelling nu bij die Asian toko wist ik het wel.
Waarom geen bacalao besteld als je toch bij de suri bestelde?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
FYI, het is Surinaamse bloedworst, heel anders dan dat ranzige roggebrood-achtige boerengedoe.
Nieuwe spelling.quote:
IK WORD HELEMAAL PARA VAN JULLIE, heb het tien keer getypt en weer weggehaald, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat hij niet in het kofschip zat en het dus maar een d moest zijnquote:
Ja, dag, straks ga je op de bezorger letten en 'm traceren naar m'n huis ofzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bij welke toko heb je dit vandaan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mi gado.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK WORD HELEMAAL PARA VAN JULLIE, heb het tien keer getypt en weer weggehaald, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat hij niet in het kofschip zat en het dus maar een d moest zijn
Wel getwijfeld of ik dat zou doen op een broodje of met gebakken cassave, maar had dat laatst al gehadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waarom geen bacalao besteld als je toch bij de suri bestelde?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, dag, straks ga je op de bezorger letten en 'm traceren naar m'n huis ofzo. Ken jullie tactics wel
.
Weet allang waar je woont dankzij die screenie van je bezorgtraceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Storten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK WORD HELEMAAL PARA VAN JULLIE, heb het tien keer getypt en weer weggehaald, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat hij niet in het kofschip zat en het dus maar een d moest zijn
Godver, het is natuurlijk gewoon stortenquote:
Het is: "Ik word helemaal gestord van jullie"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sst, verklap het nou niet.quote:
Para is straattaal, ik woon in de hood van Amstelveen jwzquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is: "Ik word helemaal gestord van jullie"
Ik snapte het ook al nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Sowieso als je 'gestord' typt dan zie je zelfs al dat dat nooit kan.
Weet je wat grappig is? Kankerachterlijke dingen requesten bij dat opmerkingen dingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat gevoel van intense euforie als uiteindelijk de bel gaat met je voer.
Samen staan wij Veenders sterk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Para is straattaal, ik woon in de hood van Amstelveen jwz
Je Engels is ongetwijfeld beter dan je Nederlands, jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al niet
Binnenkort verhuis ik gewoon naar de US en dan hoef ik hier niet meer mee te dealen
Nee joh, je moet vragen of ze wat tekenen. Ze hebben een keer een Charizard voor me getekend, was fucking mooiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is? Kankerachterlijke dingen requesten bij dat opmerkingen ding. Bijvoorbeeld een blikje cola erbij doen en vragen of ze hem open willen maken als ze aanbellen.
Snaterlachquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Ah well, hangt die bijl tenminste niet meer boven m'n kopquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
"Cut It Like A Pokeball"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is? Kankerachterlijke dingen requesten bij dat opmerkingen ding. Bijvoorbeeld een blikje cola erbij doen en vragen of ze hem open willen maken als ze aanbellen.
Zo'n soortgelijke opmerking maakte Gorzalka ook toen, de lijst is gewoon beruchtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ah well, hangt die bijl tenminste niet meer boven m'n kop
De beste was een jongen die gevraagd had "Can you cheer up my girlfriend?" en dat ze heel groot "WILL YOU MARRY ME" in die doos hadden geschrevenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Cut It Like A Pokeball"
[ afbeelding ]
"Draw A Wizard"
[ afbeelding ]
"Draw A Penguin"
[ afbeelding ]
Ja en hij gaat ook in eens RPG's spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dWc, ik neem aan dat je de Playstation 4 gaat aanschaffen?
Laatste keer dat ik Muziek had was in de 2e man, 9 jaar terug.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wel slecht dat je Tchaikovsky niet kende, dWc.
Sony heeft rake teringklappen uitgedeeld brahski. Zo zie je maar weer dat enkel bazen over een ware Playstation beschikken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja en hij gaat ook in eens RPG's spelen.
Zelfs Vas zou dat geweten hebben na het zien van Black Swan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik Muziek had was in de 2e man, 9 jaar terug.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sony heeft rake teringklappen uitgedeeld brahski. Zo zie je maar weer dat enkel bazen over een ware Playstation beschikken.
quote:
Maakt Panzer wel eens iets anders voor je dan gekookte kip en broccoli?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Een vriendin hebben die voor je kookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |