Nopequote:
Ik wil Nicki Minaj ondanks al haar plastic gewoon doen. Vooral die bolle asser van haar. Volgens mij heeft zij een gebleekte anus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is er niet genoeg Beer voor iedereen dan?![]()
Wat vind jij eigenlijk van Nicki Minaj?
Ga beginnen in Palm Beach en klim naar de internationale top.quote:
Dit zijn opmerkingen naar m'n hartquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wil Nicki Minaj ondanks al haar plastic gewoon doen. Vooral die bolle asser van haar. Volgens mij heeft zij een gebleekte anus.
Zou haar enkel huwen voor d'r money, volgens mij is ze cray cray.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit zijn opmerkingen naar m'n hartZij is een van de weinige vrouwen die ik gewoon zou trouwen.
Hoe labieler hoe geiler. Plus, ze heeft een leuke naam.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou haar enkel huwen voor d'r money, volgens mij is ze cray cray.
Kom er maar in Dqodquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe labieler hoe geiler. Plus, ze heeft een leuke naam.
Ik was mad in love brahquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehehehe
Oh en CB was toch helemaal into Jumi juist? dwc maakte nooit kans hoor.
Dqod is saai en doet enkel missionaris.quote:
Zou ze anal doen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe labieler hoe geiler. Plus, ze heeft een leuke naam.
Gegarandeerd. Maar niet haten op Dqod, dan word ik boos.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dqod is saai en doet enkel missionaris.
[..]
Zou ze anal doen?
Gewoon die negerlul van je erin dauwen, denk dat ze alle standjes aanneemt danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was mad in love brah
[..]
Dqod is saai en doet enkel missionaris.
[..]
Zou ze anal doen?
Mag ik hopen dat ik met m'n kleine lul door die dikke billen van d'r kom.quote:
Is gewoon realiteit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gegarandeerd. Maar niet haten op Dqod, dan word ik boos.
Ik heb best een klein negerlulletjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon die negerlul van je erin dauwen, denk dat ze alle standjes aanneemt dan
VERPEST M'N DROOMBEELD VAN JE NOU NIET ZOquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb best een klein negerlulletje
Kun je d'r plasgaatje neukenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Ik heb best een klein negerlulletje
Voor op je slaapkamerquote:
volgens mij verpest Aso op deze manier wel alle kans dat je ooit bij ons op bezoek zal komenquote:
Je hebt toch al genoeg aan Panzer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
VERPEST M'N DROOMBEELD VAN JE NOU NIET ZO
Zal jouw plasgaatje eens neuken.quote:
ik mopper niet als je vroeg bentquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:45 schreef Adolecens het volgende:
Zo, ik ga naar huis. Krijg ik daar weer gemopper dat ik te vroeg ben en haar minnaar nog op de slaapkamer zit..
Jij draait in Palm Beach?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ga beginnen in Palm Beach en klim naar de internationale top.
Er is dus geen goede manier om hier op te reagerenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je hebt toch al genoeg aan Panzer.
Wow wow, ik ruik een MVM triotje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er is dus geen goede manier om hier op te reagerenZeg ik ja, dan komen 2NutZ en Chloro meteen "GATVERDAMME WAT KLEF" en zeg ik nee, dan heb ik uiteraard ruzie.
Anyway: ja, ik heb genoeg aan Panzer. Maar ik ga hem wel een keer overhalen om je op te zoeken in de Melkweg, ben bizar nieuwsgierig nu
Nee gekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij draait in Palm Beach?
Trouwens, wat ziet Logic Pro er lelijk uit vergeleken met andere native OS X apps.
Meid, trek je niks van ons aan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er is dus geen goede manier om hier op te reagerenZeg ik ja, dan komen 2NutZ en Chloro meteen "GATVERDAMME WAT KLEF" en zeg ik nee, dan heb ik uiteraard ruzie.
Anyway: ja, ik heb genoeg aan Panzer. Maar ik ga hem wel een keer overhalen om je op te zoeken in de Melkweg, ben bizar nieuwsgierig nu
Wow, wow, wow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WoW, WoW, WoW WoW, WoW, WoW.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef Chloroform het volgende:
IK NEEM JE MEE
IK NEEM JE MEE OP REIS
NEEM JE MEE
NAAR ROME OF PARIJS
Nu hebben jullie het ook in je hoofd.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wat eet jij vandaag, Chloro?Wilde kip eten maar heb fucking honger dus ga denk ik maar gewoon shitload spaghetti maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat eet jij?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Weet ik nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde kip eten maar heb fucking honger dus ga denk ik maar gewoon shitload spaghetti maken.![]()
Wat eet jij?
Kut voor je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet ik nietniks in huis volgens mij en iedereen is weg.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WoW, WoW, WoW WoW, WoW, WoW.
WoW...Groeten aan Zosk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WoW, WoW, WoW WoW, WoW, WoW.
WoW...Welk Realm speel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je besteld? Ik heb wel zin in steak of zo manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb echt 10 sec geleden de iDeal code ingevoerd voor m'n bestelling.
Speel je nou serieus WoW? En waarom liet Panzer je die programmeertaal ontcijferen?quote:
Opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Weet jij toevallig of er hier in de buurt ergens een goede Thai zit?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb echt 10 sec geleden de iDeal code ingevoerd voor m'n bestelling.
Thai From Sky.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of er hier in de buurt ergens een goede Thai zit?Of iets anders dat ERRUG LEKKAH is?
inb4 heb wel iets lekkers in m'n broekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of er hier in de buurt ergens een goede Thai zit?Of iets anders dat ERRUG LEKKAH is?
Speelde. Actief gamen en geneeskunde combineerden niet zo goedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Speel je nou serieus WoW? En waarom liet Panzer je die programmeertaal ontcijferen?
Hij trekt je mee in z'n geekwereld, of niet?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OpHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |