Schot voor open doelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Net nu ik je grappig begon te vinden, kom je met zo'n schot voor open doel. Jammer
Ga me niet vertellen dat jij zo'n safesex-mannetje bent.quote:
Klopt, dat moet afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw lines bevatten altijd 'panz' dus deze vlieger gaat niet op.
Dat lijfje van jou belandt mooi niet op dit forum. Straks krijg je ook hitsige digipost van vrouwen van 37.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort maar eens m'n territorium af ga bakenen in je Fobo. Of zelf een foto in S&G post to even things out
opgebufte babies met grote neusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
LAAT ME NOU GEWOON IN DE WAAN DAT ER CHLORO-KRIO-BABY'S KOMEN OKE
Heb nog niks gedaan hoor, just sayin'quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schot voor open doelopen doel
hahaha affiniteit met jouw kut
Ik weet dat je dit een leuk grapje vindt, maar die vlieger gaat helaas niet opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schot voor open doelopen doel
hahaha affiniteit met jouw kut
De realiteit is hard.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij zo'n safesex-mannetje bent.
Make mequote:
Geforceerdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet dat je dit een leuk grapje vindt, maar die vlieger gaat helaas niet op
Jij doet altijd watquote:
Nietus, ben braafquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geforceerd
[..]
Jij doet altijd wat
Oh en in trance raken door DIT nummer:
Hallo, ga echt geen kind uit dat gat daaronder persen hoor. Ben niet levensmoe.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:
Ken je die niet?quote:
That's my girl.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hallo, ga echt geen kind uit dat gat daaronder persen hoor. Ben niet levensmoe.
Gewoon samen delen toch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
Dat lijfje van jou belandt mooi niet op dit forum. Straks krijg je ook hitsige digipost van vrouwen van 37.
Jij niet, poephoofdquote:
quote:
Nee, ik leef onder een puniquote:
Wil wel bevrucht worden door jou :$quote:
quote:
Als ik jou was zou ik maar oppassen, zo te zien rammelen de eierstokken van CY nu al hard.quote:
Ik nog nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik leef onder een puni
[..]
Wil wel bevrucht worden door jou :$
[..]
quote:
Ik vond m liefquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik nog niet
Hoe vindje hem?
Btw, mijn kleine buurjongetje van vroeger die ruzie had met 2 donkere jochies en deze uitscholdt voor poephoofd
Gisteren een eisprong gekregen toen ik door het babyvoedingschap liep in de Appiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar oppassen, zo te zien rammelen de eierstokken van CY nu al hard.
Gvdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gisteren een eisprong gekregen toen ik door het babyvoedingschap liep in de Appie
Liever Panzer dan ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gisteren een eisprong gekregen toen ik door het babyvoedingschap liep in de Appie
Mooiseauxquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond m liefEnde fijn en nu ben ik mellow
HahahahaLol
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar oppassen, zo te zien rammelen de eierstokken van CY nu al hard.
Hangt van jouw heetheid af meisjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:05 schreef Robophatt het volgende:
Fritata in de oven staan. Heb hem maar gewoon op de hoogste stand gezetGeen idee hoe lang en hoe heet dat allemaal moet.
is dat een friet taart?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:05 schreef Robophatt het volgende:
Fritata in de oven staan. Heb hem maar gewoon op de hoogste stand gezetGeen idee hoe lang en hoe heet dat allemaal moet.
Hahaha shiit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zo lang dusquote:
Dat wist ik al, ongelooflijke klapjostiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wow :$quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wist ik al, ongelooflijke klapjostiMaar jij drinkt ook dus dacht misschien ben je het vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Oh echt? Ik was al oprecht bezorgd voor Panzer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet je niet zo serieus nemen man. De komende 10 jaar nog even niet
Not really behoefte aan. Kan veranderen, wie weet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nooit van plan kleine krio's te maken?
is gewoon een quiche dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ging gelijk zoeken op google, maar het klinkt beter dan het eruit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |