Je woont in fucking amsterdamquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, moet ik wel een goed zaakje hebben.
Dat heb je goed gezien, ik weet waar ik de lekkerste turkse pizza en döner kan halen maar van dat zaakje lijkt de kapsalon me niet zo lekker, daaromquote:
Cito in de Kinkerstraatquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, ik weet waar ik de lekkerste turkse pizza en döner kan halen maar van dat zaakje lijkt de kapsalon me niet zo lekker, daarom.
Afgelopen week geweest. Die is wel nice hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, wanneer was je daar?
quote:
raspatat is van aardappeldeeg gemaakt en dus word dat gelijk zo'n verlepte zompige pasta denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
hm, omdat de crunch dan slap en nattig is?
Jij moet raspatat gaan eten mensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, ik weet waar ik de lekkerste turkse pizza en döner kan halen maar van dat zaakje lijkt de kapsalon me niet zo lekker, daarom.
Wat? Ik vind kapsalon sowieso niet echt heel lekker maar met raspatat al helemaal niet want dat wordt snel slap, raspatat moet je eigenlijk gelijk al eten als het uit de frituur komt en niet in combinatie met sla en vlees enzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
hm, omdat de crunch dan slap en nattig is?
Dat moet ik ook al van Murquote:
Oh oke nice, is ook maar 5 min fietsen dus dat komtgoed.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afgelopen week geweest. Die is wel nice hoor
quote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Wat? Ik vind kapsalon sowieso niet echt heel lekker maar met raspatat al helemaal niet want dat wordt snel slap, raspatat moet je eigenlijk gelijk al eten als het uit de frituur komt en niet in combinatie met sla en vlees enzo.
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat moet ik ook al van Mur
[..]
Oh oke nice, is ook maar 5 min fietsen dus dat komtgoed.
'Raspatat', kutmongool.quote:
Echt door z'n straat of om de hoek?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ook nog door dwc zijn straat geweest btw. Pauperbuurt
Ik in raspatat, en broodje kroket, 2 frikandellen en een milkshake aardbei.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:49 schreef tetouaribo het volgende:
Door dit heb ik zin gekregen in kapsalon.
Dit.quote:
Nee, niet dwars door die straatquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt door z'n straat of om de hoek?Maar idd wel beetje pauper met dat bejaardentehuis. maar wtf deed je hier en daar dan.
mensen die gaan discussiëren hoe je eten benoemdquote:
quote:
Dit, ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:51 schreef WAHRHEIT het volgende:
Niemand zegt rasfriet, zelfs in brabant nie
Lol wat een stalkerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet dwars door die straat
Was in de buurt en was nieuwsgierig dus nam een FOK! tour
Gaan we zo doen. Dan neem ik kapsalon, grote slushpuppy en chickenfingers.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik in raspatat, en broodje kroket, 2 frikandellen en een milkshake aardbei.
quote:
wat lullie gij dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik ben daar nog nooit geweestwas er laatst in de buurt toen ik naar Schiphol ging en toen reed ik over de ring bij zuid
mozzarella?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:53 schreef VeerEli het volgende:
Boh ik heb zin in raspatatEn ook in een pizza trouwens. Met zo'n kaas soort, weet ff niet meer hoe het heet.
Als je ziet hoeveel topics er op fok wel niet over geopend zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:51 schreef wise het volgende:
[..]
mensen die gaan discussiëren hoe je eten benoemd![]()
Jij bent easy te misleidenquote:
Gatverdamme. Lijkt me echt smerigste ever.quote:
quatro fromagequote:
Jij bent zeker zo'n pizza hawai persoon.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gatverdamme. Lijkt me echt smerigste ever.
Ik heb pizza hawaii van utker, kom eten dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gatverdamme. Lijkt me echt smerigste ever.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n pizza hawai persoon.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb pizza hawaii van utker, kom eten dan.
Nee, peperoni.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n pizza hawai persoon.
Mijn uno formaggi in je keel, sletquote:
Hahahaquote:
Nee, peperoni.quote:
quote:
Verdedig mij dan ook gelijk, trutquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wannaBipolair, dan is ze je beste vriendin dan heb je mes in je rug.
Omdat je het over een sterkere smaak kaas hebt terwijl die pizza welgeteld QUATTRO kazen heeft.quote:
Jonge, ik proef gewoon wat ik proef, het is sterker van smaak dan mozzarella. Fuck you mevrouw limited version, ga raspatat kanenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat je het over een sterkere smaak kaas hebt terwijl die pizza welgeteld QUATTRO kazen heeft.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat je het over een sterkere smaak kaas hebt terwijl die pizza welgeteld QUATTRO kazen heeft.
quote:
En dit, jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal jou eens in je rectum hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij quote het zonder het te rectificeren.
Omdat ik niet zo'n mierenneuker ben en begreep wat je bedoelde, schatjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij quote het zonder het te rectificeren.
Maar heb je ook sixpack?quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jonge, ik proef gewoon wat ik proef, het is sterker van smaak dan mozzarella. Fuck you mevrouw limited version, ga raspatat kanen
GLIMLACH VAN VOREN, MAAR ALS JE LANGSLOOPT EEN MES VAN ACHTEREN.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bipolair, dan is ze je beste vriendin dan heb je mes in je rug.
denk niet dat je ook maar iets aan verschil proeft bij een of andere random diepvries pizza.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jonge, ik proef gewoon wat ik proef, het is sterker van smaak dan mozzarella. Fuck you mevrouw limited version, ga raspatat kanen
Ik adviseer je quattro formaggi van casa di mamaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
All forgivenquote:
Nee, dat zal je niet. Exit onlyquote:
Nope, ik ben trouw aan Restaurante.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik adviseer je quattro formaggi van casa di mama
Zal ik jou eens effe lekker daggeren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
GLIMLACH VAN VOREN, MAAR ALS JE LANGSLOOPT EEN MES VAN ACHTEREN.
SjorsEli.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:02 schreef VeerEli het volgende:
Nou, ik ga maar even een broodje pindakaas smeren.......
Enkel plakje brood, beetje boter.. plak kaas er op en dan origano erover en even in de ovenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:02 schreef VeerEli het volgende:
Nou, ik ga maar even een broodje pindakaas smeren.......
Kaas op pindakaas??????quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enkel plakje brood, beetje boter.. plak kaas er op en dan origano erover en even in de oven
Ik heb nergens pindakaas genoemd. Maar ik dacht even een simpel en makkelijk broodje op te noemenquote:
Maar als je dat met normaal brood doet zou ik het eerst even toasten en dan nog effe in de oven, betere smaak :$quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb nergens pindakaas genoemd. Maar ik dacht even een simpel en makkelijk broodje op te noemen
Wat is abnormaal brood?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar als je dat met normaal brood doet zou ik het eerst even toasten en dan nog effe in de oven, betere smaak :$
Nee man, is niet nodig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar als je dat met normaal brood doet zou ik het eerst even toasten en dan nog effe in de oven, betere smaak :$
Ik zeg toch ook niet dat het niet van oetker is?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Is gewoon van Oetker, heb even in de koelkast gekeken.
Best chill is dat ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
Had laatst per ongeluk broodje pindakaas in het tostiapparaat gedaan (vraag niet waarom) maar ondanks dat ik verrast was, smaakte het best
Oh ook wel eens gehad dus?quote:
Yep, zo maakte ik ook altijd verscche pindasauz, beetje kokos melk erbij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ook wel eens gehad dus?
Smaakt gewoon naar pindasaus
vriend van me deed dat altijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ook wel eens gehad dus?
Smaakt gewoon naar pindasaus
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
Had laatst per ongeluk broodje pindakaas in het tostiapparaat gedaan (vraag niet waarom) maar ondanks dat ik verrast was, smaakte het best
Hahahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
vriend van me deed dat altijd.
Maar die gooide eigenlijk al zn brood in tosti apparaat.
Tosti banaan en pindakaas is ook echt verbazend goed.
Serioesoe?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Yep, zo maakte ik ook altijd verscche pindasauz, beetje kokos melk erbij.
meeste mensen op fok sporen ook nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel topics er op fok wel niet over geopend zijn.
Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha! met banaan ook? in het apparaat?
Ook eens proberen
Tosti met allerlei soorten vlees is ook lekker
Nice. Altijd mooi nieuwe junkfood 'receptjes'quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja![]()
En tosti met veel vleeslagen jaEn beetje ketchup ertussen, alleen oppassen dat je je bek niet naar de klote helpt door die hete zooi.
En een paar stukjes ui.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja![]()
En tosti met veel vleeslagen jaEn beetje ketchup ertussen, alleen oppassen dat je je bek niet naar de klote helpt door die hete zooi.
toastie met kipfilet en pindakaas (zonder nootjes) Makkelijk broodje kipsatequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja![]()
Intrigerend ditquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:16 schreef wise het volgende:
[..]
toastie met kipfilet en pindakaas (zonder nootjes) Makkelijk broodje kipsate
quote:
quote:
toast met chocopasta en banaanquote:
Bedlaken met pumpkin, watquote:
ik las pruimquote:
In de poffertjespan er mee en opeten met Broodje Unox sausquote:
jouw pruim dusquote:
Wowquote:
nickname voor murderaquote:
Ik wel. Net een clown.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
Heb nog nooit een ginger gezien met dreads volgens mij
quote:
quote:
Hoe lelijk kun je jezelf maken.quote:
Een foto van wise uitprinten, uitknippen en met elastiekjes over zijn gezicht doen.quote:
Burnnnnnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een foto van wise uitprinten, uitknippen en met elastiekjes over zijn gezicht doen.
Wowquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een foto van wise uitprinten, uitknippen en met elastiekjes over zijn gezicht doen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe je verbaasd kan kijken?quote:
Oh lolquote:
je bent gewoon makkelijkquote:
Ik? gaat daarom het 'hosselen' goed?quote:
jaquote:
Zo probeer ik het altijd te draaienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pro mode, je laten hosselen ipv zelf hosselen.
Okquote:
Sorry babyquote:
Ik kom er wel overheen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAquote:
;squote:
dat staat em nietquote:
Nou :$quote:
omdat de waarheid altijd grof is. Beter dan voorliegenquote:
eerder ectoquote:
nutz zou zich gedragen als een drachtige merrie als hij zoveel worst zietquote:
Zoveel mogelijk :$quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hoeveel van die dingen laat jij verdwijnen in jezelf?
waaropŋquote:
It's my sinquote:
Ywquote:
ik zit maar te narrenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik veel, maybe was je bus te laat en ben je nu boos ofzo.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah nu zie ik ook meteen jouw facebook, bedankt voor het zeggen.
Fijn, lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
15 MINUTES IN THIS CLUB AND YOU'RE ALREADY MY WORLD.
WAIT WHAT?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah nu zie ik ook meteen jouw facebook, bedankt voor het zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sletjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
15 MINUTES IN THIS CLUB AND YOU'RE ALREADY MY WORLD.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAIT WHAT?
Ik ga nu je echte naam ontcijferen.Is niet echt moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAIT WHAT?
Ik ga nu je echte naam ontcijferen.Ik help je, mits ik je vervolgens onzedelijk mag betastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Deal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik help je, mits ik je vervolgens onzedelijk mag betasten
Zeg dat maar tegen mijn advocaat.quote:
Je mag het zeggen als je trio doet met mij en krio, maar dan mag je alleen kijken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik help je, mits ik je vervolgens onzedelijk mag betasten
gvdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je mag het zeggen als je trio doet met mij en krio, maar dan mag je alleen kijken.
[ afbeelding ]
niet zelf advocaat zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn advocaat.
I can't.. Whatquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je mag het zeggen als je trio doet met mij en krio, maar dan mag je alleen kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
HEY, WAT IS DEZEquote:
Mannen.. Ze zijn zo wispelturigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HEY, WAT IS DEZEBen ik net gewend aan het idee dat je met Chloro gaat trouwen, kom je met dit soort shit aanzetten
Ik denk dat ik binnenkort maar eens m'n territorium af ga bakenen in je Fobo. Of zelf een foto in S&G post to even things outquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
Soms zie ik ineens een lurk van een geheel onbekende FOK!ster op mijn Fotoboek. Klik je dan op hun posthistory, dan zie je maar een paar topics en hebben ze vaak nog geen 50 posts.
Op dat moment weet ik dat het er weer eentje is die mijn Fotoboek bezoekt nadat ze heeft lopen geilen in US S&G.
Trouwen lol.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HEY, WAT IS DEZEBen ik net gewend aan het idee dat je met Chloro gaat trouwen, kom je met dit soort shit aanzetten
Jouw lines bevatten altijd 'panz' dus deze vlieger gaat niet op.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kom er wel overheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smeerlap
Ik raak helemaal in trance door dit nummer
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Net nu ik je grappig begon te vinden, kom je met zo'n schot voor open doel. Jammerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw lines bevatten altijd 'panz' dus deze vlieger gaat niet op.
Voortplanten lolololol.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je bent al oud, als je je ooit nog wilt voortplanten zal je er toch aan moeten geloven
hij deed een wise'jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Net nu ik je grappig begon te vinden, kom je met zo'n schot voor open doel. Jammer
Schot voor open doelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Net nu ik je grappig begon te vinden, kom je met zo'n schot voor open doel. Jammer
Ga me niet vertellen dat jij zo'n safesex-mannetje bent.quote:
Klopt, dat moet afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw lines bevatten altijd 'panz' dus deze vlieger gaat niet op.
Dat lijfje van jou belandt mooi niet op dit forum. Straks krijg je ook hitsige digipost van vrouwen van 37.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort maar eens m'n territorium af ga bakenen in je Fobo. Of zelf een foto in S&G post to even things out
opgebufte babies met grote neusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
LAAT ME NOU GEWOON IN DE WAAN DAT ER CHLORO-KRIO-BABY'S KOMEN OKE
Heb nog niks gedaan hoor, just sayin'quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schot voor open doelopen doel
hahaha affiniteit met jouw kut
Ik weet dat je dit een leuk grapje vindt, maar die vlieger gaat helaas niet opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schot voor open doelopen doel
hahaha affiniteit met jouw kut
De realiteit is hard.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij zo'n safesex-mannetje bent.
Make mequote:
Geforceerdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet dat je dit een leuk grapje vindt, maar die vlieger gaat helaas niet op
Jij doet altijd watquote:
Nietus, ben braafquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geforceerd
[..]
Jij doet altijd wat
Oh en in trance raken door DIT nummer:
Hallo, ga echt geen kind uit dat gat daaronder persen hoor. Ben niet levensmoe.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:
Ken je die niet?quote:
That's my girl.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hallo, ga echt geen kind uit dat gat daaronder persen hoor. Ben niet levensmoe.
Gewoon samen delen toch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
Dat lijfje van jou belandt mooi niet op dit forum. Straks krijg je ook hitsige digipost van vrouwen van 37.
Jij niet, poephoofdquote:
quote:
Nee, ik leef onder een puniquote:
Wil wel bevrucht worden door jou :$quote:
quote:
Als ik jou was zou ik maar oppassen, zo te zien rammelen de eierstokken van CY nu al hard.quote:
Ik nog nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik leef onder een puni
[..]
Wil wel bevrucht worden door jou :$
[..]
quote:
Ik vond m liefquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik nog niet
Hoe vindje hem?
Btw, mijn kleine buurjongetje van vroeger die ruzie had met 2 donkere jochies en deze uitscholdt voor poephoofd
Gisteren een eisprong gekregen toen ik door het babyvoedingschap liep in de Appiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar oppassen, zo te zien rammelen de eierstokken van CY nu al hard.
Gvdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gisteren een eisprong gekregen toen ik door het babyvoedingschap liep in de Appie
Liever Panzer dan ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gisteren een eisprong gekregen toen ik door het babyvoedingschap liep in de Appie
Mooiseauxquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond m liefEnde fijn en nu ben ik mellow
HahahahaLol
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar oppassen, zo te zien rammelen de eierstokken van CY nu al hard.
Hangt van jouw heetheid af meisjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:05 schreef Robophatt het volgende:
Fritata in de oven staan. Heb hem maar gewoon op de hoogste stand gezetGeen idee hoe lang en hoe heet dat allemaal moet.
is dat een friet taart?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:05 schreef Robophatt het volgende:
Fritata in de oven staan. Heb hem maar gewoon op de hoogste stand gezetGeen idee hoe lang en hoe heet dat allemaal moet.
Hahaha shiit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zo lang dusquote:
Dat wist ik al, ongelooflijke klapjostiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wow :$quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wist ik al, ongelooflijke klapjostiMaar jij drinkt ook dus dacht misschien ben je het vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Oh echt? Ik was al oprecht bezorgd voor Panzer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet je niet zo serieus nemen man. De komende 10 jaar nog even niet
Not really behoefte aan. Kan veranderen, wie weet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nooit van plan kleine krio's te maken?
is gewoon een quiche dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ging gelijk zoeken op google, maar het klinkt beter dan het eruit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |