Je woont in fucking amsterdamquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, moet ik wel een goed zaakje hebben.
Dat heb je goed gezien, ik weet waar ik de lekkerste turkse pizza en döner kan halen maar van dat zaakje lijkt de kapsalon me niet zo lekker, daaromquote:
Cito in de Kinkerstraatquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, ik weet waar ik de lekkerste turkse pizza en döner kan halen maar van dat zaakje lijkt de kapsalon me niet zo lekker, daarom.
Afgelopen week geweest. Die is wel nice hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, wanneer was je daar?
quote:
raspatat is van aardappeldeeg gemaakt en dus word dat gelijk zo'n verlepte zompige pasta denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
hm, omdat de crunch dan slap en nattig is?
Jij moet raspatat gaan eten mensquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, ik weet waar ik de lekkerste turkse pizza en döner kan halen maar van dat zaakje lijkt de kapsalon me niet zo lekker, daarom.
Wat? Ik vind kapsalon sowieso niet echt heel lekker maar met raspatat al helemaal niet want dat wordt snel slap, raspatat moet je eigenlijk gelijk al eten als het uit de frituur komt en niet in combinatie met sla en vlees enzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
hm, omdat de crunch dan slap en nattig is?
Dat moet ik ook al van Murquote:
Oh oke nice, is ook maar 5 min fietsen dus dat komtgoed.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afgelopen week geweest. Die is wel nice hoor
quote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Wat? Ik vind kapsalon sowieso niet echt heel lekker maar met raspatat al helemaal niet want dat wordt snel slap, raspatat moet je eigenlijk gelijk al eten als het uit de frituur komt en niet in combinatie met sla en vlees enzo.
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat moet ik ook al van Mur
[..]
Oh oke nice, is ook maar 5 min fietsen dus dat komtgoed.
'Raspatat', kutmongool.quote:
Echt door z'n straat of om de hoek?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ook nog door dwc zijn straat geweest btw. Pauperbuurt
Ik in raspatat, en broodje kroket, 2 frikandellen en een milkshake aardbei.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:49 schreef tetouaribo het volgende:
Door dit heb ik zin gekregen in kapsalon.
Dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |