eerder ectoquote:
nutz zou zich gedragen als een drachtige merrie als hij zoveel worst zietquote:
Zoveel mogelijk :$quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hoeveel van die dingen laat jij verdwijnen in jezelf?
waarop¿quote:
It's my sinquote:
Ywquote:
ik zit maar te narrenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik veel, maybe was je bus te laat en ben je nu boos ofzo.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah nu zie ik ook meteen jouw facebook, bedankt voor het zeggen.
Fijn, lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
15 MINUTES IN THIS CLUB AND YOU'RE ALREADY MY WORLD.
WAIT WHAT?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah nu zie ik ook meteen jouw facebook, bedankt voor het zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sletjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
15 MINUTES IN THIS CLUB AND YOU'RE ALREADY MY WORLD.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAIT WHAT?
Ik ga nu je echte naam ontcijferen.Is niet echt moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAIT WHAT?
Ik ga nu je echte naam ontcijferen.Ik help je, mits ik je vervolgens onzedelijk mag betastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Deal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik help je, mits ik je vervolgens onzedelijk mag betasten
Zeg dat maar tegen mijn advocaat.quote:
Je mag het zeggen als je trio doet met mij en krio, maar dan mag je alleen kijken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik help je, mits ik je vervolgens onzedelijk mag betasten
gvdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je mag het zeggen als je trio doet met mij en krio, maar dan mag je alleen kijken.
[ afbeelding ]
niet zelf advocaat zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn advocaat.
I can't.. Whatquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je mag het zeggen als je trio doet met mij en krio, maar dan mag je alleen kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
HEY, WAT IS DEZEquote:
Mannen.. Ze zijn zo wispelturigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HEY, WAT IS DEZEBen ik net gewend aan het idee dat je met Chloro gaat trouwen, kom je met dit soort shit aanzetten
Ik denk dat ik binnenkort maar eens m'n territorium af ga bakenen in je Fobo. Of zelf een foto in S&G post to even things outquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
Soms zie ik ineens een lurk van een geheel onbekende FOK!ster op mijn Fotoboek. Klik je dan op hun posthistory, dan zie je maar een paar topics en hebben ze vaak nog geen 50 posts.
Op dat moment weet ik dat het er weer eentje is die mijn Fotoboek bezoekt nadat ze heeft lopen geilen in US S&G.
Trouwen lol.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HEY, WAT IS DEZEBen ik net gewend aan het idee dat je met Chloro gaat trouwen, kom je met dit soort shit aanzetten
Jouw lines bevatten altijd 'panz' dus deze vlieger gaat niet op.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kom er wel overheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smeerlap
Ik raak helemaal in trance door dit nummer
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Net nu ik je grappig begon te vinden, kom je met zo'n schot voor open doel. Jammerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw lines bevatten altijd 'panz' dus deze vlieger gaat niet op.
Voortplanten lolololol.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je bent al oud, als je je ooit nog wilt voortplanten zal je er toch aan moeten geloven
hij deed een wise'jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Net nu ik je grappig begon te vinden, kom je met zo'n schot voor open doel. Jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |