quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wou serieus dat ik, hoe nutteloos ook, dat zou kunnen man
quote:
Wou dat ik dit konquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan zo'n heel treurig nep rondje blazenNiet de moeite waard iig
Kut ja, bedoelde deze.quote:
Weer hardop overigensquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die auti is allang blij dat zij een keer buiten schot blijft.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan zo'n heel treurig nep rondje blazenNiet de moeite waard iig
Mijn motoriek is niet toereikendquote:
Als ik hier over nadenk best wel lijp, trouwens. Like, what are the oddsquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
Haha ineens weet iedereen hier dat Zosk mij bijna had aangereden
Had wel een gasmasker waar je jointjes in kon doen aan een slangetje om te hotboxen.quote:
Ja echt he, wel heel toevallig inderdaad..quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik hier over nadenk best wel lijp, trouwens. Like, what are the odds
Link naar FP bericht 'FOK!kers rijdt bijna FOK!ker aan' door Djeez, plz.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja echt he, wel heel toevallig inderdaad..
Heb gelachen ja. succes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
Nou mensen, het was weer reuze vermakelijk. Ik ga ervandoor. Daaaaaaaaaaaaag
sterke benen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van die wijfjes met van die Daddy Long Legs poten en dan nog x knietjes er bij ook. Godverdomme één keer schoppen en ze is gebroken.
Details + foto's graagquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Link naar FP bericht 'FOK!kers rijdt bijna FOK!ker aan' door Djeez, plz.
beter dan te vroeg hahahaha snap je m hahahquote:
Hoe waren jullie er achter gekomen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja echt he, wel heel toevallig inderdaad..
Zij kon jou zo in haar nek leggen en dan squatten?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
sterke benen.
heb een ex kogelslingerster gedate. die chick had kuiten joh. bizar. rokje, panty, fucking nice.
precies, m'n ex buurmeisje was atletiek wijfje die hoogspringen en sprints deed. Gvd dat ass en die benenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
sterke benen.
heb een ex kogelslingerster gedate. die chick had kuiten joh. bizar. rokje, panty, fucking nice.
Beng.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
beter dan te vroeg hahahaha snap je m hahah
Hij stuurde DM, en dat tijdstip waren we op zelfde plek inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe waren jullie er achter gekomen?
haar armen waren niet echt gespierd, was verder heel vrouwelijk, wel bijzonder goed gevormd (lees; grote tetten en goede kont, helemaal voor een blanke) waardoor het wel paste zegmaar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij kon jou zo in haar nek leggen en dan squatten?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
precies, m'n ex buurmeisje was atletiek wijfje die hoogspringen en sprints deed. Gvd dat ass en die benen
Zo van heb ik jou net bijna aangereden. Wat een josti.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij stuurde DM, en dat tijdstip waren we op zelfde plek inderdaad.
Auti's hequote:Op donderdag 16 januari 2014 14:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zo van heb ik jou net bijna aangereden. Wat een josti.
Van die halve monsters die je kop er af rukken als je ruzie hebt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef Murdera het volgende:
InB4 krio met shitload aan pics van zijn "sportieve" chicks.
hard gewordenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Van die halve monsters die je kop er af rukken als je ruzie hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van die wijfjes met van die Daddy Long Legs poten en dan nog x knietjes er bij ook. Godverdomme één keer naaien en ze is gebroken.
Gisteren deze docu gekeken:quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef Murdera het volgende:
InB4 krio met shitload aan pics van zijn "sportieve" chicks.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Gisteren deze docu gekeken:
Would wife.
Damn, lijkt mij echt te zwaar datquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had wel een gasmasker waar je jointjes in kon doen aan een slangetje om te hotboxen.was je echt gelijk klaar voor de dag ook.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Als een vrouw een beetje krachttraining doet![]()
dat je het net ziet.
Niet zo'n wannabe Duane Johnnson
quote:
Voor de hele post? of een gedeelte? of wat? hier kan ik weinig mee, Krio.quote:
Hele post en hele jou gvd man sukkel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor de hele post? of een gedeelte? of wat? hier kan ik weinig mee, Krio.
oh shit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Hele post en hele jou gvd man sukkel.
Zo doen alleen omdat ik je voorkeur niet erken? ga heen joh broodpootquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Hele post en hele jou gvd man sukkel.
De "die heb ik niet gedaan"-lijst?quote:
KLB Bangaquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De "die heb ik niet gedaan"-lijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |