Hmmhmm.. Sure surequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst had ik alleen "dat hele verhaal heb je niet begrepen he?"
Maar toen dacht ik, laat ik me eens van mijn goede kant tonen en gewoon weer een serieuze post doen.
stuur eens een paar goons danquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, Murdera is een slappe spaghettisliert.
Net zoals cupcakes versieren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
komt genoeg uit maar more is more. Vind t leuk om een zaad kunstwerk te maken op gezichtjes.
Hij sjouwt wel z'n kapsel mee, misschien pleit dat wel in z'n voordeel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso zijn de verhoudingen al anders omdat ik kleiner en lichter benKun je nagaan
Je wil liever nog een uur je best doen om ons te laten zien dat je niet kkmad bent terwijl je wel loopt te schelden?quote:
cumface fetisjquote:
en dat vadsige lijf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij sjouwt wel z'n kapsel mee, misschien pleit dat wel in z'n voordeel.
Iedereen probeert Veer ff gek te maken en deze zwarte ridder is de enige die een wit voetje wil halenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, Murdera is een slappe spaghettisliert.
Hahaha gaat ie daar weer naartoequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil liever nog een uur je best doen om ons te laten zien dat je niet kkmad bent terwijl je wel loopt te schelden?
k bbgirl.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zit mobiel trut. Sommige dingen mis ik gwn.
Arginine heb ik al eens geprobeerd maar dat bracht niet de gewenste resultaten. Wil binnenkort eens lecithine uitproberen maar is wel prijzig.
Nee hoor, krio zat ook in TeamVeer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen probeert Veer ff gek te maken en deze zwarte ridder is de enige die een wit voetje wil halen
Hij had geen keus, anders worden Chloro en jij boos op hem.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, krio zat ook in TeamVeer.
Oh ja nee tuurlijk inderdaad dat was het Chai je hebt gelijk ja huhuquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij had geen keus, anders worden Chloro en jij boos op hem.
Want het klopt niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha gaat ie daar weer naartoeSlimme zet Mur
Maar wel een beetje doorzichtig
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
En ook denken dat ik echt mad ben om een paar sukkelige fokkertjes
Zit ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Wou zeggen ' jebegrijpt me vast wel..' maar doe ik maar niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, krio zat ook in TeamVeer.En dWc hoeft geen wit voetje meer te halen bij me hoor
![]()
kriobro cumbro nohomoquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef krioro het volgende:
[..]
k bbgirl.
Arginine krijg ik een shitload binnen via multi/supp, zink ook wel maar enkel toen ik daarmee tegen de max aanzat werkte het echt sterk. (srs)
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik, Veer, krio en Chloro. Dat is het wel zo ongeveer.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, krio zat ook in TeamVeer.En dWc hoeft geen wit voetje meer te halen bij me hoor
![]()
Wauw. Je bent echt volledig klaar he?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sukkelige fokkertjes wowwwwww so much schelden ohh
Hahahahaha whateva talk to tha hand bby boyquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw. Je bent echt volledig klaar he?
hardop gelachen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha whateva talk to tha hand bby boy
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
En ook denken dat ik echt mad ben om een paar sukkelige fokkertjes
Zit ongeveer zo:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:49 schreef krioro het volgende:
[..]
[..][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mhehehe. nee maar serieus, ik vind het wel weer mooi geweest met het getroll.quote:
Wow.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef VeerEli het volgende:
https://www.facebook.com/(...)01385&type=2&theater
Haha dope
Valt totaal niet op hoor, dat gemene spelletje van je.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
mhehehe. nee maar serieus, ik vind het wel weer mooi geweest met het getroll.
Je hoeft het je echt niet zo aan te trekken dat we je dom vinden hoor, de helft van de tijd is het gewoon een grapje enzo.
stillloveyahbebe
Oke gelukkig dan ga ik nu met een gerust hard (hauahahaha xD) mijn buikjes en billetjes trainen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hoeft het je echt niet zo aan te trekken dat we je dom vinden hoor, de helft van de tijd is het gewoon een grapje enzo.
stillloveyahbebe
Ach als ze dat zelf niet weet is ze domquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
stillloveyahbebe
Kijk deze vieze stokersnitch danquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt totaal niet op hoor, dat gemene spelletje van je.
HAHAHAHA DAT BEN IK TOCH OOK VOLGENS JULLIE XDquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach als ze dat zelf niet weet is ze dom
Stokersnitchquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk deze vieze stokersnitch dan
Wil niet voor iedereen praten...quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHA DAT BEN IK TOCH OOK VOLGENS JULLIE XD
Ik wou serieus dat ik, hoe nutteloos ook, dat zou kunnen manquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow.
Je zou denken dat vas dat ondertussen ook wel moet kunnen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil niet voor iedereen praten...
Ik was al gestopt hoor btw. Wil je door?
Wauw. Net grid jij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt totaal niet op hoor, dat gemene spelletje van je.
Die auti is allang blij dat zij een keer buiten schot blijft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw. Net grid jij.wachten tot het allemaal voorbij is en dan nog even proberen op te stoken.
Wel smooth om het zo te proberen though.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die auti is allang blij dat zij een keer buiten schot blijft.
I walk the walk, cuz' i talk the talkquote:
Ga weg met die kut PI van jequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I walk the walk, cuz' i talk the talk
Is het nu mijn beurt? Ik wilde nog even mijn thee opdrinken en dan gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die auti is allang blij dat zij een keer buiten schot blijft.
Heb dat wel eens geoefend, maar heb bijna nooit lang binnen kunnen roken. Sowieso buiten roken bij mijn ouders. Kan nog niet eens een rondje blazen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wou serieus dat ik, hoe nutteloos ook, dat zou kunnen man
Nee hoor ga maar hehequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het nu mijn beurt? Ik wilde nog even mijn thee opdrinken en dan gaan.
gaquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het nu mijn beurt? Ik wilde nog even mijn thee opdrinken en dan gaan.
Ik kan zo'n heel treurig nep rondje blazenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb dat wel eens geoefend, maar heb bijna nooit lang binnen kunnen roken. Sowieso buiten roken bij mijn ouders. Kan nog niet eens een rondje blazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |