quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, krio zat ook in TeamVeer.En dWc hoeft geen wit voetje meer te halen bij me hoor
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:49 schreef krioro het volgende:
[..]
[..][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mhehehe. nee maar serieus, ik vind het wel weer mooi geweest met het getroll.quote:
Wow.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef VeerEli het volgende:
https://www.facebook.com/(...)01385&type=2&theater
Haha dope
Valt totaal niet op hoor, dat gemene spelletje van je.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
mhehehe. nee maar serieus, ik vind het wel weer mooi geweest met het getroll.
Je hoeft het je echt niet zo aan te trekken dat we je dom vinden hoor, de helft van de tijd is het gewoon een grapje enzo.
stillloveyahbebe
Oke gelukkig dan ga ik nu met een gerust hard (hauahahaha xD) mijn buikjes en billetjes trainen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hoeft het je echt niet zo aan te trekken dat we je dom vinden hoor, de helft van de tijd is het gewoon een grapje enzo.
stillloveyahbebe
Ach als ze dat zelf niet weet is ze domquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
stillloveyahbebe
Kijk deze vieze stokersnitch danquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt totaal niet op hoor, dat gemene spelletje van je.
HAHAHAHA DAT BEN IK TOCH OOK VOLGENS JULLIE XDquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach als ze dat zelf niet weet is ze dom
Stokersnitchquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk deze vieze stokersnitch dan
Wil niet voor iedereen praten...quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHA DAT BEN IK TOCH OOK VOLGENS JULLIE XD
Ik wou serieus dat ik, hoe nutteloos ook, dat zou kunnen manquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow.
Je zou denken dat vas dat ondertussen ook wel moet kunnen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil niet voor iedereen praten...
Ik was al gestopt hoor btw. Wil je door?
Wauw. Net grid jij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt totaal niet op hoor, dat gemene spelletje van je.
Die auti is allang blij dat zij een keer buiten schot blijft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw. Net grid jij.wachten tot het allemaal voorbij is en dan nog even proberen op te stoken.
Wel smooth om het zo te proberen though.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die auti is allang blij dat zij een keer buiten schot blijft.
I walk the walk, cuz' i talk the talkquote:
Ga weg met die kut PI van jequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I walk the walk, cuz' i talk the talk
Is het nu mijn beurt? Ik wilde nog even mijn thee opdrinken en dan gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die auti is allang blij dat zij een keer buiten schot blijft.
Heb dat wel eens geoefend, maar heb bijna nooit lang binnen kunnen roken. Sowieso buiten roken bij mijn ouders. Kan nog niet eens een rondje blazen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wou serieus dat ik, hoe nutteloos ook, dat zou kunnen man
Nee hoor ga maar hehequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het nu mijn beurt? Ik wilde nog even mijn thee opdrinken en dan gaan.
gaquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het nu mijn beurt? Ik wilde nog even mijn thee opdrinken en dan gaan.
Ik kan zo'n heel treurig nep rondje blazenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb dat wel eens geoefend, maar heb bijna nooit lang binnen kunnen roken. Sowieso buiten roken bij mijn ouders. Kan nog niet eens een rondje blazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |