Ja heb m'n lippen net op laten spuiten dacht maak meteen even fotoquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:23 schreef Murdera het volgende:
Nee maar robo die foto is wel echt een ernstige afknapper
Vind ik reuzemeevallen sinds je me fatty noemde gisterquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben echt wel een van de meest vriendelijke users in KLB
Was grapje schatje weet je tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind ik reuzemeevallen sinds je me fatty noemde gister.
reuzemeevallenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind ik reuzemeevallen sinds je me fatty noemde gister.
Ik klik daar soms per ongeluk op, weet niet of jij ook zo lomp bent?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:29 schreef Chai het volgende:
Hoe kan je tvp op een reeks ineens weg zijn?
Had je al bijna met stoom uit m'n oren pics gedm'd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was grapje schatje weet je toch
ik hoef je nietmeerquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb m'n lippen net op laten spuiten dacht maak meteen even foto
Nope. Klik je dan ook heel vaak op new topic?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik klik daar soms per ongeluk op, weet niet of jij ook zo lomp bent?
Oh in dat geval meen ik het welquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had je al bijna met stoom uit m'n oren pics gedm'd.
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nope. Klik je dan ook heel vaak op new topic?
kut manquote:
Post in laatste deel verwijderd misschienquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:29 schreef Chai het volgende:
Hoe kan je tvp op een reeks ineens weg zijn?
Ik kan ook reeksen volgen waar ik nog nooit in gepost heb? maar die wel in MyAT blijven staan omdat ik volgen aan heb geklikt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Post in laatste deel verwijderd misschien
Hjb fatty.quote:
Zie Ronnie Coleman voor vergelijkbaar materiaalquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh in dat geval meen ik het wel
Ik ook, vooral als ik mobiel zit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik klik daar soms per ongeluk op, weet niet of jij ook zo lomp bent?
Haha met je worstenvingers.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, vooral als ik mobiel zit.
Je hoeft niet meteen boos te worden hoor.quote:
Mobiel fokken is sowieso kut man. Ze zouden daar een app voor moeten maken. Quoten is hel, je kan geen PI nemen en geen icoontjes checken etc. Kk fok.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, vooral als ik mobiel zit.
Worstenvingersquote:
Je begint saai en voorspelbaar te worden wel.quote:
Ja maar zodra je er post wordt komt het jw je myat omdat je in de reeks hebt gepost ipv vanwege het volgen. Als die post daarna verwijderd wordt doe je beide niet meer. Geloof ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan ook reeksen volgen waar ik nog nooit in gepost heb? maar die wel in MyAT blijven staan omdat ik volgen aan heb geklikt.
PI kun je instellen, maar icoontjes checken voor wat? Multiquote moet inderdaad ook mobiel kunnen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mobiel fokken is sowieso kut man. Ze zouden daar een app voor moeten maken. Quoten is hel, je kan geen PI nemen en geen icoontjes checken etc. Kk fok.
goed leven dan welquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
WorstenvingersHahahahaha, kanker. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Wat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
WorstenvingersHahahahaha, kanker. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Loop niet op mij te kankeren als je zelf nog geen fatsoenlijke post uit een typemachine kan krijgen man.
Hoe kun je dat instellen dan op je mobiel? En icoontjes, bedoel gewoon smileys. Ik weet niet elke smiley uit m'n hoofd, zeg maar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
PI kun je instellen, maar icoontjes checken voor wat? Multiquote moet inderdaad ook mobiel kunnen.
Dat zei Braddie toen iemand over zijn vingers worstenvingers zeiquote:
Madquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je begint saai en voorspelbaar te worden wel.
Oh, snapte 'm ook al nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat zei Braddie toen iemand over zijn vingers worstenvingers zei
Dat dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bij instellingen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe kun je dat instellen dan op je mobiel? En icoontjes, bedoel gewoon smileys. Ik weet niet elke smiley uit m'n hoofd, zeg maar.En idd, niet multiquoten is gewoon hinderlijk. Ook krijg je geen quote meldingen op mobiel.
Oh, haha shiit, dacht al.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mad omdat ik je net verbeterde en niet om je moet lachen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, van Chloro, voor Fas.
Moest zo hard lachen om dat Diabeethoven toen eh.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:39 schreef Chai het volgende:
Ik quote diabeethoven, maar dat mag niet direct.
[..]
Dat dus.
quote:
Julliequote:Op woensdag 15 januari 2014 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mad omdat ik je net verbeterde en niet om je moet lachen.
quote:
Moet nog steeds wel gniffelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest zo hard lachen om dat Diabeethoven toen eh.![]()
Leeft Bradster nog eigenlijk? Of is hij weer voor altijd voor drie dagen weg van FOK!?quote:
Jij bent als de piano die uit de lucht komt vallen in een tekenfilm.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo uiten wij onze liefde gewoon.
Net 2,5 uur gepit, heerlijk manquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:48 schreef Murdera het volgende:
Eten maken of biertje drinken en dutje doen. Vragen vragem vragen
En jij als het verrotte stoofpotje dat te lang in de koelkast heeft gestaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent als de piano die uit de lucht komt vallen in een tekenfilm.
Eten maken, luie flikker/alcoholist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:48 schreef Murdera het volgende:
Eten maken of biertje drinken en dutje doen. Vragen vragem vragen
Hij is al een dag niet online geweestquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leeft Bradster nog eigenlijk? Of is hij weer voor altijd voor drie dagen weg van FOK!?
hoe doe je dat opstaan erna? Ik slaap dan tot de ochtend doorquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent als de piano die uit de lucht komt vallen in een tekenfilm.
[..]
Net 2,5 uur gepit, heerlijk man.
Sommige *mensen* zijn gewoon beter in de "praktijk". *ik dus*quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is al een dag niet online geweest! sinds hij voor de 6e x zijn theorie-examen heeft gefaald.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sommige *mensen* zijn gewoon beter in de "praktijk". *ik dus*
Wat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
FOK! Celebrity![]()
![]()
Spuug nog steeds m'n eten uit als ik dat weer lees.
2NutZ be like "is dat nog te eten?"quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jij als het verrotte stoofpotje dat te lang in de koelkast heeft gestaan.
Heb je werkelijk voor alles een stappenplan nodig? Vieze vuile rasautistquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe doe je dat opstaan erna? Ik slaap dan tot de ochtend door
Hij zei dat hij een fok celebrity was ofzoquote:
Hahahahahha godverquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2NutZ be like "is dat nog te eten?"
Veer be like "ik geef het aan m'n pa"
Hahaha gvd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha ben zo lui, ik lijk wel een negerquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Heb je werkelijk voor alles een stappenplan nodig? Vieze vuile rasautist.
Ja verschilt, ene keer ben ik nog suffer dan eerst idd, andere keer weer wakkerder.
quote:
Hoezo narcistischquote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon hartstikke interessant dat er mensen zijn die mij blijkbaar zo interessant/fascinerend vinden dat ze mij maar aandacht blijven geven, en dingen uit mijn "Verleden" op Fok! Op blijven ratelen.
Ga vooral door, want je wilt niet weten hoe vaak ik hier om moet lachen, heerlijk dat zo`n simpel persoon als ik gewoon is uitgegroeid tot "Fok Celebrity" als het ware.
Ga zo door, echt waar. Ga zo door.
En nee, naar meets ga ik niet, want ik heb niet echt de behoefte om te zien wie er nou achter de username zit
toch niet kenki Ramen noodles?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Fuck man... Net gegeten en nu alweer honger. Klote noodles ook altijd vult voor geen meter
Ook dat verschilt, vandaag toevallig niet. Toen ik wakker werd wel het gevoel dat het al donderdagochtend wasquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ben zo lui, ik lijk wel een neger
Zet je ook echt een wekker?
Kk.quote:
Yum yum noodles... Met gebakken uitjes erover en gebakken courgette en garnalen naast.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
toch niet kenki Ramen noodles?
hahahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook dat verschilt, vandaag toevallig niet. Toen ik wakker werd wel het gevoel dat het al donderdagochtend was.
Precies die reactie had ik ook ongeveer toen ik dat lasquote:
Dat zijn ramen noodles ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yum yum noodles... Met gebakken uitjes erover en gebakken courgette en garnalen naast.
Ik wil dat ook worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies die reactie had ik ook ongeveer toen ik dat las![]()
Klopt ik eet ze meestal ook gewoon 's avonds tussendoor. Maar ik had geen zin om veel werk te doen. En met gebakken courgette en garnalen is het toch een prima avondmaaltje?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat zijn ramen noodles ja.
Nigguh dat is toch geen avondmaalDie noodles zijn echt antivoedsel.
Desalniettemin heb ik er altijd wel wat in huis, maar never als avondmaal
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahaik zie me al naar de klok kijken (9 uur ofz) en para naar werk gaan
quote:
Nee, jij bent nog steeds mad op mij dus vertrouw jou niet.quote:
Gebakken koeienhart, das pas een avondmaal. Niet een pakje processed food met alleen maar zout.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt ik eet ze meestal ook gewoon 's avonds tussendoor. Maar ik had geen zin om veel werk te doen. En met gebakken courgette en garnalen is het toch een prima avondmaaltje?
Deze noodleconnaisseurquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat zijn ramen noodles ja.
Nigguh dat is toch geen avondmaalDie noodles zijn echt antivoedsel.
Desalniettemin heb ik er altijd wel wat in huis, maar never als avondmaal
AT ER TOCH COURGETTE EN GARNALEN BIJ JONGE LEES EENS OFSO JIJquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gebakken koeienhart, das pas een avondmaal. Niet een pakje processed food met alleen maar zout.
Tijd lukt wel, maar dagen.. On mn vakantie ook een paar keer para gedaan omdat ik dacht dat ik naar werk moestquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Van die verhalen idd van mensen die enkele uren te vroeg opstaan en zich klaarmaken en shit, ik ben sowieso een snoozer in hart en nieren dus de tijd hou ik driedubbel in de gaten
![]()
.
[..]Haha tering.
Daar verdwijnt de hoeveelheid zout niet door.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AT ER TOCH COURGETTE EN GARNALEN BIJ JONGE LEES EENS OFSO JIJ
Daarom juist. FOK!celebrity worden is meestal niet vanwege positieve dingen. Maar als je foto's maakt van je beeldige naakte lichaam kan ik wel helpen ze te verspreiden zodat je op een positieve manier bekend wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, jij bent nog steeds mad op mij dus vertrouw jou niet.
Oké wacht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom juist. FOK!celebrity worden is meestal niet vanwege positieve dingen. Maar als je foto's maakt van je beeldige naakte lichaam kan ik wel helpen ze te verspreiden zodat je op een positieve manier bekend wordt.
Idh had d'r toch nierstenen van gekregenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar verdwijnt de hoeveelheid zout niet door.
Oh niet? Oh goh dat dacht ik joh hihi wat stom zeg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar verdwijnt de hoeveelheid zout niet door.
Flikker zelf opquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha flikker op manDie Braddie
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef Gridlok het volgende:
Mijn Need for Speed world bak.
[ afbeelding ]
ben tog ginne pedo ;squote:Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef Chai het volgende:
Wie wil Chloromeis.rar hebben?Chloro heeft dubieze foto's van zichzelf gemaakt toen ze nog een Chlorootje van 15 jaar oud was.
Hahaha wtf, duurde even tot ik een wieltje in de hak zagquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rock daar deze schoenen bij.
hoe regelmatig eet/at je ze?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze noodleconnaisseur.
Vind noodles echt niet meer te eten man, terwijl ik d'r vroeger echt goed op ging.
Daardoor is het magically gezond ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AT ER TOCH COURGETTE EN GARNALEN BIJ JONGE LEES EENS OFSO JIJ
Is zo'n pakje noodles erger dan bijv een bord aardappelen dan? Is toch allemaal soort van hetzelfde? Noodels/rijst/aardappelen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe regelmatig eet/at je ze?
Sinds ik van de zomer zo ben aangekomen probeer ik die dingen niet meer aan te raken
Hadden het verdomme toch niet over gezond/ongezond maar over avondmaal of geen avondmaalquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daardoor is het magically gezond ja.
Are you being fucking serious right now?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is zo'n pakje noodles erger dan bijv een bord aardappelen dan? Is toch allemaal soort van hetzelfde? Noodels/rijst/aardappelen?
Heb het over calorieën. Maar nvm. Zal wel weer de meest oerdomme vraag ever zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Are you being fucking serious right now?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hadden het verdomme toch niet over gezond/ongezond maar over avondmaal of geen avondmaal
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh niet? Oh goh dat dacht ik joh hihi wat stom zeg.
[ afbeelding ]
Wasbeer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor username zou jij dan op je 15e gekozen hebben denk je?
Chai.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor username zou jij dan op je 15e gekozen hebben denk je?
Is je vraag of een bakje Yum Yum noodles dezelfde voedingswaarden heeft als een bord aardappelen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb het over calorieën. Maar nvm. Zal wel weer de meest oerdomme vraag ever zijn.
Nee. Mijn vraag is of er in noodles gelijkwaardige hoeveelheden kcal zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is je vraag of een bakje Yum Yum noodles dezelfde voedingswaarden heeft als een bord aardappelen?
in alleen noodles zit volgens mij weinig, shit die je erbij gooit is de boosdoener.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee. Mijn vraag is of er in noodles gelijkwaardige hoeveelheden kcal zitten.
Tight pants make me wanna crank.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer, Chloromeis klinkt geiler. Of iets met girl of een jaartal.
Chlochlogirl88quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer, Chloromeis klinkt geiler. Of iets met girl of een jaartal.
1 à 2x per maand ofzo, niet veelquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe regelmatig eet/at je ze?
Sinds ik van de zomer zo ben aangekomen probeer ik die dingen niet meer aan te raken
Gooi er vrij weinig bij, alleen die kruiden en wat gebakken uitjes. Verder at ik er gewoon courgette bij en garnalen. Beiden niet calorierijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
in alleen noodles zit volgens mij weinig, shit die je erbij gooit is de boosdoener.
het is veel belangrijker waar die calorieën uit bestaan. één portie noodles á 100 gram bestaat uit het volgende:quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee. Mijn vraag is of er in noodles gelijkwaardige hoeveelheden kcal zitten.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Veer die een vraag stelt in KLB SC:
[ afbeelding ]
Ik gooi graag wat noodles over mn courgettequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het altijd wel lekker om wat courgettes en garnalen door mijn noodles te gooien.
Ja, dat begrijpt mijn reet ook nog wel. Daar ging het me ook helemaal niet om verder. Maar bedankt voor deze uitgebreide uitleg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
het is veel belangrijker waar die calorieën uit bestaan. één portie noodles á 100 gram bestaat uit het volgende:
Cal
318
Vet
12,7g
Kolhy
43,4g
Eiwit
7,4g
Calorieën Verdeling: 36% vet, 55% kolhy, 9% eiwit.
terwijl in 100g aardappelen dit zit
Cal
87
Vet
0,1g
Kolhy
20,13g
Eiwit
1,87g
Calorieën Verdeling: 1% vet, 93% kolhy, 6% eiwit.
zitten kk veel slechte vetten en kk veel zout in die noodles.
Gebruik je dat dan als maaltijd?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik gooi graag wat noodles over mn courgette
Ga even uitgebreid typen waar het je wel om ging. Dan lees ik het na mn eten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat begrijpt mijn reet ook nog wel. Daar ging het me ook helemaal niet om verder. Maar bedankt voor deze uitgebreide uitleg.
ja, ik voer het aan mijn vriendinquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gebruik je dat dan als maaltijd?
Heel simpel, wat ik al zei. Of er in noodles meer kcal zitten dan in aardappelen of rijst. Of dat dat ongeveer gelijkwaardig is. Los van de voedingsstoffen die er in zitten, daar had ik het namelijk helemaal niet over.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga even uitgebreid typen waar het je wel om ging. Dan lees ik het na mn eten.
als je die cijfers ff leest kan je dat toch ook zien, harige kutquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heel simpel, wat ik al zei. Of er in noodles meer kcal zitten dan in aardappelen of rijst. Of dat dat ongeveer gelijkwaardig is. Los van de voedingsstoffen die er in zitten, daar had ik het namelijk helemaal niet over.
Dat weet ik wel dudequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als je die cijfers ff leest kan je dat toch ook zien, harige kut
Veer calm your tits plsquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat weet ik wel dudeMaar jij deed net alsof ik weer een oerdomme vraag stelde, omdat je dacht dat het me om de voedingswaarden ging. DAT IS HET ENIGE WAT IK NU EVEN RECHT PROBEER TE ZETTEN JA POTVERDOMME NOG AAN TOE JIJ
Je benen gvd bij elkaar houden.quote:
in je doos en dan met scharen doorgevenquote:
Moet ik Mur overrijden voor je?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Z'n vriendin een berichtje sturen op facebook, been there done that
Aww.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee mur is zo trouw als een labradorquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik Mur overrijden voor je?
Ja oke als je je anonimiteit wil behouden moet je het niet zo doen neequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Aww.
Maar op deze manier is het niet te ontkennen en je blijft anoniem.
ze vond het niet echt leukquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
2006 belde.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:28 schreef Murdera het volgende:
Bij mij zou je het in de dop van een shampoo fles kunnen doen
Wat een bitch ben je ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ahw. Lief.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee mur is zo trouw als een labrador
Daar gaat mijn e-repquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar je bewijst ook echt dat je op die plek was. Anders kan het gewoon afgedaan worden als jaloerse bitch die hun relatie kapot wil maken. Denk een briefje bij het maandverband of in het tampondoosje of zo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ja oke als je je anonimiteit wil behouden moet je het niet zo doen neeAls meisje kan je het briefje bovenop de toiletbril doen, als het meisje hem weer omlaag doet, hihaho
Bleek dat die vriendin van hem dus bijna jarig wasquote:
Zal je neus even recht zetten gvdquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat weet ik wel dudeMaar jij deed net alsof ik weer een oerdomme vraag stelde, omdat je dacht dat het me om de voedingswaarden ging. DAT IS HET ENIGE WAT IK NU EVEN RECHT PROBEER TE ZETTEN JA POTVERDOMME NOG AAN TOE JIJ
alsof die Chick dat nooit gaat zien. Mensen maken nooit hun toilet schoon?quote:
hahahaha.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bleek dat die vriendin van hem dus bijna jarig wasStuurde het om 10 uur in de avond ofzo en ze was 12 uur jarig, shit
Toen had ik er spijt van.
Blijkbaar was dat nog niet nodig. En klinkt alsof hij maar een paar dagen weg was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
alsof die Chick dat nooit gaat zien. Mensen maken nooit hun toilet schoon?
Was jij met die boy gegaan oid?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bleek dat die vriendin van hem dus bijna jarig wasStuurde het om 10 uur in de avond ofzo en ze was 12 uur jarig, shit
Toen had ik er spijt van.
Misschien is het wel gewoon nepquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Blijkbaar was dat nog niet nodig. En klinkt alsof hij maar een paar dagen weg was.
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was jij met die boy gegaan oid?
[..]
Misschien is het wel gewoon nep.
probably just fakequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Blijkbaar was dat nog niet nodig. En klinkt alsof hij maar een paar dagen weg was.
hoe kwam je erachter?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je anders dat ik contact met d'r opneem?
Ja, dunno, benieuwd naar het hele verhaal.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je anders dat ik contact met d'r opneem?
Haha domme gast. Je echte naam gevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Facebook, daarom kon ze die vriendin op die manier een berichtje sturen.
Dit idd, ik gaf chicks altijd mijn http://gangstaname.com/quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha domme gast. Je echte naam geven
Zij was zijn 'ex' althans, dat zei ie. Dus ik wist al wie ze was, en toen had zij blijkbaar op zijn facebook de relatiestatus veranderd in 'heeft een relatie met...' en ik zag dat dus ik confronteerde hem ermee en toen ging ie vet para doen van ja deed een vriend voor de grap en blabla, zodoendequote:
Oh, dus jij heet geen Kae’shendrison?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha domme gast. Je echte naam geven
whutquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zij was zijn 'ex' althans, dat zei ie. Dus ik wist al wie ze was, en toen had zij blijkbaar op zijn facebook de relatiestatus veranderd in 'heeft een relatie met...' en ik zag dat dus ik confronteerde hem ermee en toen ging ie vet para doen van ja deed een vriend voor de grap en blabla, zodoende
hahaha jawel schatje jeweet toch heb geen Facebook gewoon Hahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dus jij heet geen Kae’shendrison?
Had je dit gezien?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dus jij heet geen Kae’shendrison?
Nee fuckbuddyquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
whut![]()
Maar het was dus geen ONS ook?
Jim pompernikkelquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit idd, ik gaf chicks altijd mijn http://gangstaname.com/
Oh oké was al even bang, haha.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha jawel schatje jeweet toch heb geen Facebook gewoon Haha
Ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je dit gezien?
KLB / De vreemste kindernamen van 2013.
wtf..quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee fuckbuddyDie teringhond had dus ook over mij verteld tegen haar, hoe kkdom
Dances With Biyaaatchquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit idd, ik gaf chicks altijd mijn http://gangstaname.com/
zou toch nooit tegen jou liegen haha met je lieve neusjequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh oké was al even bang, haha.
Zat met hem op thaiboksen, dus hij had verteld over m'n skills en dat ik op haar lijk qua uiterlijk ofzoiets, ook halfbloedje surinaams nederlands.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
wtf..wat had hij haar verteld dan?
Hahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zat met hem op thaiboksen, dus hij had verteld over m'n skills en dat ik op haar lijk qua uiterlijk ofzoiets, ook halfbloedje surinaams nederlands.
Gewoon meteen liegen tegen me.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou toch nooit tegen jou liegen haha met je lieve neusje
Dus je hebt wel Facebook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:02 schreef Murdera het volgende:
3 vriendschapsverzoeken op Facebook in 1 dag. Today was a good day.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
nee nee uh werk Facebook bebe, professioneel enzo toch weetje toch.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee nee uh werk Facebook bebe, professioneel enzo toch weetje toch.
Heb ik dat niet verteld ja dat heb ik verteld en toen zei jij van jaaa nee okee ja dat snap ik wel enzo dus je wist het wel was niet mijn fout bebe was gewoon werk enso ik was gewoon eerlijk jij vrgeet altijd alles maar vind ik nie erg hor kan gebeure weetje vin k juist wel lief schatje weetje dat je soms beetje dommig enso wel lief gewoon dan help ik jewel gewoon bescherme tege die enge buitenwereld enso weetje ik ben er voor jou, n jij doen alsof ik dingem voor je verberg, vin ik bes wel kut weetje ik doe altijd lief enzo en jij dan zo denken en best wel naar en vind ik niet zo leuk dus beter vertrouw je me want je maakt me godverdomme best wel boos, altijd dat gezeik over leugwns en shit en wat doe je zelf nou eigenlijk de hele dag, beetje roddelen met die kuthoerige vriendinnen vam je, echt niet te vertrouwen jij vuige teringsnol, je gaat godverdomme vreemd hw!! Hoe wil je nu ooit mijn vertrouwen terugwinnen? Ik zou maar echt heeeel hard je best doen als ik jou was
die zing ik soms op werk. Iedereen binnen 2 minuten boosquote:
Alleen laatste regels.quote:
Ik vond het in grote lijnen wel goed. Eerst lief doen vervolgens slachtofder uithangen waarna je haar de schuld gaf.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]echt even lost in the moment
daar waar ik normaler ga typen
Haha had het nog subtieler willen doen maar dan had ik het begin Ook moeten herschrijven helaasquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik vond het in grote lijnen wel goed. Eerst lief doen vervolgens slachtofder uithangen waarna je haar de schuld gaf.
Neeee het was goed zo. Op wie basseer je zulke nonsens?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha had het nog subtieler willen doen maar dan had ik het begin Ook moeten herschrijven helaas
hahaha ik begon met kansloze onzin maar tegen het einde zo draaide ik shit altijd in ruzies toen ik een pubertje wasquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Neeee het was goed zo. Op wie basseer je zulke nonsens?
Mensen zonder spindoctor-skillsquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha ik begon met kansloze onzin maar tegen het einde zo draaide ik shit altijd in ruzies toen ik een pubertje wasmaar dan wel veeel subtieler
ik?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen zonder spindoctor-skills.
Robo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef VeerEli het volgende:
Wat zit Userfoto's tegenwoordig toch ook vol met kneuzen zegDamn
Tegenwoordig?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef VeerEli het volgende:
Wat zit Userfoto's tegenwoordig toch ook vol met kneuzen zegDamn
Ja jwt, vroegah postte wij toch ook nog wel eens daar.quote:
aandachtshoertjesquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja jwt, vroegah postte wij toch ook nog wel eens daar.
snap ik met je scheerbultjes en scherpe knieënquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja viste naar complimenten want die krijg ik nooit
Scheerbultjes snap ik nog steeds niet hoe je daarbij komtquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap ik met je scheerbultjes en scherpe knieën
Blij dat ik daarmee gestopt benquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja jwt, vroegah postte wij toch ook nog wel eens daar.
Loop je dan in draf of hoe heet dat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Chai het volgende:
Ik ga altijd lopen paraderen rond lunchtijd op plekken waar bouwvakkers aan het werk zijn.
Ja ik ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blij dat ik daarmee gestopt ben
Geen idee, gewone tred, lekker extra heupwiegend.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Loop je dan in draf of hoe heet dat?
ik omcirkel ht als je high res stuurtquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Scheerbultjes snap ik nog steeds niet hoe je daarbij komt
Hehe ja, die redreidinghood is ook echt weggepestquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik ookWil daar echt niet meer tussen staan gewoon
Outfits posten vond ik ook wel leuk en zou ik nog steeds wel leuk vinden als het topic wat boeiender was, want ook dat is doodgebloed.
Terecht ook. Wat een irritant figuur.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe ja, die redreidinghood is ook echt weggepest
Outfit in DM.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik ookWil daar echt niet meer tussen staan gewoon
Outfits posten vond ik ook wel leuk en zou ik nog steeds wel leuk vinden als het topic wat boeiender was, want ook dat is doodgebloed.
Ja idd, en ook gewoon echt overtuigd zijn dat zij er modieus bijlooptquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook. Wat een irritant figuur.
Ik snap wel op welke plaats het zou moeten zitten volgens jou, maar daar zitten gewoon echt geen scheerbultjesquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik omcirkel ht als je high res stuurt
Haha.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook. Wat een irritant figuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je dit nou for real?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap wel op welke plaats het zou moeten zitten volgens jou, maar daar zitten gewoon echt geen scheerbultjes
stuur gewoonquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap wel op welke plaats het zou moeten zitten volgens jou, maar daar zitten gewoon echt geen scheerbultjes
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Haha.Niet doorvertellen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Op je geschoren bult hihaho snapjum.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Posten sowieso.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Eigenlijk is elke vorm van foto's posten aandachtshoererij wel.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Op je geschoren bult hihaho snapjum.ModusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso ademen ook.quote:
Wat? Hem die foto high res sturen? Natuurlijk niet mensquote:
Oh mijn godquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
kk een lange () spijkerrok met daaronder een leren broek
![]()
Je zo dom voordoen en zeggen "snap niet waar dat vandaan komt hoor hihihihi zit daar echt niet hoor hihihihi".quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Hem die foto high res sturen? Natuurlijk niet mensInteresseert mij dat nou of hij denkt dat daar scheerbultjes zitten of niet.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
de discussie aangaanquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Hem die foto high res sturen? Natuurlijk niet mensInteresseert mij dat nou of hij denkt dat daar scheerbultjes zitten of niet.
Omdat ik die foto toch zelf groot formaat heb jonge bimbo. Dus als iemand zegt scheerbultjes te zien die er niet zijn (ik ben niet blind) dan zeg ik dat ja. Oh jeetje wat een drrrrraaaamaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zo dom voordoen en zeggen "snap niet waar dat vandaan komt hoor hihihihi zit daar echt niet hoor hihihihi".
Niet lief.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zo dom voordoen en zeggen "snap niet waar dat vandaan komt hoor hihihihi zit daar echt niet hoor hihihihi".
Spijkerrok is al klachtwaardig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gut, meteen weer mad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik die foto toch zelf groot formaat heb jonge bimbo. Dus als iemand zegt scheerbultjes te zien die er niet zijn (ik ben niet blind) dan zeg ik dat ja. Oh jeetje wat een drrrrraaaama
hihihi zal ik bij jou beetje aanwijse waar bultjes hahajhihoquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha nee niet eensquote:
Venusbultjequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
hihihi zal ik bij jou beetje aanwijse waar bultjes hahajhiho
Nee, ben klaar met jou.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
hihihi zal ik bij jou beetje aanwijse waar bultjes hahajhiho
Wel lief dat je me een jonge bimbo noemt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha nee niet eensVond het gewoon grappig om bimbo tegen je te zeggen
Godverquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel lief dat je me een jonge bimbo noemt.
Nog steeds niet gezien ook. Je houdt niet van me, dat is me al duidelijk.quote:
wowquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog steeds niet gezien ook. Je houdt niet van me, dat is me al duidelijk.
nice. Vakantie?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef Chai het volgende:
Hele dag op de bank gelegen en niks gedaan. [/jaloers op mensen die in beweging kwamen]
Nee ziek, maar als ik me nu erger aan flauwekul in mijn news feed die ik zelf niet kon doen ben ik jaloers.quote:
soort fokkers springen van de schans?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
Vas, lukt het je al om verder te komen in Jelly Splash?
Wou zeggen van 'dat bekkie is zo slecht nog nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maar nvm weer.quote:
It's party time in Somewheristanquote:
quote:(Red) Sonja says:
January 15, 2014 at 3:04 pm
Heel leuke outfit Rowan! Mooie heels!
XX Sonja
http://www.redsonjafashion.com
Het imperium van de Roodgereden Rijdersklithoed strekt zich verder uit dan gedacht!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
But there's moar.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tranny conventionquote:
Hoor via d'r YT-kanaal dat je het uitspreekt als 'raaiding', dacht al die tijd 'rieding'quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het imperium van de Roodgereden Rijdersklithoed strekt zich verder uit dan gedacht!
That's it, het is een gimmick van krio, kan niet andersquote:
Ik snap niet waarom iedereen haar zo de hemel in prees met die outfits van d'rquote:
"De hemel in prees" als een soort verkapte doodsverwensing denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen haar zo de hemel in prees met die outfits van d'r
Oh ik dat reedingquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoor via d'r YT-kanaal dat je het uitspreekt als 'raaiding', dacht al die tijd 'rieding'.
Steenkolenengels van derquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoor via d'r YT-kanaal dat je het uitspreekt als 'raaiding', dacht al die tijd 'rieding'.
r u srs?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
LF tank, will pay 10kquote:
Sorry ben barmanquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is je class? Want we hebben al een fysiotherapeut, kunnen nog wel een bakker gebruiken.
Gewoon nu opentrekken ter ere van mijn halve abraham achievement.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Flesje wijn openknallen om 00:00 en dan verslag beginnen te typen.
fuck ritmes
ik heb vanmiddag een bordje opgehangen en het station hernoemd naar Naarde-Bussenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry ;s we hebben al 2 conducteurs.
Eigen community gestart?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag een bordje opgehangen en het station hernoemd naar Naarde-Bussen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon nu opentrekken ter ere van mijn halve abraham achievement.
quote:
Bedankt he.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]Not sure if bday maar zo ja, congratz, ouwe trekpop
.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind prima vrind, ik breng de deeps.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
Gefeliciteerd Grid. Verjaardagsraid zo?
Wowquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"De hemel in prees" als een soort verkapte doodsverwensing denk ik.
Op FOK! had ze niet echt fans. Wel mensen die niet louter negatief waren. Dan droeg ze op zich iets leuks, maar daarbij dan één kledingstuk wat alles weer moest verpesten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
WowHaha ze had echt wel fans he, alleen op den duur begonnen er steeds meer mensen commentaar te leveren. Soms is het alsof een 'eigen stijl' gelijk staat aan goede smaak ofzo, maar alsjeblieft zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |