quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hadden het verdomme toch niet over gezond/ongezond maar over avondmaal of geen avondmaal
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh niet? Oh goh dat dacht ik joh hihi wat stom zeg.
[ afbeelding ]
Wasbeer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor username zou jij dan op je 15e gekozen hebben denk je?
Chai.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor username zou jij dan op je 15e gekozen hebben denk je?
Is je vraag of een bakje Yum Yum noodles dezelfde voedingswaarden heeft als een bord aardappelen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb het over calorieën. Maar nvm. Zal wel weer de meest oerdomme vraag ever zijn.
Nee. Mijn vraag is of er in noodles gelijkwaardige hoeveelheden kcal zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is je vraag of een bakje Yum Yum noodles dezelfde voedingswaarden heeft als een bord aardappelen?
in alleen noodles zit volgens mij weinig, shit die je erbij gooit is de boosdoener.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee. Mijn vraag is of er in noodles gelijkwaardige hoeveelheden kcal zitten.
Tight pants make me wanna crank.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer, Chloromeis klinkt geiler. Of iets met girl of een jaartal.
Chlochlogirl88quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer, Chloromeis klinkt geiler. Of iets met girl of een jaartal.
1 à 2x per maand ofzo, niet veelquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe regelmatig eet/at je ze?
Sinds ik van de zomer zo ben aangekomen probeer ik die dingen niet meer aan te raken
Gooi er vrij weinig bij, alleen die kruiden en wat gebakken uitjes. Verder at ik er gewoon courgette bij en garnalen. Beiden niet calorierijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
in alleen noodles zit volgens mij weinig, shit die je erbij gooit is de boosdoener.
het is veel belangrijker waar die calorieën uit bestaan. één portie noodles á 100 gram bestaat uit het volgende:quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee. Mijn vraag is of er in noodles gelijkwaardige hoeveelheden kcal zitten.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Veer die een vraag stelt in KLB SC:
[ afbeelding ]
Ik gooi graag wat noodles over mn courgettequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het altijd wel lekker om wat courgettes en garnalen door mijn noodles te gooien.
Ja, dat begrijpt mijn reet ook nog wel. Daar ging het me ook helemaal niet om verder. Maar bedankt voor deze uitgebreide uitleg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
het is veel belangrijker waar die calorieën uit bestaan. één portie noodles á 100 gram bestaat uit het volgende:
Cal
318
Vet
12,7g
Kolhy
43,4g
Eiwit
7,4g
Calorieën Verdeling: 36% vet, 55% kolhy, 9% eiwit.
terwijl in 100g aardappelen dit zit
Cal
87
Vet
0,1g
Kolhy
20,13g
Eiwit
1,87g
Calorieën Verdeling: 1% vet, 93% kolhy, 6% eiwit.
zitten kk veel slechte vetten en kk veel zout in die noodles.
Gebruik je dat dan als maaltijd?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik gooi graag wat noodles over mn courgette
Ga even uitgebreid typen waar het je wel om ging. Dan lees ik het na mn eten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat begrijpt mijn reet ook nog wel. Daar ging het me ook helemaal niet om verder. Maar bedankt voor deze uitgebreide uitleg.
ja, ik voer het aan mijn vriendinquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gebruik je dat dan als maaltijd?
Heel simpel, wat ik al zei. Of er in noodles meer kcal zitten dan in aardappelen of rijst. Of dat dat ongeveer gelijkwaardig is. Los van de voedingsstoffen die er in zitten, daar had ik het namelijk helemaal niet over.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga even uitgebreid typen waar het je wel om ging. Dan lees ik het na mn eten.
als je die cijfers ff leest kan je dat toch ook zien, harige kutquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heel simpel, wat ik al zei. Of er in noodles meer kcal zitten dan in aardappelen of rijst. Of dat dat ongeveer gelijkwaardig is. Los van de voedingsstoffen die er in zitten, daar had ik het namelijk helemaal niet over.
Dat weet ik wel dudequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als je die cijfers ff leest kan je dat toch ook zien, harige kut
Veer calm your tits plsquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat weet ik wel dudeMaar jij deed net alsof ik weer een oerdomme vraag stelde, omdat je dacht dat het me om de voedingswaarden ging. DAT IS HET ENIGE WAT IK NU EVEN RECHT PROBEER TE ZETTEN JA POTVERDOMME NOG AAN TOE JIJ
Je benen gvd bij elkaar houden.quote:
in je doos en dan met scharen doorgevenquote:
Moet ik Mur overrijden voor je?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Z'n vriendin een berichtje sturen op facebook, been there done that
Aww.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee mur is zo trouw als een labradorquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik Mur overrijden voor je?
Ja oke als je je anonimiteit wil behouden moet je het niet zo doen neequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Aww.
Maar op deze manier is het niet te ontkennen en je blijft anoniem.
ze vond het niet echt leukquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
2006 belde.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:28 schreef Murdera het volgende:
Bij mij zou je het in de dop van een shampoo fles kunnen doen
Wat een bitch ben je ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ahw. Lief.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee mur is zo trouw als een labrador
Daar gaat mijn e-repquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar je bewijst ook echt dat je op die plek was. Anders kan het gewoon afgedaan worden als jaloerse bitch die hun relatie kapot wil maken. Denk een briefje bij het maandverband of in het tampondoosje of zo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ja oke als je je anonimiteit wil behouden moet je het niet zo doen neeAls meisje kan je het briefje bovenop de toiletbril doen, als het meisje hem weer omlaag doet, hihaho
Bleek dat die vriendin van hem dus bijna jarig wasquote:
Zal je neus even recht zetten gvdquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat weet ik wel dudeMaar jij deed net alsof ik weer een oerdomme vraag stelde, omdat je dacht dat het me om de voedingswaarden ging. DAT IS HET ENIGE WAT IK NU EVEN RECHT PROBEER TE ZETTEN JA POTVERDOMME NOG AAN TOE JIJ
alsof die Chick dat nooit gaat zien. Mensen maken nooit hun toilet schoon?quote:
hahahaha.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bleek dat die vriendin van hem dus bijna jarig wasStuurde het om 10 uur in de avond ofzo en ze was 12 uur jarig, shit
Toen had ik er spijt van.
Blijkbaar was dat nog niet nodig. En klinkt alsof hij maar een paar dagen weg was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
alsof die Chick dat nooit gaat zien. Mensen maken nooit hun toilet schoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |