Nog steeds niet gezien ook. Je houdt niet van me, dat is me al duidelijk.quote:
wowquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog steeds niet gezien ook. Je houdt niet van me, dat is me al duidelijk.
nice. Vakantie?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef Chai het volgende:
Hele dag op de bank gelegen en niks gedaan. [/jaloers op mensen die in beweging kwamen]
Nee ziek, maar als ik me nu erger aan flauwekul in mijn news feed die ik zelf niet kon doen ben ik jaloers.quote:
soort fokkers springen van de schans?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
Vas, lukt het je al om verder te komen in Jelly Splash?
Wou zeggen van 'dat bekkie is zo slecht nog nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
kk een lange () spijkerrok met daaronder een leren broek
![]()
Maar nvm weer.quote:
It's party time in Somewheristanquote:
quote:(Red) Sonja says:
January 15, 2014 at 3:04 pm
Heel leuke outfit Rowan! Mooie heels!
XX Sonja
http://www.redsonjafashion.com
Het imperium van de Roodgereden Rijdersklithoed strekt zich verder uit dan gedacht!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
But there's moar.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tranny conventionquote:
Hoor via d'r YT-kanaal dat je het uitspreekt als 'raaiding', dacht al die tijd 'rieding'quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het imperium van de Roodgereden Rijdersklithoed strekt zich verder uit dan gedacht!
That's it, het is een gimmick van krio, kan niet andersquote:
Ik snap niet waarom iedereen haar zo de hemel in prees met die outfits van d'rquote:
"De hemel in prees" als een soort verkapte doodsverwensing denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen haar zo de hemel in prees met die outfits van d'r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |