Ja dat is dan ook wel weer zo. Als je het slim aanpakt kun je er echt veel geld mee verdienen, heb ik in meerdere films gezien.quote:
natuurlijk heeft een rationeel punt. Genoeg relaties die op de klippen lopen, maar ik denk dat zijn vrouw niet heel blij zal reageren als hij het voorsteltquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Het komt enorm stom over, maar hij heeft wel een punt om eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
InderdaadEn dan ook nog kinderen krijgen ook
![]()
Ik ben echt bang dat ik binnenkort een ban hier ga krijgen. Ben altijd zo belachelijk vriendelijk tegen iedereen, maar sommige mensen stellen mijn geduld echt op de proef.
Terwijl ze stiekem hard genomen willen wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
feministenmannenhatende gefrustreerde faalwijven
Je moet ook voorstellen je allebei in te schrijven voor het geval dat het financieel tegenzit. Allemaal voor de baby schatjequote:Op woensdag 15 januari 2014 17:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk heeft een rationeel punt. Genoeg relaties die op de klippen lopen, maar ik denk dat zijn vrouw niet heel blij zal reageren als hij het voorstelt
Nee ben altijd lief tegen mensen die ik leuk vind.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Volgens mij vindt je hem leuk.
Weet je dat wel zeker. Soms geven mensen gemengde signalen af onbewust.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee ben altijd lief tegen mensen die ik leuk vind.
tetou plsquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker. Soms geven mensen gemengde signalen af onbewust.
quote:
Ben echt wel een van de meest vriendelijke users in KLBquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:15 schreef Murdera het volgende:
Wauw robo doe niwt zo fckin leip dan. Vinnik ech nie normal
Waarom 'quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben echt wel een van de meest vriendelijke users in KLB
Omdat hij zegt dat ik fckn leip nie normal doequote:
Niet normaal voor zijn standaarden is positief.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat hij zegt dat ik fckn leip nie normal doe
Wow moet ik altijd aan wennen jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet normaal voor zijn standaarden is positief.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet normaal voor zijn standaarden is positief.
Oh nu snap ik hem.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:23 schreef Murdera het volgende:
Nee maar robo die foto is wel echt een ernstige afknapper
Leg eens uit want ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |