Dus je hebt wel Facebook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:02 schreef Murdera het volgende:
3 vriendschapsverzoeken op Facebook in 1 dag. Today was a good day.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
nee nee uh werk Facebook bebe, professioneel enzo toch weetje toch.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee nee uh werk Facebook bebe, professioneel enzo toch weetje toch.
Heb ik dat niet verteld ja dat heb ik verteld en toen zei jij van jaaa nee okee ja dat snap ik wel enzo dus je wist het wel was niet mijn fout bebe was gewoon werk enso ik was gewoon eerlijk jij vrgeet altijd alles maar vind ik nie erg hor kan gebeure weetje vin k juist wel lief schatje weetje dat je soms beetje dommig enso wel lief gewoon dan help ik jewel gewoon bescherme tege die enge buitenwereld enso weetje ik ben er voor jou, n jij doen alsof ik dingem voor je verberg, vin ik bes wel kut weetje ik doe altijd lief enzo en jij dan zo denken en best wel naar en vind ik niet zo leuk dus beter vertrouw je me want je maakt me godverdomme best wel boos, altijd dat gezeik over leugwns en shit en wat doe je zelf nou eigenlijk de hele dag, beetje roddelen met die kuthoerige vriendinnen vam je, echt niet te vertrouwen jij vuige teringsnol, je gaat godverdomme vreemd hw!! Hoe wil je nu ooit mijn vertrouwen terugwinnen? Ik zou maar echt heeeel hard je best doen als ik jou was
die zing ik soms op werk. Iedereen binnen 2 minuten boosquote:
Alleen laatste regels.quote:
Ik vond het in grote lijnen wel goed. Eerst lief doen vervolgens slachtofder uithangen waarna je haar de schuld gaf.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]echt even lost in the moment
daar waar ik normaler ga typen
Haha had het nog subtieler willen doen maar dan had ik het begin Ook moeten herschrijven helaasquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik vond het in grote lijnen wel goed. Eerst lief doen vervolgens slachtofder uithangen waarna je haar de schuld gaf.
Neeee het was goed zo. Op wie basseer je zulke nonsens?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha had het nog subtieler willen doen maar dan had ik het begin Ook moeten herschrijven helaas
hahaha ik begon met kansloze onzin maar tegen het einde zo draaide ik shit altijd in ruzies toen ik een pubertje wasquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Neeee het was goed zo. Op wie basseer je zulke nonsens?
Mensen zonder spindoctor-skillsquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha ik begon met kansloze onzin maar tegen het einde zo draaide ik shit altijd in ruzies toen ik een pubertje wasmaar dan wel veeel subtieler
ik?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen zonder spindoctor-skills.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |