quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:26 schreef Braddie het volgende:
Klacht: Achterlijke tingeljosti die klaagt over andermans problemen als excuus omdat hij te onzeker is om haar eigen problemen aan te horen
Ninja editquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:27 schreef datismijnmening het volgende:
TS is dik een heeft borderline
Ze heeft geen borderline.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
Euh... of dit hoort juist bij haar probleem? dat ze die houding aan neemt?
En dan is het, ook al denkt ze dat zelf wel, helemaal geen excuus
Haha, grappenmaker. Ik ben toch echt al 10 kilo kwijt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:28 schreef Catkiller het volgende:
Maar jij hebt toch ook altijd een excuus om niet af te hoeven vallen enzo?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
Niks excuses, gewoon knallen met m`n lijf. Laten zien wie er de baas is.
Ik heb geen 14 kattenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:30 schreef CruisinDen het volgende:
Welkom, in Nederland zijn er nog tienduizenden mensen zoals haar.
Lekker uitkering opeisen en thuis met hun 14 katten maar ouwehoeren op Rutte en hoe slecht het wel niet gaat in Nederland terwijl ze wel dik geld opeisen elke maand voor niks doen.
Ze heeft hem anaal vernederd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:33 schreef hoink581 het volgende:
Maar wat heeft ze nog meer uitgevreten Braddie, want dit zullen niet de enige spatjes van de betreffende dame zijn geweest.
Oh, in dat geval:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, grappenmaker. Ik ben toch echt al 10 kilo kwijt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:28 schreef Catkiller het volgende:
Maar jij had toch ook altijd een excuus om niet af te hoeven vallen enzo?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jou excuusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:37 schreef Ramkraker het volgende:
En wat is jou excuus? Obesitas, autisme, pdd-nos of toch ook borderline?
*Nederlandse.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jou excuusWat was jouW excuus om niet naar de nederlandse les te gaan?
Ik wil deze even quoten voor het geval er een Fok!ker weer eens wil vragen hoe het met Braddie's rijbewijs gaat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:37 schreef Braddie het volgende:
Hoop echt dat ik maandag mijn theorie wél haal!
Dan ga ik me toch een partij lessen plannen
Over afrijden gesproken, dan moet het toch zeker wel lukken om binnen Maart af te rijden ?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat Nederlandse lessen beter zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor grappen ze heeft uitgehaald, dat kwam niet ter spraken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:42 schreef hoink581 het volgende:
Maar wat voor grappen heeft ze dan tot nu toe uitgehaald Braddie, dit is een serieuze vraag dus ik verwacht dan ook een antwoord.
Volgende keer je hand opsteken en vragen. Werd er ook nog om jouw mening gevraagd?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor grappen ze heeft uitgehaald, dat kwam niet ter spraken.
Moet je natuurlijk wel bespreken, want "befehl is befehl" gaat natuurlijk ook niet meer op tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:44 schreef Braddie het volgende:
Weet ik veel wat voor grappen ze heeft uitgehaald, dat kwam niet ter spraken.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel bespreken, want "befehl is befehl" gaat natuurlijk ook niet meer op tegenwoordig.
Dat niet doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:46 schreef Zaktabak het volgende:
Jij gebruikt je autisme als excuus om je als een ware mongool te gedragen.
Ik had het ook gedaan (echter, ik doe het weleens) maar Braddie is een gewoon hypocriet want hij misbruikt zijn autisme ook. Waarom niet een klein beetje machtsmisbruik maken van je Borderline?quote:
Ik moet denken aan een nummer van Anouk maar dat ligt meer aan d'r zelf dan aan het nummerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het altijd nogal naar dat iedere keer dat ik borderline hoor dat vreselijke liedje van Madonna meteen in mijn hoofd zit.
Beetje hypocriet wel ja van hem.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik had het ook gedaan (echter, ik doe het weleens) maar Braddie is een gewoon hypocriet want hij misbruikt zijn autisme ook. Waarom niet een klein beetje machtsmisbruik maken van je Borderline?
Toch is het best een ok liedjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het altijd nogal naar dat iedere keer dat ik borderline hoor dat vreselijke liedje van Madonna meteen in mijn hoofd zit.
Dan kan ze het inderdaad niet maken om dit als excuus te gebruiken. Maar ja, je hebt van die mensen die het (duidelijk) niks kan schelen. Waarom vind je dit zo erg? Heb jij er direct mee te maken dat zij het als excuus gebruikt of erger je je er alleen maar aan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze heeft geen borderline.
Ze heeft zware ADHD maar geen borderline.
Dus ik vind niet dat je iets ernstigs als borderline als excuus mag gebruiken om je eigen hachje te redden.
Ik ken iemand met borderline, daarom irriteerde ik mij er mateloos aan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dan kan ze het inderdaad niet maken om dit als excuus te gebruiken. Maar ja, je hebt van die mensen die het (duidelijk) niks kan schelen. Waarom vind je dit zo erg? Heb jij er direct mee te maken dat zij het als excuus gebruikt of erger je je er alleen maar aan?
Hoe de fuck kom jij aan al die borderliners in je kenniskring?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ken iemand met borderline, daarom irriteerde ik mij er mateloos aan.
Je kan die aandoening (Dat is het nou eenmaal..) Niet gebruiken als excuus, zéker niet als je het niet hebt.
En toen ik haar er op aansprak zei ze " Wat boeit het ik heb toch een kut leven"
Ze maakt hierdoor andere borderliners wel zwart inderdaad. Maar je weet van wie het komt, trek je er niet zoveel van aan en laat haar zoveel mogelijk links liggen. Of ze gaat erover nadenken als je dit eens met haar bespreekt, zonder aanvallende toon en verwijten. Ze wil misschien iemand die alleen maar even echt luistert naar haar? En zich daardoor begrepen voelt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je kan die aandoening (Dat is het nou eenmaal..) Niet gebruiken als excuus, zéker niet als je het niet hebt.
En toen ik haar er op aansprak zei ze " Wat boeit het ik het toch een kut leven"
Zo diep.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ze maakt hierdoor andere borderliners wel zwart inderdaad. Maar je weet van wie het komt, trek je er niet zoveel van aan en laat haar zoveel mogelijk links liggen. Of ze gaat erover nadenken als je dit eens met haar bespreekt, zonder aanvallende toon en verwijten. Ze wil misschien iemand die alleen maar even echt luistert naar haar? En zich daardoor begrepen voelt.
Iets irriteert je en je ergert je ergens aan. Al dan niet mateloos.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef Braddie het volgende:
Ik irriteer mij vaak, wat resulteert in ergeren. Mag dat?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets irriteert je en je ergert je ergens aan. Al dan niet mateloos.
Nee, heb je die slaapmuts alquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik irriteer mij vaak, wat resulteert in ergeren. Mag dat?
Heb ik nog niet.quote:
En dan nog, waar vind je die mensen? Bij het larpen of zo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef chroestjov het volgende:
Geef gewoon toe dat je een woongroepen fetish hebt.
Dat duurde ook maar 9 posts.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:30 schreef CruisinDen het volgende:
Lekker uitkering opeisen en thuis met hun 14 katten maar ouwehoeren op Rutte en hoe slecht het wel niet gaat in Nederland terwijl ze wel dik geld opeisen elke maand voor niks doen.
Komt natuurlijk door haar borderline.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:26 schreef Braddie het volgende:
Achterlijk mens wat Borderline als excuus gebruikt omdat ze te onzeker is om haar eigen problemen aan te horen
Hoezo gaat Braddie zelf niet begeleid wonen eigenlijk? Hij is er gestoord genoeg voor in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef chroestjov het volgende:
Geef gewoon toe dat je een woongroepen fetish hebt.
Misschien dacht ze juist dat Braddie borderline had en zei ze dat zij het ook had zodat ze hem kon hosselen. Braddie ging echter over de rooien waarop zij dan maar zei dat het een leugen was om hem te bedaren. Voordat hij haar zou afmaken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:40 schreef Geelman het volgende:
Misschien zegt ze dat ze borderline heeft om Braddie op afstand te houden.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:44 schreef Splutje het volgende:
Daar gaan we weer
Is de bingokaart al af?
quote:
Denk Gladilicious ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]![]()
![]()
Is band trouwens muzikaal? Of een band als in emotionele relatie/band?
Gradalicious natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedoel je niet les Nederlands?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jou excuusWat was jouW excuus om niet naar de Nederlandse les te gaan?
Alles wat muziek maakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:
Misschien hangt hij in zijn vrije tijd wel rond bij dat soort instellingen, vrije tijd heeft hij immers genoeg aangezien zijn muzikale carrière nog niet echt van de grond is gekomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan nog, waar vind je die mensen? Bij het larpen of zo?
Inb4 deadprezquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:30 schreef CruisinDen het volgende:
Nog steeds niet? Wie heeft er zo dat topic van Braddie bij de hand?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:18 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Wat ik klachtwaardiger vind is dat je nog steeds je rijbewijs niet heb mr. van Dijk.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:10 schreef CaptainCookie het volgende:
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:59 schreef Braddie het volgende:
Bedankt voor het opwekken van mijn lachspieren
Nou grgr.
In maart heeft hij het.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Wie heeft er zo dat topic van Braddie bij de hand?
Maar hoe zit het nou met je rijbewijs?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:22 schreef Braddie het volgende:
Ik noem het de "Braddie afzeik kaart"
Nou hé, groeten aan Ria.
BINGOquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:22 schreef Braddie het volgende:
Ik noem het de "Braddie afzeik kaart"
Nou hé, groeten aan Ria.
Mag ik je lijf zienquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken, en mijn verwachtingen waren ook compleet anders. Ik moest een recensie schrijven dus dacht, recent tv programma kan niet foutgaan. Eerst eens het topic goed lezen voordat je comment.quote:
Zou jij hier over liegen blondje_93?quote:Op zondag 12 januari 2014 10:45 schreef Blondje_93 het volgende:
Onterechte klacht.
De mensen tegen wie ze dat zegt weten echt wel dat het een leugen is, als het goede begeleiders zijn natuurlijk..
Nee, zou niet weten waarom?quote:Op zondag 12 januari 2014 10:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zou jij hier over liegen blondje_93?
Oh hee dan is ze dus geen ZWAAR GESTOORDE KUTHOERquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze heeft geen borderline.
Ze heeft zware ADHD maar geen borderline.
Dus ik vind niet dat je iets ernstigs als borderline als excuus mag gebruiken om je eigen hachje te redden.
Nieuwsgierigheid, of meer mensen borderline zouden faken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2014 13:00:41 ]
En voor je theoriequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sta er niet lang bij stil. Maar ik vind het gewoon absurd.
5x gezakt voor d`r praktijk+ Die lessen...
Ze moeten een regel invoeren. 3x gezakt voor je praktijk = geen rijbewijs. Of zo
iddquote:
Macheren is een gemeente in het Franse departement Moselle (regio Lotharingen) en telt 2809 inwoners (1999). De plaats maakt deel uit van het arrondissement Forbach.quote:
Thanksquote:Op zondag 12 januari 2014 13:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Macheren is een gemeente in het Franse departement Moselle (regio Lotharingen) en telt 2809 inwoners (1999). De plaats maakt deel uit van het arrondissement Forbach.
Geografie[bewerken]
De oppervlakte van Macheren bedraagt 17,0 km², de bevolkingsdichtheid is 165,2 inwoners per km².
De onderstaande kaart toont de ligging van Macheren met de belangrijkste infrastructuur en aangrenzende gemeenten.
quote:
Bedankt voor de uitleg, macheren is essentieel voor op de Braddie-bingo kaart.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Macheren is een gemeente in het Franse departement Moselle (regio Lotharingen) en telt 2809 inwoners (1999). De plaats maakt deel uit van het arrondissement Forbach.
Geografie[bewerken]
De oppervlakte van Macheren bedraagt 17,0 km², de bevolkingsdichtheid is 165,2 inwoners per km².
De onderstaande kaart toont de ligging van Macheren met de belangrijkste infrastructuur en aangrenzende gemeenten.
Maar wat is de relevantiequote:Op zondag 12 januari 2014 17:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de uitleg, macheren is essentieel voor op de Braddie-bingo kaart.
Dan snap ik het nog altijd nietquote:Op zondag 12 januari 2014 17:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
OKE OKE HET WAS GEEN MACHEREN ER MOEST MARCHEREN STAAN. JEZUS.
Ik ook niet... Marcheren gebeurt met veel mensen en met eenheid en synchronisatie.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:00 schreef MAHL het volgende:
[..]Oordeel niet over mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kijk jij
Dit filmpje is ook al 18.000.000 keer bekeken, boeiend is niet per definitie iets positiefs.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:31 schreef Braddie het volgende:
Dat mensen mij zo boeiend vinden
Ik kan het écht niet begrijpen.
Getverdemme manquote:Op zondag 12 januari 2014 18:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dit filmpje is ook al 18.000.000 keer bekeken, boeiend is niet per definitie iets positiefs.
Als je maar met je beiden benen op de grond blijft en je al die roem niet naar je kop laat stijgen jongen, velen gingen je voor die er niet mee om konden gaan en vervolgens naar de drugs en drank grepen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:31 schreef Braddie het volgende:
Dat maak jij ervan.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:31 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het gewoon hartstikke interessant dat er mensen zijn die mij blijkbaar zo interessant/fascinerend vinden dat ze mij maar aandacht blijven geven, en dingen uit mijn "Verleden" op Fok! Op blijven ratelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.Eerder fascinerend, iemand die zo hard kan gaan op negatieve aandacht.
Winst voor ons allen dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon hartstikke interessant dat er mensen zijn die mij blijkbaar zo interessant/fascinerend vinden dat ze mij maar aandacht blijven geven, en dingen uit mijn "Verleden" op Fok! Op blijven ratelen.
Ga vooral door, want je wilt niet weten hoe vaak ik hier om moet lachen, heerlijk dat zo`n simpel persoon als ik gewoon is uitgegroeid tot "Fok Celebrity" als het ware.
Ga zo door, echt waar. Ga zo door.
En nee, naar meets ga ik niet, want ik heb niet echt de behoefte om te zien wie er nou achter de username zit
Jij een simpel persoon? Je bent niet de slimste inderdaad, maar je zit verdomd gecompliceerd in elkaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon hartstikke interessant dat er mensen zijn die mij blijkbaar zo interessant/fascinerend vinden dat ze mij maar aandacht blijven geven, en dingen uit mijn "Verleden" op Fok! Op blijven ratelen.
Ga vooral door, want je wilt niet weten hoe vaak ik hier om moet lachen, heerlijk dat zo`n simpel persoon als ik gewoon is uitgegroeid tot "Fok Celebrity" als het ware.
En nee, naar meets ga ik niet, want ik heb niet echt de behoefte om te zien wie er nou achter de username zit
En dit.quote:
FOK! Celebrity zijn is niet iets om trots op te zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben een hartstikke simpel persoon hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij een simpel persoon? Je bent niet de slimste inderdaad, maar je zit verdomd gecompliceerd in elkaar.
[..]
En dit.
Haan is een KLB Celebrity.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
FOK! Celebrity zijn is niet iets om trots op te zijn
SPOILER: haanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hoef je niet bang voor te zijn want hij drinkt alleen cola bij het stappen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je maar met je beiden benen op de grond blijft en je al die roem niet naar je kop laat stijgen jongen, velen gingen je voor die er niet mee om konden gaan en vervolgens naar de drugs en drank grepen.
Zegt dat meer over de personen die mij pesten dan over mijzelf.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:18 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Als je zelfs op het internet al gepest wordt.
Beetje cocaïne is goed voor de Bradster.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je maar met je beiden benen op de grond blijft en je al die roem niet naar je kop laat stijgen jongen, velen gingen je voor die er niet mee om konden gaan en vervolgens naar de drugs en drank grepen.
Waarom zegt dat iets over de mensen die jou pesten? Je kent ze toch helemaal niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zegt dat meer over de personen die mij pesten dan over mijzelf.
Sneu, zwak, zielig.
Als je iemand pest puur op PoHi afgaande ben je een enorm sneu en in mijn ogen incapabel persoon heel simpel.
Als je mij nou in het echt kent, of je hebt me gezien op een meet, of wat dan ook, en je kan van daaruit concluderen dat je me niet mag en je gaat dan " Internet pesten " Prima, dan kan het me misschien nog in m`n koude kleren gaan zitten.
Maar niemand hier kent mij echt, dus het boeit me echt geen reet.
Het feit dat julie allemaal zo "Stoer" doen van achter een computer beeldscherm om iemand te pesten en onderuit te trappen en net te doen alsof dit persoon geen talent heeft en geen toekomst en allemaal aandoeningen en beperkingen getuigd van heel erg weinig respect.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zegt dat iets over de mensen die jou pesten? Je kent ze toch helemaal niet?Zegt dus niks
Hoe kan je daar over oordelen? Je hebt ze nog nooit in het echt gezien. Dus hoe weet je dat?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het feit dat julie allemaal zo "Stoer" doen van achter een computer beeldscherm om iemand te pesten en onderuit te trappen en net te doen alsof dit persoon geen talent heeft en geen toekomst en allemaal aandoeningen en beperkingen getuigd van heel erg weinig respect.
Ik ken niemand van Fok persoonlijk, en daar ben ik heeeeeel erg blij om.
Weet je dus helemaal nietquote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het feit dat julie allemaal zo "Stoer" doen van achter een computer beeldscherm om iemand te pesten en onderuit te trappen en net te doen alsof dit persoon geen talent heeft en geen toekomst en allemaal aandoeningen en beperkingen getuigd van heel erg weinig respect.
Ik ken niemand van Fok persoonlijk, en daar ben ik heeeeeel erg blij om.
Dat is nou niet bepaald een spannende weddenschap.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet je dus helemaal niet![]()
Snap ook niet dat je daar blij om bent hoor.Durf te wedden dat de meerderheid leuker is dan die vrienden van jou.
De band tussen jou en Blondje_93 is of was toch wel te classificeren als ''vrij innig''?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
En niet alleen weinig respect, maar ook van het missen van fatsoenlijke Normen en Waarden.
Het is wel heel erg makkelijk om iemand te beledigen of te pesten als je "Anoniem" bent.
Ik ben echt heel erg blij dat ik niemand persoonlijk ken van Fok!.
Wat wil je dan horen? jouw uitspraken conflicteren zo vaak met elkaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef Braddie het volgende:
Laat ook maar zitten.
Deze discussie heb ik al ontelbare keren gevoerd met de meeste KLBers, het schiet niet op.
Het enige wat op schiet is gewoon zorgen dat er normaal gedaan word tegen elkaar, en met respect tegen elkaar gepraat word, en niet bij élk topic wat er geopend word zorgen dat het backfired en dergelijk.
Dat zou al een hoop schelen.
Maargoed, het is toch net alsof je tegen een muur praat hier.
We hebben elkaar nog nooit in het echt gezien, dus ik vind niet dat mijn mening daarom te niet word gedaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De band tussen jou en Blondje_93 is of was toch wel te classificeren als ''vrij innig''?
Dus bovenstaande bewering is mijns inziens niet helemaal waar.
Uhhh, ik herinner me nog iets van een kassameisje.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Braddie het volgende:
En niet alleen weinig respect, maar ook van het missen van fatsoenlijke Normen en Waarden.
Het is wel heel erg makkelijk om iemand te beledigen of te pesten als je "Anoniem" bent.
Daar weet jij dus helemaal niks van.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
We hebben elkaar nog nooit in het echt gezien, dus ik vind niet dat mijn mening daarom te niet word gedaan.
Want het gaat er omdat je iemand niet PERSOONLIJK ken.
Praten via Whatsapp/DM/PM/Skype of wat dan ook is totaaaaal iets anders.
Net als dat het praten / discussie voeren via een Forum absoluut geen goede maatstaaf is om er achter te komen hoe iemand is.
Zou je haar niet een keertje willen aanduwen Braddie?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
We hebben elkaar nog nooit in het echt gezien, dus ik vind niet dat mijn mening daarom te niet word gedaan.
Net als dat het praten / discussie voeren via een Forum absoluut geen goede maatstaaf is om er achter te komen hoe iemand is.
Bij mij backfired echt zelden een topic. En het is, in mijn ogen triester om iemand te pesten om een uiterlijk kenmerk of andere oppervlakkigheid dan het 'bestraffen' van gedrag.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef Braddie het volgende:
niet bij élk topic wat er geopend word zorgen dat het backfired en dergelijk.
Gastquote:Op zondag 12 januari 2014 19:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bij mij backfired echt zelden een topic. En het is, in mijn ogen triester om iemand te pesten om een uiterlijk kenmerk of andere oppervlakkigheid dan het 'bestraffen' van gedrag.
Maar voor zowel ons als jou is het nu een spelletje geworden, dus ik snap niet waarom je elke keer weer zo lekker in die slachtoffer rol terug kruipt.
Hij vindt dat leuk en moet er om lachen, iedereen blij dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bij mij backfired echt zelden een topic. En het is, in mijn ogen triester om iemand te pesten om een uiterlijk kenmerk of andere oppervlakkigheid dan het 'bestraffen' van gedrag.
Maar voor zowel ons als jou is het nu een spelletje geworden, dus ik snap niet waarom je elke keer weer zo lekker in die slachtoffer rol terug kruipt.
Als iedereen dit spelletje meespeelt heeft iedereen plezier.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weer voor de zoveelste keer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat voor mensen trekt die Braddie toch aan?![]()
BTW: Braddie backfiretopic.
Misschien is dit niet de juiste plek?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef Braddie het volgende:
Laat ook maar zitten.
Deze discussie heb ik al ontelbare keren gevoerd met de meeste KLBers, het schiet niet op.
Het enige wat op schiet is gewoon zorgen dat er normaal gedaan word tegen elkaar, en met respect tegen elkaar gepraat word, en niet bij élk topic wat er geopend word zorgen dat het backfired en dergelijk.
Dat zou al een hoop schelen.
Maargoed, het is toch net alsof je tegen een muur praat hier.
Hier op FOK!?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Haan is een KLB Celebrity.SPOILER: haanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Jij speelt het spelletje heel overtuigend, het laat mijn mondhoeken nog steeds met regelmaat omhoog krullen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
GastHet is voor jou nu dus wat je zegt "Een spelletje geworden" Wat vind je hier dan nog leuk aan
Wie is Braddie eigenlijk? Ik ken hem ook niet net zoals die Demon.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
Ah, zo te lezen kunnen we dadelijk weer een topic verwachten waarin braddie aankondigt dat hij dit keer toch echt gaat stoppen met FOK!ken.
Waarom doe je nog moeite, je zakt toch wel weer.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef Braddie het volgende:
Anyways, ik ga mijn theorie leren, en ik ga zo slapen.
Tot morgen (Hoop ik voor jullie![]()
)
Ga zijn pohi maar doorlezen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wie is Braddie eigenlijk? Ik ken hem ook niet net zoals die Demon.
Denk niet dat het je lukt om zo vroeg al te slapenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef Braddie het volgende:
)
TLDR zou ik waarderen.quote:
Gelukkig maar dat jij nooit over anderen en hun beperkingen oordeelt dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg blij dat ik niemand persoonlijk ken van Fok!.
Actie-reactie. Het is echt super simpel Braddie.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:43 schreef Braddie het volgende:
GastHet is voor jou nu dus wat je zegt "Een spelletje geworden" Wat vind je hier dan nog leuk aan
Waarom probeert hij R&P niet, zat mensen die daar serieus aan de slag willen. Heb ook al wat geholpen met mijn bescheiden advies.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij nooit over anderen en hun beperkingen oordeelt dan.
Sterf.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat het je lukt om zo vroeg al te slapen
Beter marcheer je nu eerst nog even een half uurtje, dan leren en dan slapen.
Sterf.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Actie-reactie. Het is echt super simpel Braddie.
Normaliter zou ik stellen dat naaktfoto's vrij persoonlijk zijn en zou tevens ook in alle gevallen willen adviseren om dergelijke foto's in de persoonlijke sfeer te houden.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Succes ermee, niet weer falen hè.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef Braddie het volgende:
)
Ho, laten we dit niet doen. Als er wat is dm me dan, dan praten we even.quote:
Jij mag van mij wel helemaal in een diepe put vallen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij nooit over anderen en hun beperkingen oordeelt dan.
Rustig, rustig gast bedaar even. wil best met je praten en je helpen maar even rustig doen ja? Laat je niet zo opjagen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij mag van mij wel helemaal in een diepe put vallen.
Jij ook even stoppen, die jongen heeft problemen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:50 schreef Chai het volgende:
Open je 'Ik stop met FOK!-topic' maar snel voordat je een ban krijgt.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:50 schreef Braddie het volgende:
I`m out people.
Fijn Fok! Leven nog.
Einde oefening voor mij hier iig, heb er geen zin meer in. Constant het zelfde gekanker.
JAAAAAA, BINGO! BINGO!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:50 schreef Braddie het volgende:
I`m out people.
Fijn Fok! Leven nog.
Einde oefening voor mij hier iig, heb er geen zin meer in. Constant het zelfde gekanker.
Doe wel even rustig, gewoon even in en uit ademen, ik wil je best helpen maar neem dit pad niet, daar krijg je spijt van kerel.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:50 schreef Braddie het volgende:
I`m out people.
Fijn Fok! Leven nog.
Ja lekker makkelijk praten als je geband bent.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:50 schreef Braddie het volgende:
I`m out people.
Fijn Fok! Leven nog.
Wat heeft hij jullie ooit misdaan?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk praten als je geband bent.
Geen topic, maar ik zat toch redelijk in de buurt.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
Ah, zo te lezen kunnen we dadelijk weer een topic verwachten waarin braddie aankondigt dat hij dit keer toch echt gaat stoppen met FOK!ken.
Dit is de spirit Braddie. Keep it up.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niks, ik wijs hem gewoon op zijn kromme redeneringen. En ik kan niet tegen dat schijnheilige pot verwijt de ketel gedoe.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat heeft hij jullie ooit misdaan?
Tot snelquote:Op zondag 12 januari 2014 19:50 schreef Braddie het volgende:
I`m out people.
Fijn Fok! Leven nog.
Oh geen zorgen ik heb altijd wel 'n ladder bij me voor zulke gevallen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij mag van mij wel helemaal in een diepe put vallen.
Tot morgen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:50 schreef Braddie het volgende:
I`m out people.
Fijn Fok! Leven nog.
Ja maar laten we eerst met hem praten en er op een vriendelijke manier uitkomen. Met moddergooien van A naar B en andersom lost niets op. Krijg je alleen narigheid van.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks, ik wijs hem gewoon op zijn kromme redeneringen. En ik kan niet tegen dat schijnheilige pot verwijt de ketel gedoe.
flikker op n00bquote:Op zondag 12 januari 2014 19:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij ook even stoppen, die jongen heeft problemen.
Vriendelijke manier is ook al heel vaak geprobeerd hoor, maar dat is hopeloos.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar laten we eerst met hem praten en er op een vriendelijke manier uitkomen. Met moddergooien van A naar B en andersom lost niets op. Krijg je alleen narigheid van.
....quote:
Ja maar goed als hij echt zo'n probleem heeft denk ik aan narcisme. En daarvoor moet je hulp zoeken in plaats van uitschelden kan je hem dan beter sommeren naar een psycholoog/huisarts te stappen. Maar laten we het vriendelijk houden. Zonder doodsverwensingen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Vriendelijke manier is ook al heel vaak geprobeerd hoor, maar dat is hopeloos.
Tsja dan mag je in 'n put vallen wat hem betreft idd.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Catch22- het volgende:
Het is toch wel bijzonder typisch dat vriendje van Dijk elke keer zo boos wordt als wij hier in zijn gezicht doen, wat hij achter de ruggen de lijdende voorwerpen doet.
Kan hem moeilijk bij de hand pakken en naar de huisarts sleuren.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
....
[..]
Ja maar goed als hij echt zo'n probleem heeft denk ik aan narcisme. En daarvoor moet je hulp zoeken in plaats van uitschelden kan je hem dan beter sommeren naar een psycholoog/huisarts te stappen. Maar laten we het vriendelijk houden. Zonder doodsverwensingen.
Wat is een FOK! zonder Braddie?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft mensen dood verwenst, dus als het goed is krijgt hij een ban.
Sowieso is "sterf." geen doodsverwensing, maar een andere vorm van "fuck dit / jullie, ik heb hier geen zin (meer) in."quote:Op zondag 12 januari 2014 19:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
....
[..]
Ja maar goed als hij echt zo'n probleem heeft denk ik aan narcisme. En daarvoor moet je hulp zoeken in plaats van uitschelden kan je hem dan beter sommeren naar een psycholoog/huisarts te stappen. Maar laten we het vriendelijk houden. Zonder doodsverwensingen.
Ja, nee dat begrijp ik. Maar door hem uit te schelden of belachelijk te maken gooi je olie op het vuur. Geen aandacht geven en gewoon posten. 'Ga naar een huisarts/psycholoog' in ieder topic alleen die reactie zou zoveel beter zijn!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan hem moeilijk bij de hand pakken en naar de huisarts sleuren.
Hangt er vanaf hoe je dit bekijkt en dit aanpakt. Toch is dit ook niet hoe men hoort te handelen. Ik snap beide verhalen maar het is beter voor Braddie als we gewoon zouden posten dat hij hulp moet zoeken professionele. En als we verder niet erop in zouden gaan!quote:Op zondag 12 januari 2014 19:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Sowieso is "sterf." geen doodsverwensing, maar een andere vorm van "fuck dit / jullie, ik heb hier geen zin (meer) in."
Adviezen niet opvolgen en vervolgens klachten openen met een hoog ironie gehalte en dit vervolgens zelf niet willen zien. Het "mensen die hun lang over hun rijbwijs doen" topic, is hier van toch wel het ultieme voorbeeld.quote:
Ja maar dan moet hij hulp zoeken... En wij moeten dan geen negatieve aandacht geven.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Adviezen niet opvolgen en vervolgens klachten openen met een hoog ironie gehalte en dit vervolgens zelf niet willen zien. Het "mensen die hun lang over hun rijbwijs doen" topic, is hier van toch wel het ultieme voorbeeld.
Maar.. wat doe jij op Fok dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:56 schreef Chai het volgende:
Braddie is jaloers op mij, daarom wenst hij mij dood.[/Braddie-redenering]
Ik heb:
- een rijbewijs
- geen problemen met meisjes
- vrienden die ik waardeer
- seks
- Theorie in 1x gehaald
Denk niet dat hij dat vrijwillig doet, volgens Braddie is er niets mis met Braddie.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar dan moet hij hulp zoeken... En wij moeten dan geen negatieve aandacht geven.
Ik heb het ook meer over de vermeende 'doodsverwensingen' van Braddie naar anderen toe.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Hangt er vanaf hoe je dit bekijkt en dit aanpakt. Toch is dit ook niet hoe men hoort te handelen. Ik snap beide verhalen maar het is beter voor Braddie als we gewoon zouden posten dat hij hulp moet zoeken professionele. En als we verder niet erop in zouden gaan!
Er zitten wel wat kronkels in mijn brein, maar die belemmeren mij niet dusdanig dat ik mijn theorie niet kan halen of zo.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar.. wat doe jij op Fok dan?
Doe niet zo verschrikkelijk politiek correct.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar dan moet hij hulp zoeken... En wij moeten dan geen negatieve aandacht geven.
Ja dat duidt op narcisme. Dat is een ernstig geval.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat vrijwillig doet, volgens Braddie is er niets mis met Braddie.
Zolang hij geen denigrerende woorden voor neger heeft gebruikt of hardcore pornografisch materiaal heeft gepost valt het wel mee.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:56 schreef BlueMage het volgende:
Ach 't zal wel meevallen met dat bannen enzo.
Dat is wel het beste voor hem en ook voor jullie allemaal. Ik meen hier al te gelezen hebben dat mensen voor hem kapot zijn gegaan aan de drugs en alcohol.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe niet zo verschrikkelijk politiek correct.
Ok, je mag blijven.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zitten wel wat kronkels in mijn brein, maar die belemmeren mij niet dusdanig dat ik mijn theorie niet kan halen of zo.
Bovendien negeert hij die mensen het hardst. Iig in eerste instantie niet, maar zodra ze niet verder meegaan met zwelgen in medelijden wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe niet zo verschrikkelijk politiek correct.
Nog een mogelijkheid, Braddie is een troll.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is wel het beste voor hem en ook voor jullie allemaal. Ik meen hier al te gelezen hebben dat mensen voor hem kapot zijn gegaan aan de drugs en alcohol.
Dat station zijn we allang gepasseerdquote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nog een mogelijkheid, Braddie is een troll.
Ik betwijfel of het genoeg is voor een ban, de regels zouden dan wel erg strikt gehanteerd moeten worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft mensen dood verwenst, dus als het goed is krijgt hij een ban.
Oke.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat station zijn we allang gepasseerd
Dat kan maar zelfs dan is het het beste geen negatieve aandacht te geven. En gewoon te zeggen dat hij hulp moet zoeken.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nog een mogelijkheid, Braddie is een troll.
Zeg dokter Deen, ga je lekker?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat kan maar zelfs dan is het het beste geen negatieve aandacht te geven. En gewoon te zeggen dat hij hulp moet zoeken.
Met mij alles goed! Met Ludo Sanders ook?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef BlueMage het volgende:
Wanneer zal Braddie weer terugkomen, zal hij het nu maar liefst 2 dagen volhouden om weg te blijven? Spannend hoor. Of zal ie weer zo'n kloon aanmaken die erg lijkt op Obelix die zich verkleed heeft als Egyptenaar die ook 'n slok toverdrank wil? Wordt vervolgd...
Ach, als we diagnoses gaan stellen op basis van posts dan is 3/4 van de KLB'ers narcistisch en / of psychopaat.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat duidt op narcisme. Dat is een ernstig geval.
Werkt bij een troll absoluut niet. Al genoeg ervaring mee gehad. Gewoon negeren.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat kan maar zelfs dan is het het beste geen negatieve aandacht te geven. En gewoon te zeggen dat hij hulp moet zoeken.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef BlueMage het volgende:
Wanneer zal Braddie weer terugkomen, zal hij het nu maar liefst 2 dagen volhouden om weg te blijven? Spannend hoor. Of zal ie weer zo'n kloon aanmaken die erg lijkt op Obelix die zich verkleed heeft als Egyptenaar die ook 'n slok toverdrank wil? Wordt vervolgd...
Prachtig.quote:
Ik wil je best helpen kerel, maar dan zul je wel moeten praten en moeten openstaat. Ik stel voor dat je extra vroeg naar bed gaat vanavond en dan kunnen we eens praten kijken wat er aan scheelt ja?quote:
Dat kan sinds een tijdje ookal niet meer.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef Latert het volgende:
Braddie weet zelf ook wel wat voor een reacties zijn topics oproepen, als hij serieuze adviezen wil kan hij altijd nog posten in R&P.
Jammer dan zal hij het wel merken... Op den duur loopt het toch fout.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Werkt bij een troll absoluut niet. Al genoeg ervaring mee gehad. Gewoon negeren.
Doet ie toch zelf.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Jullie houden Brad van het leren af!
Dat maakt niet uit hoor. Hij zegt wel dat hij voor zijn theorie aan het leren is, maar in eerdere posts gaf hij aan dat hij zijn rijbewijs al in oktober zou hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Een vrouw die theorie in 1x haaltquote:Op zondag 12 januari 2014 19:56 schreef Chai het volgende:
Braddie is jaloers op mij, daarom wenst hij mij dood.[/Braddie-redenering]
Ik heb:
- een rijbewijs
- geen problemen met meisjes
- vrienden die ik waardeer
- seks
- Theorie in 1x gehaald
Ik denk dat hij gaat gokken op de herkansing.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat zal niet logisch zijn inderdaad!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit hoor. Hij zegt wel dat hij voor zijn theorie aan het leren is, maar in eerdere posts gaf hij aan dat hij zijn rijbewijs al in oktober zou hebben.
Je denkt toch niet dat iemand die andere durft uit te lachen over lang over zijn/haar rijbewijs doet zelf zo lang bezig is hiermee?
En in dat ene topic zou hij hem al in augustus hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit hoor. Hij zegt wel dat hij voor zijn theorie aan het leren is, maar in eerdere posts gaf hij aan dat hij zijn rijbewijs al in oktober zou hebben.
Je denkt toch niet dat iemand die andere durft uit te lachen over lang over zijn/haar rijbewijs doet zelf zo lang bezig is hiermee?
Dit weet ik al niet meer.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Oh Brad, wel een tip: je moet weten hoeveel mm de profieldiepte van de band moet zijn. Iedereen krijgt deze vraag.
Heb ik niet gehad. Ik zou die overslaan, maar de vraag leren over hoe lang het uitstekende gedeelte mocht zijn bij een volgeladen aanhanger.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Oh Brad, wel een tip: je moet weten hoeveel mm de profieldiepte van de band moet zijn. Iedereen krijgt deze vraag.
Bijna, bijna, DENK LOGISCH NA!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit weet ik al niet meer.Iet mets .6?
1.6quote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit weet ik al niet meer.Iet mets .6?
Maar is Braddie dan niet serieus en zit ik hier mijn tijd te verdoen?
Klote vragen, maar CBR is klote. Ben twee keer op moeten gaan 1x kreeg ik alleen maar moeilijke poepvragen 2de keer slaagde 80% van de zaal.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb ik niet gehad. Ik zou die overslaan, maar de vraag leren over hoe lang het uitstekende gedeelte mocht zijn bij een volgeladen aanhanger.
Ja geef de schuld maar aan het CBR.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Klote vragen, maar CBR is klote. Ben twee keer op moeten gaan 1x kreeg ik alleen maar moeilijke poepvragen 2de keer slaagde 80% van de zaal.
Neemt niet weg dat de ene toets makkelijker kan zijn dan de andere.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja geef de schuld maar aan het CBR.
Als je gewoon goed leert en examens oefent (dus incl. kutvragen) dan haal je het gewoon
Neemt niet weg dat het falen van een toets door eigen toedoen is.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:14 schreef Spongeboss het volgende:
Zou het kunnen dat Braddie niet die meid op de groep verwijt dat ze liegt over borderline? Maar dat zij ermee weg komt. Want misschien denkt hij dat zijn leven makkelijker zou worden als hij zou liegen dat hij borderline heeft. Maar niemand geloof dat meer.
Want hij slaat mijn hulp gewoon weg.
[..]
Neemt niet weg dat de ene toets makkelijker kan zijn dan de andere.
Je beseft toch ook dat soms mensen het met minder moeten doen? Er zijn ook mensen die een intelligentie hebben van beneden gemiddeld. Die sneller vergeten of moeilijker leren.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het falen van een toets door eigen toedoen is.
Dat zeg ik helemaal niet. Het falen van een toets komt doordat jijzelf fouten maakt, niet doordat het CBR corrupt is.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je beseft toch ook dat soms mensen het met minder moeten doen? Er zijn ook mensen die een intelligentie hebben van beneden gemiddeld. Die sneller vergeten of moeilijker leren.
Als je gewoon met goed leren overal kon komen deed iedereen universiteit.
Heb je het over jezelf? Of heb je niet door wat voor repeterend gedrag jij op het forum hebt? Hoeveel mensen om je heen heb je inmiddels belachelijk gemaakt op het forum/KLB?quote:
Zeg ook niet dat ze corrupt zijn. Zeg enkel dat ze de moeilijkheidsgraad van de toets wel kunnen opschroeven. Want ze hebben dia series, en weten heus wel op welke dia's de meeste mensen moeite hebben en op welke niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Het falen van een toets komt doordat jijzelf fouten maakt, niet doordat het CBR corrupt is.
Er zitten vaak wel onduidelijke instinkers bij inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ze corrupt zijn. Zeg enkel dat ze de moeilijkheidsgraad van de toets wel kunnen opschroeven. Want ze hebben dia series, en weten heus wel op welke dia's de meeste mensen moeite hebben en op welke niet.
Neem een leraar die een mondeling Duits afneemt. Die kan jou echt wel het vuur aan de schenen leggen als hij wilt. Zoiets doet CBR ook....
Hij wil dat ik sterf.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je het over jezelf? Of heb je niet door wat voor repeterend gedrag jij op het forum hebt? Hoeveel mensen om je heen heb je inmiddels belachelijk gemaakt op het forum/KLB?
Dat kan inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:20 schreef BlueMage het volgende:
Op die instinkers kun je wel trainen lijkt me.
Mensen die in een keer slagen, hebben of echt alles van buiten geleerd. Of een makkelijkere variant gemaakt. Durf te wedden dat als je iemand die juist heeft geleerd 5 toetsen laat maken hij heus kan zeggen welke makkelijker en moeilijker was en misschien zakt hij er zelfs op 1 of 2.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er zitten vaak wel onduidelijke instinkers bij inderdaad.
Punt is ik ben 2 keer geweest 1x slaagde 20% de andere keer 70%. Dat is een flink verschil. Vond de 2de keer ook een stuk makkelijker dan de eerste keer, bijna allemaal kennis vragen, een instinker of 2.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:20 schreef BlueMage het volgende:
Op die instinkers kun je wel trainen lijkt me.
Iedereen met een IQ boven de 110 zou het in een keer moeten halen anders heb je gewoon niet geleerd.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mensen die in een keer slagen, hebben of echt alles van buiten geleerd. Of een makkelijkere variant gemaakt. Durf te wedden dat als je iemand die juist heeft geleerd 5 toetsen laat maken hij heus kan zeggen welke makkelijker en moeilijker was en misschien zakt hij er zelfs op 1 of 2.
Ik zeg niet dat CBR corrupt is, maar ze zullen heus wel weten welke vragen als moeilijker ervaren worden of instinkend zijn.
Niet iedereen heeft een IQ boven de 110. Boven de 110 zit je al hoger dan gemiddeld geloof ik maar kan dat fout hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:22 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Iedereen met een IQ boven de 110 zou het in een keer moeten halen anders heb je gewoon niet geleerd.
Heb jij niet die IQ test hoeven doen om je aan te mogen melden bij FOK! ?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een IQ boven de 110.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een IQ boven de 110. Boven de 110 zit je al hoger dan gemiddeld geloof ik maar kan dat fout hebben.
Neequote:Op zondag 12 januari 2014 20:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een IQ boven de 110.
Mijn IQ doet er niet toe hier.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Heb jij niet die IQ test hoeven doen om je aan te mogen melden bij FOK! ?
Wat dan? Is dat grappig dat ik dat niet weet?quote:
Ik heb die IQtest voor Braddie ingevuld daarom zit ie nou op FOK!, sorry daarvoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:23 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
NeeMaar ik denk Bradje wel als ik hem zie typen. Zijn redeneringen zijn wel van een lager niveau.
Standaard KLB kennis niet wetenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mijn IQ doet er niet toe hier.
[..]
Wat dan? Is dat grappig dat ik dat niet weet?
Jij was toch zwakzinnig?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik heb die IQtest voor Braddie ingevuld daarom zit ie nou op FOK!, sorry daarvoor.
Denk niet dat dit zo van belang is, want als ik Nikola Tesla neem of een Stephen Hawking... Daar hou je het ook niet naast met een 110 IQquote:Op zondag 12 januari 2014 20:24 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Standaard KLB kennis niet weten
Weet zeker dat ze geen CBR hadden daar.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Einstein had zijn CBR theorie ook niet in één keer gehaald overigens.
Ik heb een IQ van 189quote:Op zondag 12 januari 2014 20:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Denk niet dat dit zo van belang is, want als ik Nikola Tesla neem of een Stephen Hawking... Daar hou je het ook niet naast met een 110 IQ
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weet zeker dat ze geen CBR hadden daar.
Hap hap hap.. nomnomnom.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weet zeker dat ze geen CBR hadden daar.
De "is dit echt?!" ad, linkt niet naar een gerenomeerde IQ test.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:27 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik heb een IQ van 189Dus ik eet Tesla op en die downey swaffel ik
Net zoals Marilyn Savant zeker de kindertest gedaan?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:27 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik heb een IQ van 189Dus ik eet Tesla op en die downey swaffel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |