Maar hoe zit het nou met je rijbewijs?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:22 schreef Braddie het volgende:
Ik noem het de "Braddie afzeik kaart"
Nou hé, groeten aan Ria.
BINGOquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:22 schreef Braddie het volgende:
Ik noem het de "Braddie afzeik kaart"
Nou hé, groeten aan Ria.
Mag ik je lijf zienquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, grappenmaker. Ik ben toch echt al 10 kilo kwijt.
Niks excuses, gewoon knallen met m`n lijf. Laten zien wie er de baas is.
Wat heeft dat ermee te maken, en mijn verwachtingen waren ook compleet anders. Ik moest een recensie schrijven dus dacht, recent tv programma kan niet foutgaan. Eerst eens het topic goed lezen voordat je comment.quote:
Zou jij hier over liegen blondje_93?quote:Op zondag 12 januari 2014 10:45 schreef Blondje_93 het volgende:
Onterechte klacht.
De mensen tegen wie ze dat zegt weten echt wel dat het een leugen is, als het goede begeleiders zijn natuurlijk..
Nee, zou niet weten waarom?quote:Op zondag 12 januari 2014 10:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zou jij hier over liegen blondje_93?
Oh hee dan is ze dus geen ZWAAR GESTOORDE KUTHOERquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze heeft geen borderline.
Ze heeft zware ADHD maar geen borderline.
Dus ik vind niet dat je iets ernstigs als borderline als excuus mag gebruiken om je eigen hachje te redden.
Nieuwsgierigheid, of meer mensen borderline zouden faken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2014 13:00:41 ]
En voor je theoriequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sta er niet lang bij stil. Maar ik vind het gewoon absurd.
5x gezakt voor d`r praktijk+ Die lessen...
Ze moeten een regel invoeren. 3x gezakt voor je praktijk = geen rijbewijs. Of zo
iddquote:
Macheren is een gemeente in het Franse departement Moselle (regio Lotharingen) en telt 2809 inwoners (1999). De plaats maakt deel uit van het arrondissement Forbach.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |