Dat is wel het beste voor hem en ook voor jullie allemaal. Ik meen hier al te gelezen hebben dat mensen voor hem kapot zijn gegaan aan de drugs en alcohol.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe niet zo verschrikkelijk politiek correct.
Ok, je mag blijven.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zitten wel wat kronkels in mijn brein, maar die belemmeren mij niet dusdanig dat ik mijn theorie niet kan halen of zo.
Bovendien negeert hij die mensen het hardst. Iig in eerste instantie niet, maar zodra ze niet verder meegaan met zwelgen in medelijden wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe niet zo verschrikkelijk politiek correct.
Nog een mogelijkheid, Braddie is een troll.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is wel het beste voor hem en ook voor jullie allemaal. Ik meen hier al te gelezen hebben dat mensen voor hem kapot zijn gegaan aan de drugs en alcohol.
Dat station zijn we allang gepasseerdquote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nog een mogelijkheid, Braddie is een troll.
Ik betwijfel of het genoeg is voor een ban, de regels zouden dan wel erg strikt gehanteerd moeten worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft mensen dood verwenst, dus als het goed is krijgt hij een ban.
Oke.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat station zijn we allang gepasseerd
Dat kan maar zelfs dan is het het beste geen negatieve aandacht te geven. En gewoon te zeggen dat hij hulp moet zoeken.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nog een mogelijkheid, Braddie is een troll.
Zeg dokter Deen, ga je lekker?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat kan maar zelfs dan is het het beste geen negatieve aandacht te geven. En gewoon te zeggen dat hij hulp moet zoeken.
Met mij alles goed! Met Ludo Sanders ook?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef BlueMage het volgende:
Wanneer zal Braddie weer terugkomen, zal hij het nu maar liefst 2 dagen volhouden om weg te blijven? Spannend hoor. Of zal ie weer zo'n kloon aanmaken die erg lijkt op Obelix die zich verkleed heeft als Egyptenaar die ook 'n slok toverdrank wil? Wordt vervolgd...
Ach, als we diagnoses gaan stellen op basis van posts dan is 3/4 van de KLB'ers narcistisch en / of psychopaat.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat duidt op narcisme. Dat is een ernstig geval.
Werkt bij een troll absoluut niet. Al genoeg ervaring mee gehad. Gewoon negeren.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat kan maar zelfs dan is het het beste geen negatieve aandacht te geven. En gewoon te zeggen dat hij hulp moet zoeken.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef BlueMage het volgende:
Wanneer zal Braddie weer terugkomen, zal hij het nu maar liefst 2 dagen volhouden om weg te blijven? Spannend hoor. Of zal ie weer zo'n kloon aanmaken die erg lijkt op Obelix die zich verkleed heeft als Egyptenaar die ook 'n slok toverdrank wil? Wordt vervolgd...
Prachtig.quote:
Ik wil je best helpen kerel, maar dan zul je wel moeten praten en moeten openstaat. Ik stel voor dat je extra vroeg naar bed gaat vanavond en dan kunnen we eens praten kijken wat er aan scheelt ja?quote:
Dat kan sinds een tijdje ookal niet meer.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef Latert het volgende:
Braddie weet zelf ook wel wat voor een reacties zijn topics oproepen, als hij serieuze adviezen wil kan hij altijd nog posten in R&P.
Jammer dan zal hij het wel merken... Op den duur loopt het toch fout.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Werkt bij een troll absoluut niet. Al genoeg ervaring mee gehad. Gewoon negeren.
Doet ie toch zelf.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Jullie houden Brad van het leren af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |