quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:26 schreef Braddie het volgende:
Klacht: Achterlijke tingeljosti die klaagt over andermans problemen als excuus omdat hij te onzeker is om haar eigen problemen aan te horen
Ninja editquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:27 schreef datismijnmening het volgende:
TS is dik een heeft borderline
Ze heeft geen borderline.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
Euh... of dit hoort juist bij haar probleem? dat ze die houding aan neemt?
En dan is het, ook al denkt ze dat zelf wel, helemaal geen excuus
Haha, grappenmaker. Ik ben toch echt al 10 kilo kwijt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:28 schreef Catkiller het volgende:
Maar jij hebt toch ook altijd een excuus om niet af te hoeven vallen enzo?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
Niks excuses, gewoon knallen met m`n lijf. Laten zien wie er de baas is.
Ik heb geen 14 kattenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:30 schreef CruisinDen het volgende:
Welkom, in Nederland zijn er nog tienduizenden mensen zoals haar.
Lekker uitkering opeisen en thuis met hun 14 katten maar ouwehoeren op Rutte en hoe slecht het wel niet gaat in Nederland terwijl ze wel dik geld opeisen elke maand voor niks doen.
Ze heeft hem anaal vernederd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:33 schreef hoink581 het volgende:
Maar wat heeft ze nog meer uitgevreten Braddie, want dit zullen niet de enige spatjes van de betreffende dame zijn geweest.
Oh, in dat geval:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, grappenmaker. Ik ben toch echt al 10 kilo kwijt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:28 schreef Catkiller het volgende:
Maar jij had toch ook altijd een excuus om niet af te hoeven vallen enzo?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jou excuusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:37 schreef Ramkraker het volgende:
En wat is jou excuus? Obesitas, autisme, pdd-nos of toch ook borderline?
*Nederlandse.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jou excuusWat was jouW excuus om niet naar de nederlandse les te gaan?
Ik wil deze even quoten voor het geval er een Fok!ker weer eens wil vragen hoe het met Braddie's rijbewijs gaat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:37 schreef Braddie het volgende:
Hoop echt dat ik maandag mijn theorie wél haal!
Dan ga ik me toch een partij lessen plannen
Over afrijden gesproken, dan moet het toch zeker wel lukken om binnen Maart af te rijden ?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat Nederlandse lessen beter zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor grappen ze heeft uitgehaald, dat kwam niet ter spraken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:42 schreef hoink581 het volgende:
Maar wat voor grappen heeft ze dan tot nu toe uitgehaald Braddie, dit is een serieuze vraag dus ik verwacht dan ook een antwoord.
Volgende keer je hand opsteken en vragen. Werd er ook nog om jouw mening gevraagd?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor grappen ze heeft uitgehaald, dat kwam niet ter spraken.
Moet je natuurlijk wel bespreken, want "befehl is befehl" gaat natuurlijk ook niet meer op tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:44 schreef Braddie het volgende:
Weet ik veel wat voor grappen ze heeft uitgehaald, dat kwam niet ter spraken.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel bespreken, want "befehl is befehl" gaat natuurlijk ook niet meer op tegenwoordig.
Dat niet doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:46 schreef Zaktabak het volgende:
Jij gebruikt je autisme als excuus om je als een ware mongool te gedragen.
Ik had het ook gedaan (echter, ik doe het weleens) maar Braddie is een gewoon hypocriet want hij misbruikt zijn autisme ook. Waarom niet een klein beetje machtsmisbruik maken van je Borderline?quote:
Ik moet denken aan een nummer van Anouk maar dat ligt meer aan d'r zelf dan aan het nummerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het altijd nogal naar dat iedere keer dat ik borderline hoor dat vreselijke liedje van Madonna meteen in mijn hoofd zit.
Beetje hypocriet wel ja van hem.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik had het ook gedaan (echter, ik doe het weleens) maar Braddie is een gewoon hypocriet want hij misbruikt zijn autisme ook. Waarom niet een klein beetje machtsmisbruik maken van je Borderline?
Toch is het best een ok liedjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het altijd nogal naar dat iedere keer dat ik borderline hoor dat vreselijke liedje van Madonna meteen in mijn hoofd zit.
Dan kan ze het inderdaad niet maken om dit als excuus te gebruiken. Maar ja, je hebt van die mensen die het (duidelijk) niks kan schelen. Waarom vind je dit zo erg? Heb jij er direct mee te maken dat zij het als excuus gebruikt of erger je je er alleen maar aan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze heeft geen borderline.
Ze heeft zware ADHD maar geen borderline.
Dus ik vind niet dat je iets ernstigs als borderline als excuus mag gebruiken om je eigen hachje te redden.
Ik ken iemand met borderline, daarom irriteerde ik mij er mateloos aan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dan kan ze het inderdaad niet maken om dit als excuus te gebruiken. Maar ja, je hebt van die mensen die het (duidelijk) niks kan schelen. Waarom vind je dit zo erg? Heb jij er direct mee te maken dat zij het als excuus gebruikt of erger je je er alleen maar aan?
Hoe de fuck kom jij aan al die borderliners in je kenniskring?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ken iemand met borderline, daarom irriteerde ik mij er mateloos aan.
Je kan die aandoening (Dat is het nou eenmaal..) Niet gebruiken als excuus, zéker niet als je het niet hebt.
En toen ik haar er op aansprak zei ze " Wat boeit het ik heb toch een kut leven"
Ze maakt hierdoor andere borderliners wel zwart inderdaad. Maar je weet van wie het komt, trek je er niet zoveel van aan en laat haar zoveel mogelijk links liggen. Of ze gaat erover nadenken als je dit eens met haar bespreekt, zonder aanvallende toon en verwijten. Ze wil misschien iemand die alleen maar even echt luistert naar haar? En zich daardoor begrepen voelt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je kan die aandoening (Dat is het nou eenmaal..) Niet gebruiken als excuus, zéker niet als je het niet hebt.
En toen ik haar er op aansprak zei ze " Wat boeit het ik het toch een kut leven"
Zo diep.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ze maakt hierdoor andere borderliners wel zwart inderdaad. Maar je weet van wie het komt, trek je er niet zoveel van aan en laat haar zoveel mogelijk links liggen. Of ze gaat erover nadenken als je dit eens met haar bespreekt, zonder aanvallende toon en verwijten. Ze wil misschien iemand die alleen maar even echt luistert naar haar? En zich daardoor begrepen voelt.
Iets irriteert je en je ergert je ergens aan. Al dan niet mateloos.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:57 schreef Braddie het volgende:
Ik irriteer mij vaak, wat resulteert in ergeren. Mag dat?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets irriteert je en je ergert je ergens aan. Al dan niet mateloos.
Nee, heb je die slaapmuts alquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik irriteer mij vaak, wat resulteert in ergeren. Mag dat?
Heb ik nog niet.quote:
En dan nog, waar vind je die mensen? Bij het larpen of zo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef chroestjov het volgende:
Geef gewoon toe dat je een woongroepen fetish hebt.
Dat duurde ook maar 9 posts.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:30 schreef CruisinDen het volgende:
Lekker uitkering opeisen en thuis met hun 14 katten maar ouwehoeren op Rutte en hoe slecht het wel niet gaat in Nederland terwijl ze wel dik geld opeisen elke maand voor niks doen.
Komt natuurlijk door haar borderline.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:26 schreef Braddie het volgende:
Achterlijk mens wat Borderline als excuus gebruikt omdat ze te onzeker is om haar eigen problemen aan te horen
Hoezo gaat Braddie zelf niet begeleid wonen eigenlijk? Hij is er gestoord genoeg voor in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef chroestjov het volgende:
Geef gewoon toe dat je een woongroepen fetish hebt.
Misschien dacht ze juist dat Braddie borderline had en zei ze dat zij het ook had zodat ze hem kon hosselen. Braddie ging echter over de rooien waarop zij dan maar zei dat het een leugen was om hem te bedaren. Voordat hij haar zou afmaken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:40 schreef Geelman het volgende:
Misschien zegt ze dat ze borderline heeft om Braddie op afstand te houden.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:44 schreef Splutje het volgende:
Daar gaan we weer
Is de bingokaart al af?
quote:
Denk Gladilicious ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]![]()
![]()
Is band trouwens muzikaal? Of een band als in emotionele relatie/band?
Gradalicious natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedoel je niet les Nederlands?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jou excuusWat was jouW excuus om niet naar de Nederlandse les te gaan?
Alles wat muziek maakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:
Misschien hangt hij in zijn vrije tijd wel rond bij dat soort instellingen, vrije tijd heeft hij immers genoeg aangezien zijn muzikale carrière nog niet echt van de grond is gekomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan nog, waar vind je die mensen? Bij het larpen of zo?
Inb4 deadprezquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:30 schreef CruisinDen het volgende:
Nog steeds niet? Wie heeft er zo dat topic van Braddie bij de hand?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:18 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Wat ik klachtwaardiger vind is dat je nog steeds je rijbewijs niet heb mr. van Dijk.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:10 schreef CaptainCookie het volgende:
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:59 schreef Braddie het volgende:
Bedankt voor het opwekken van mijn lachspieren
Nou grgr.
In maart heeft hij het.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Wie heeft er zo dat topic van Braddie bij de hand?
Maar hoe zit het nou met je rijbewijs?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:22 schreef Braddie het volgende:
Ik noem het de "Braddie afzeik kaart"
Nou hé, groeten aan Ria.
BINGOquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:22 schreef Braddie het volgende:
Ik noem het de "Braddie afzeik kaart"
Nou hé, groeten aan Ria.
Mag ik je lijf zienquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, grappenmaker. Ik ben toch echt al 10 kilo kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |