Weet je dus helemaal nietquote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het feit dat julie allemaal zo "Stoer" doen van achter een computer beeldscherm om iemand te pesten en onderuit te trappen en net te doen alsof dit persoon geen talent heeft en geen toekomst en allemaal aandoeningen en beperkingen getuigd van heel erg weinig respect.
Ik ken niemand van Fok persoonlijk, en daar ben ik heeeeeel erg blij om.
Dat is nou niet bepaald een spannende weddenschap.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet je dus helemaal niet![]()
Snap ook niet dat je daar blij om bent hoor.Durf te wedden dat de meerderheid leuker is dan die vrienden van jou.
De band tussen jou en Blondje_93 is of was toch wel te classificeren als ''vrij innig''?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het feit dat julie allemaal zo "Stoer" doen van achter een computer beeldscherm om iemand te pesten en onderuit te trappen en net te doen alsof dit persoon geen talent heeft en geen toekomst en allemaal aandoeningen en beperkingen getuigd van heel erg weinig respect.
En niet alleen weinig respect, maar ook van het missen van fatsoenlijke Normen en Waarden.
Het is wel heel erg makkelijk om iemand te beledigen of te pesten als je "Anoniem" bent.
Ik ben echt heel erg blij dat ik niemand persoonlijk ken van Fok!.
Wat wil je dan horen? jouw uitspraken conflicteren zo vaak met elkaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef Braddie het volgende:
Laat ook maar zitten.
Deze discussie heb ik al ontelbare keren gevoerd met de meeste KLBers, het schiet niet op.
Het enige wat op schiet is gewoon zorgen dat er normaal gedaan word tegen elkaar, en met respect tegen elkaar gepraat word, en niet bij élk topic wat er geopend word zorgen dat het backfired en dergelijk.
Dat zou al een hoop schelen.
Maargoed, het is toch net alsof je tegen een muur praat hier.
We hebben elkaar nog nooit in het echt gezien, dus ik vind niet dat mijn mening daarom te niet word gedaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De band tussen jou en Blondje_93 is of was toch wel te classificeren als ''vrij innig''?
Dus bovenstaande bewering is mijns inziens niet helemaal waar.
Uhhh, ik herinner me nog iets van een kassameisje.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Braddie het volgende:
En niet alleen weinig respect, maar ook van het missen van fatsoenlijke Normen en Waarden.
Het is wel heel erg makkelijk om iemand te beledigen of te pesten als je "Anoniem" bent.
Daar weet jij dus helemaal niks van.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
We hebben elkaar nog nooit in het echt gezien, dus ik vind niet dat mijn mening daarom te niet word gedaan.
Want het gaat er omdat je iemand niet PERSOONLIJK ken.
Praten via Whatsapp/DM/PM/Skype of wat dan ook is totaaaaal iets anders.
Net als dat het praten / discussie voeren via een Forum absoluut geen goede maatstaaf is om er achter te komen hoe iemand is.
Zou je haar niet een keertje willen aanduwen Braddie?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
We hebben elkaar nog nooit in het echt gezien, dus ik vind niet dat mijn mening daarom te niet word gedaan.
Want het gaat er omdat je iemand niet PERSOONLIJK ken.
Praten via Whatsapp/DM/PM/Skype of wat dan ook is totaaaaal iets anders.
Net als dat het praten / discussie voeren via een Forum absoluut geen goede maatstaaf is om er achter te komen hoe iemand is.
Bij mij backfired echt zelden een topic. En het is, in mijn ogen triester om iemand te pesten om een uiterlijk kenmerk of andere oppervlakkigheid dan het 'bestraffen' van gedrag.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef Braddie het volgende:
niet bij élk topic wat er geopend word zorgen dat het backfired en dergelijk.
Gastquote:Op zondag 12 januari 2014 19:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bij mij backfired echt zelden een topic. En het is, in mijn ogen triester om iemand te pesten om een uiterlijk kenmerk of andere oppervlakkigheid dan het 'bestraffen' van gedrag.
Maar voor zowel ons als jou is het nu een spelletje geworden, dus ik snap niet waarom je elke keer weer zo lekker in die slachtoffer rol terug kruipt.
Hij vindt dat leuk en moet er om lachen, iedereen blij dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bij mij backfired echt zelden een topic. En het is, in mijn ogen triester om iemand te pesten om een uiterlijk kenmerk of andere oppervlakkigheid dan het 'bestraffen' van gedrag.
Maar voor zowel ons als jou is het nu een spelletje geworden, dus ik snap niet waarom je elke keer weer zo lekker in die slachtoffer rol terug kruipt.
Als iedereen dit spelletje meespeelt heeft iedereen plezier.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon hartstikke interessant dat er mensen zijn die mij blijkbaar zo interessant/fascinerend vinden dat ze mij maar aandacht blijven geven, en dingen uit mijn "Verleden" op Fok! Op blijven ratelen.
Ga vooral door, want je wilt niet weten hoe vaak ik hier om moet lachen, heerlijk dat zo`n simpel persoon als ik gewoon is uitgegroeid tot "Fok Celebrity" als het ware.
Ga zo door, echt waar. Ga zo door.
En nee, naar meets ga ik niet, want ik heb niet echt de behoefte om te zien wie er nou achter de username zit
Weer voor de zoveelste keer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat voor mensen trekt die Braddie toch aan?![]()
BTW: Braddie backfiretopic.
Misschien is dit niet de juiste plek?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:36 schreef Braddie het volgende:
Laat ook maar zitten.
Deze discussie heb ik al ontelbare keren gevoerd met de meeste KLBers, het schiet niet op.
Het enige wat op schiet is gewoon zorgen dat er normaal gedaan word tegen elkaar, en met respect tegen elkaar gepraat word, en niet bij élk topic wat er geopend word zorgen dat het backfired en dergelijk.
Dat zou al een hoop schelen.
Maargoed, het is toch net alsof je tegen een muur praat hier.
Hier op FOK!?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je maar met je beiden benen op de grond blijft en je al die roem niet naar je kop laat stijgen jongen, velen gingen je voor die er niet mee om konden gaan en vervolgens naar de drugs en drank grepen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Haan is een KLB Celebrity.SPOILER: haanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Jij speelt het spelletje heel overtuigend, het laat mijn mondhoeken nog steeds met regelmaat omhoog krullen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
GastHet is voor jou nu dus wat je zegt "Een spelletje geworden" Wat vind je hier dan nog leuk aan
Wie is Braddie eigenlijk? Ik ken hem ook niet net zoals die Demon.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
Ah, zo te lezen kunnen we dadelijk weer een topic verwachten waarin braddie aankondigt dat hij dit keer toch echt gaat stoppen met FOK!ken.
Waarom doe je nog moeite, je zakt toch wel weer.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef Braddie het volgende:
Anyways, ik ga mijn theorie leren, en ik ga zo slapen.
Tot morgen (Hoop ik voor jullie![]()
)
Ga zijn pohi maar doorlezen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wie is Braddie eigenlijk? Ik ken hem ook niet net zoals die Demon.
Denk niet dat het je lukt om zo vroeg al te slapenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef Braddie het volgende:
Anyways, ik ga mijn theorie leren, en ik ga zo slapen.
Tot morgen (Hoop ik voor jullie![]()
)
TLDR zou ik waarderen.quote:
Gelukkig maar dat jij nooit over anderen en hun beperkingen oordeelt dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg blij dat ik niemand persoonlijk ken van Fok!.
Actie-reactie. Het is echt super simpel Braddie.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:43 schreef Braddie het volgende:
GastHet is voor jou nu dus wat je zegt "Een spelletje geworden" Wat vind je hier dan nog leuk aan
Waarom probeert hij R&P niet, zat mensen die daar serieus aan de slag willen. Heb ook al wat geholpen met mijn bescheiden advies.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij nooit over anderen en hun beperkingen oordeelt dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |