Ik ook niet... Marcheren gebeurt met veel mensen en met eenheid en synchronisatie.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:00 schreef MAHL het volgende:
[..]Oordeel niet over mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kijk jij
Dit filmpje is ook al 18.000.000 keer bekeken, boeiend is niet per definitie iets positiefs.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:31 schreef Braddie het volgende:
Dat mensen mij zo boeiend vinden
Ik kan het écht niet begrijpen.
Getverdemme manquote:Op zondag 12 januari 2014 18:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dit filmpje is ook al 18.000.000 keer bekeken, boeiend is niet per definitie iets positiefs.
Als je maar met je beiden benen op de grond blijft en je al die roem niet naar je kop laat stijgen jongen, velen gingen je voor die er niet mee om konden gaan en vervolgens naar de drugs en drank grepen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:31 schreef Braddie het volgende:
Dat maak jij ervan.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:31 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het gewoon hartstikke interessant dat er mensen zijn die mij blijkbaar zo interessant/fascinerend vinden dat ze mij maar aandacht blijven geven, en dingen uit mijn "Verleden" op Fok! Op blijven ratelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.Eerder fascinerend, iemand die zo hard kan gaan op negatieve aandacht.
Winst voor ons allen dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon hartstikke interessant dat er mensen zijn die mij blijkbaar zo interessant/fascinerend vinden dat ze mij maar aandacht blijven geven, en dingen uit mijn "Verleden" op Fok! Op blijven ratelen.
Ga vooral door, want je wilt niet weten hoe vaak ik hier om moet lachen, heerlijk dat zo`n simpel persoon als ik gewoon is uitgegroeid tot "Fok Celebrity" als het ware.
Ga zo door, echt waar. Ga zo door.
En nee, naar meets ga ik niet, want ik heb niet echt de behoefte om te zien wie er nou achter de username zit
Jij een simpel persoon? Je bent niet de slimste inderdaad, maar je zit verdomd gecompliceerd in elkaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon hartstikke interessant dat er mensen zijn die mij blijkbaar zo interessant/fascinerend vinden dat ze mij maar aandacht blijven geven, en dingen uit mijn "Verleden" op Fok! Op blijven ratelen.
Ga vooral door, want je wilt niet weten hoe vaak ik hier om moet lachen, heerlijk dat zo`n simpel persoon als ik gewoon is uitgegroeid tot "Fok Celebrity" als het ware.
En nee, naar meets ga ik niet, want ik heb niet echt de behoefte om te zien wie er nou achter de username zit
En dit.quote:
FOK! Celebrity zijn is niet iets om trots op te zijnquote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben een hartstikke simpel persoon hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij een simpel persoon? Je bent niet de slimste inderdaad, maar je zit verdomd gecompliceerd in elkaar.
[..]
En dit.
Haan is een KLB Celebrity.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
FOK! Celebrity zijn is niet iets om trots op te zijn
SPOILER: haanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hoef je niet bang voor te zijn want hij drinkt alleen cola bij het stappen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je maar met je beiden benen op de grond blijft en je al die roem niet naar je kop laat stijgen jongen, velen gingen je voor die er niet mee om konden gaan en vervolgens naar de drugs en drank grepen.
Zegt dat meer over de personen die mij pesten dan over mijzelf.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:18 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Als je zelfs op het internet al gepest wordt.
Beetje cocaďne is goed voor de Bradster.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je maar met je beiden benen op de grond blijft en je al die roem niet naar je kop laat stijgen jongen, velen gingen je voor die er niet mee om konden gaan en vervolgens naar de drugs en drank grepen.
Waarom zegt dat iets over de mensen die jou pesten? Je kent ze toch helemaal niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zegt dat meer over de personen die mij pesten dan over mijzelf.
Sneu, zwak, zielig.
Als je iemand pest puur op PoHi afgaande ben je een enorm sneu en in mijn ogen incapabel persoon heel simpel.
Als je mij nou in het echt kent, of je hebt me gezien op een meet, of wat dan ook, en je kan van daaruit concluderen dat je me niet mag en je gaat dan " Internet pesten " Prima, dan kan het me misschien nog in m`n koude kleren gaan zitten.
Maar niemand hier kent mij echt, dus het boeit me echt geen reet.
Het feit dat julie allemaal zo "Stoer" doen van achter een computer beeldscherm om iemand te pesten en onderuit te trappen en net te doen alsof dit persoon geen talent heeft en geen toekomst en allemaal aandoeningen en beperkingen getuigd van heel erg weinig respect.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zegt dat iets over de mensen die jou pesten? Je kent ze toch helemaal niet?Zegt dus niks
Hoe kan je daar over oordelen? Je hebt ze nog nooit in het echt gezien. Dus hoe weet je dat?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het feit dat julie allemaal zo "Stoer" doen van achter een computer beeldscherm om iemand te pesten en onderuit te trappen en net te doen alsof dit persoon geen talent heeft en geen toekomst en allemaal aandoeningen en beperkingen getuigd van heel erg weinig respect.
Ik ken niemand van Fok persoonlijk, en daar ben ik heeeeeel erg blij om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |