Beter dan z'n andere velletjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:07 schreef VeerEli het volgende:
Oh en ik moest 1 van die jongens in de pauze z'n jas aantrekken. Maar hij zit in een rolstoel dus hij kan echt vrijwel niks. Ritste ik z'n rits dicht, ging ik per ongeluk te ver, zat z'n kin velletje er tussen![]()
Oeps
Hangt ervan af, word ik beschouwd als een randdebiel ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij randdebielen voel je je aangesproken?
Zie hierboven, KLB is vrij slecht, maar ik hou er wel van een beetje trollen een beetje serieus zijn een beetje van alles.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voel jij je aangesproken? Je hele pohi bestaat trouwens uit KLB, hoe ervaar jij FOK!?
Als ik ooit zo incompetent word mag bij mij de stekker eruit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat kan sowieso nooit gebeuren, want luier.
taai libi gquote:
kom gewoon keertje chillings zette kawai boyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoor dit woord nu pas voor het eerst. En nee, ik maak liever een snow angel in een koeienvlaai dan dat ik me binnen een straal van 1km van Dima begeef
.
[..]
[..]
Haha.
Hoe rebels.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hangt ervan af, word ik beschouwd als een randdebiel ja.
Beschouw ik mijzelf als randdebiel nee, maar uiteindelijk gaat het toch om wat andere van je vinden, althans dat zegt men.
[..]
Zie hierboven, KLB is vrij slecht, maar ik hou er wel van een beetje trollen een beetje serieus zijn een beetje van alles.
zeg dat je dr lul wilt suckenquote:
Het escaleert volledig uit de hand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
Escaleert het weer? Gaan we bans uitdelen?
quote:
Wat is dat?quote:
Gefapt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het escaleert volledig uit de hand.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom gewoon keertje chillings zette kawai boy
Ik vind het wel spannend weer. Waar zijn Guus en BT enzo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het escaleert volledig uit de hand.
Tja, helaas zijn zij zo geboren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik ooit zo incompetent word mag bij mij de stekker eruit.
Geen idee, vroeg ik me net ook al af.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend weer. Waar zijn Guus en BT enzo?
Lmfao, moest ik meteen al bij denken bij de 1e picquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Tli, dat you?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guus moet huiswerk maken denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, vroeg ik me net ook al af.
Ouwequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Tli, dat you?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal zit hij ook de hele dag op FOK!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Guus moet huiswerk maken denk ik
vwo strochels.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Normaal zit hij ook de hele dag op FOK!
Kan gebeuren, doe je niets aan.quote:
Geen idee, ze hosselen mij altijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Help hem. Jij neukt ook reuzinnen terwijl je zelf niet al te groot bent.
Reuzinnen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Help hem. Jij neukt ook reuzinnen terwijl je zelf niet al te groot bent.
BT?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend weer. Waar zijn Guus en BT enzo?
BlauweTijger.quote:
Ohjaquote:
Jaren training mijn jonge sprinkhaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef Gridlok het volgende:
Sinds een paar dagen weer WhatsApp aan het gebruiken, hoe kunnen mensen dit de hele dag doen, krijg polio van touchscreen toetsenbord.
Daarom BB met normale toetsen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef Gridlok het volgende:
Sinds een paar dagen weer WhatsApp aan het gebruiken, hoe kunnen mensen dit de hele dag doen, krijg polio van touchscreen toetsenbord.
Gaat echt super handig worden als ik ooit op een onbewoond eiland zit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jaren training mijn jonge sprinkhaan.
Mijn duim op het toetsenbord beslaat de hele spatiebalk en 9 toetsen zie ik nu, toch lukt typen primaquote:
HAHAHA WORSTENVINGERS! DAT IS HET STOMSTE WAT IK OOIT GEHOORD HEB.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
HAHAHA WORSTENVINGERS! DAT IS HET STOMSTE WAT IK OOIT GEHOORD HEB.
Can't handle, geef mij maar gewoon desktop keyboard.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn duim op het toetsenbord beslaat de hele spatiebalk en 9 toetsen zie ik nu, toch lukt typen prima.
edit: bíjna 12 zelfs
Ja, dat sowieso, maar om nou buitenshuis een heel keyboard mee te sjouwenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Can't handle, geef mij maar gewoon desktop keyboard.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, maar om nou buitenshuis een heel keyboard mee te sjouwen [ afbeelding ].
Er bestaan tegenwoordig ook draadloze.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, maar om nou buitenshuis een heel keyboard mee te sjouwen [ afbeelding ].
Kijken of je nog zo sceptisch bent als je een hele oude civilisatie ontdekt met zeer geavanceerde technologie die je hoofd op een speer gaan spiesen als je de almachtige 500woordenperminuut test op een touchacreen niet haalt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gaat echt super handig worden als ik ooit op een onbewoond eiland zit.
Hmm ja, nee, dat is ook wel weer zo ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijken of je nog zo sceptisch bent als je een hele oude civilisatie ontdekt met zeer geavanceerde technologie die je hoofd op een speer gaan spiesen als je de almachtige 500woordenperminuut test op een touchacreen niet haalt.
Oké, goed punt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof die dit verstaat Ewa fatih wollah soepvergiet
Belachelijk vette guerilla marketing, 9,12/10quote:
Oh, chill. Vond kilometers Monsterkabels e.d. al zo onpraktischquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Er bestaan tegenwoordig ook draadloze.
Je kan ook stemopnames versturen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof die dit verstaat Ewa fatih wollah soepvergiet
No prob bro.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Belachelijk vette guerilla marketing, 9,12/10!
[..]
Oh, chill. Vond kilometers Monsterkabels e.d. al zo onpraktisch.
Precies, gewoon Xbox-controller iddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef Gridlok het volgende:
Draadloze Muis/Toetsenbord als gamer.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies, gewoon Xbox-controller idd [ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ik in verbinding sta met de rest van de wereld?
Nee, omdat je een zak M&M's op kleur ordent en je nog stotterend een halfje wit bij de bakker bestelt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ik in verbinding sta met de rest van de wereld?
NIETESquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, omdat je een zak M&M's op kleur ordent en je nog stotterend een halfje wit bij de bakker bestelt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, omdat je een zak M&M's op kleur ordent en je nog stotterend een halfje wit bij de bakker bestelt.
gvd dit doe ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
godverdommequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vas, wat deed jij toen je voor het eerst in je leven stront uit iemands reet moest vegen met doekjes? Ging je nekken?
Er ontsnapte wat extra lucht uit mijn neusgaten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik deed het naquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er ontsnapte wat extra lucht uit mijn neusgaten.
zodat je het kon proevenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NeeOok niet kokhalzen, gewoon door m'n mond ademen.
Ik moest vanmiddag al bijna kokhalzen bij de gedachte dat ik het moest doen. Ik denk dat ik niet alleen kokhals van de geur, maar ook van het gevoel.. Als ik met die natte doekjes daar langs moet. Omg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NeeOok niet kokhalzen, gewoon door m'n mond ademen.
En dat je vinger dan door het doekje prikt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag al bijna kokhalzen bij de gedachte dat ik het moest doen. Ik denk dat ik niet alleen kokhals van de geur, maar ook van het gevoel.. Als ik met die natte doekjes daar langs moet. Omg.
Gelukkig zijn het stevige doekjes en heb ik uiteraard handschoentjes aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat je vinger dan door het doekje prikt.
Nou ja, schoolbordenwissers uitkloppen maakt een hoop goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag al bijna kokhalzen bij de gedachte dat ik het moest doen. Ik denk dat ik niet alleen kokhals van de geur, maar ook van het gevoel.. Als ik met die natte doekjes daar langs moet. Omg.
Maar wiens strontbilletjes ga je schoonmaken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het stevige doekjes en heb ik uiteraard handschoentjes aan.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
Escaleert het weer? Gaan we bans uitdelen?
Sjaal om, muts op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het stevige doekjes en heb ik uiteraard handschoentjes aan.
Van leerlingen..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar wiens strontbilletjes ga je schoonmaken?
Ik zou toch echt liever in de bijstand zitten denk ikquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou toch echt liever in de bijstand zitten denk ik
Ach, gelukkig daalt de gevoelstemperatuur naar een graadje of -5.quote:
Liever geestdodend productiewerk, dan dit soort onzin.quote:
Voelt principieel gewoon kut om in de bijstand te zitten. En daarom ook van mening beter m'n beroep uit te oefenen (ook al had ik me dat niet zo voorgesteldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou toch echt liever in de bijstand zitten denk ik
Speciaal onderwijs.quote:
Ja oké, daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voelt principieel gewoon kut om in de bijstand te zitten. En daarom ook van mening beter m'n beroep uit te oefenen (ook al had ik me dat niet zo voorgesteld) dan bijstand trekken en thuis blijven zitten..
[..]
Speciaal onderwijs.
Mag ik bij jou slapen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach, gelukkig daalt de gevoelstemperatuur naar een graadje of -5.
Ah. Hoe oud ben je en hoe oud zijn de leerlingen in kwestie?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voelt principieel gewoon kut om in de bijstand te zitten. En daarom ook van mening beter m'n beroep uit te oefenen (ook al had ik me dat niet zo voorgesteld) dan bijstand trekken en thuis blijven zitten..
[..]
Speciaal onderwijs.
Als je je handen ditmaal belooft thuis te laten.quote:
Dat kan niet kan niet naar binnenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je je handen ditmaal belooft thuis te laten.
Vorige pagina nog, verdoriequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahaha al die kleintjes schrikken
quote:
Wat ga je nu doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
Dat feel wanneer deur in het slot valt en je dit realiseert :S
Ach zo heb ik ook een drol moeten afbreken zegmaar omdat ze hem er niet helemaal uitgeperst kreeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach zo heb ik ook een drol moeten afbreken zegmaar omdat ze hem er niet helemaal uitgeperst kreeg.kkranzig gevoel ja
Ja natuurlijk. Daar heb ik m'n stages ook in gehad. En de eerste kans die ik krijg om daar te mogen werken grijp ik met handen, voeten en tieten aanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Modus het volgende:
Je kan toch neem ik aan ook OA op een gewone school worden (los van de beperkte hoeveelheid banen nu dan)?
Ik ben 22 en de leerlingen verschillen, ik ben invaller, dus elke keer weer anders. Vrijdag werkte ik bij leerlingen van 10-11, gisteren bij leerlingen van rond de 8 en vandaag weer rond de 10.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah. Hoe oud ben je en hoe oud zijn de leerlingen in kwestie?
Hahahaha oh lamequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vorige pagina nog, verdorie.
[..]
Omg... Hoe de fuck doe je dat dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach zo heb ik ook een drol moeten afbreken zegmaar omdat ze hem er niet helemaal uitgeperst kreeg.kkranzig gevoel ja
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewenning ofzo, alles wat ik daar zie is vies, van bejaardenlichamen tot poep en kots.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg... Hoe de fuck doe je dat dan?
Nee, ik bedoel die stront afbrekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewenning ofzo, alles wat ik daar zie is vies, van bejaardenlichamen tot poep en kots.
Jij moet het 'splitsen' noemen. Dan kun je er gelijk educatief mee bezig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die stront afbrekenGewoon als die drol er half uit hangt eraf gaan vegen ofzo?
Dit. Meteen breuken lerenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij moet het 'splitsen' noemen. Dan kun je er gelijk educatief mee bezig.
Godsammequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij moet het 'splitsen' noemen. Dan kun je er gelijk educatief mee bezig.
Stop darmeequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Chai het volgende:
Echt, stop nu op met al die stoelgangproblematiek.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Chai het volgende:
Echt, stop nu op met al die stoelgangproblematiek.
Weet niet, deze vind ik niet zo sterk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tevens;
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
He zustertje, wil jij mn billen veeeeeegen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewenning ofzo, alles wat ik daar zie is vies, van bejaardenlichamen tot poep en kots.
Van het VSO ofzo?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet niet, deze vind ik niet zo sterk.
Hahaha, godverquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is van blogspot hoorrquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom maak jij fotos van je kak???
Daarom doe ik het ookquote:
Ondertussen werd m'n dinges enigszins getriggerd door deze picquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook![]()
Zit hier bijna kokhalzend achter m'n laptop erdoor verdomme
Haha geen moeite met zoietsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ondertussen werd m'n dinges enigszins getriggerd door deze pic.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
But srsly, werk je met kassiek autisten die zulke erge beperkingen hebben dat het ook echt een verstandelijke handicap is ofzo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha geen moeite met zoietsEn ik kan kots ook beter handelen dan schijt volgens mij...
IK HAAT M'N BEROEP KUTZOOI
Idd, zie je toch elke dag wel een keertje liggen? Is gewoon normaal hoor.quote:
quote:
Volgens mij verdien ik meer met vloeren schrobben ook nog. Ja, je hebt echt een kutbaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha geen moeite met zoietsEn ik kan kots ook beter handelen dan schijt volgens mij...
IK HAAT M'N BEROEP KUTZOOI
Jij herkent je wel in de in het beeld dat ze van haar leerlingen schetst?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
But srsly, werk je met kassiek autisten die zulke erge beperkingen hebben dat het ook echt een verstandelijke handicap is ofzo?
Speciaal onderwijs = alles... Echt, ik kan het je niet eens opnoemen. Ieder kind heeft z'n eigen shit. En er zijn een aantal die inderdaad ernstig meervoudig beperkt zijn, in een rolstoel zitten, enz. En ook dat in gradaties. 2 jongens vandaag moeten met tillift om verschoond te worden, ander meisje die ik vrijdag had hoef ik alleen uit haar stoel te tillen en op de wc te zetten en af te vegen...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
But srsly, werk je met kassiek autisten die zulke erge beperkingen hebben dat het ook echt een verstandelijke handicap is ofzo?
Zal ik eerlijk zeggen dat ik nog geen flauw benul heb van hoeveel ik verdien?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij verdien ik meer met vloeren schrobben ook nog. Ja, je hebt echt een kutbaan.
Jij verdient een heleboel met maatschappelijk strontwerk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal ik eerlijk zeggen dat ik nog geen flauw benul heb van hoeveel ik verdien?
Doe maar nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij herkent je wel in de in het beeld dat ze van haar leerlingen schetst?
Ja inderdaad Lexiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel benieuwd hoeveel seizoenen het uiteindelijk gaan worden. Ze zullen toch de boekenreeks grotendeels moeten aanhouden. Dus ik weet niet hoeveel er nog gebeuren moet in het verhaal?
En ja op zich wel, maar dan hadden ze ook nog wel wat dingen kunnen bedenken voor The Originals die wél vet zouden zijn geweest, lijkt me. Beetje seriemaker mag je dat wel van verwachten tochEn idd, met Enzo kunnen ze nog een boeiende kant op. Maar het is idd de vraag of het nog echt wat gaat worden. Ik vind ook dat er teveel vette characters zijn overleden om het nog lekker afwisselend/spannend te maken. En te weinig nieuwe acteurs die boeiend genoeg zijn.
Eerder had je met tijdelijke rollen echt spannende shit, zoals al die lui uit die tombe. Maar ook die oude lui van die stadsraad, zoals the Lockwoods en Sheriff Forbes. Dan had je nog tijdelijk de moeder van Elena, en die klootzak van een JohnEn Lexi
had van mij echt langer erin mogen blijven. Vond haar zo leuk. Ook met Stefan als BFF's
Zulke ''bijrollen'' hebben we nu helemaal niet meer. Daarom idd, hoop vestigen op Enzo.
Hoog percentage Nootmans in dat lijstje.. weenie?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tevens;
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Tiswa.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Salatrel het volgende:
Shit ik had een uur eerder naar huis kunnen gaan morgenochtend als ik niet met de trein was gegaan vanavondjammer dat ik dat gisteren niet gezien heb
Ik hoop meer dan bijstand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dawwwquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij verdient een heleboel met maatschappelijk strontwerk.
Ohh hoe vind jij True Blood? Ik heb eens een trailer gezien, maar het leek mij niet echt m'n ding. En helemaal niet na TVD (omdat ik dat echt te gek vond voor dit seizoen).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja inderdaad LexiDie vond ik echt te gek. Zat trouwens ook in een aflevering van True Blood, dat was wel grappig.
Dat is inderdaad ook het probleem met al die nieuwe karakters, ze DOEN er niks mee. Ze spelen een paar afleveringen mee en gaan dan dood of gewoon weg of weet ik het. Terwijl van de hoofdpersonen zo langzamerhand niemand meer overblijft.
Van heel die stadsraad is sowieso niets meer over. Vond dat altijd wel leuk die cultuur in die stad en al die evenementen die ze hadden. Zorgde ook steeds weer voor een hoop opschudding, maar daar is helemaal niets meer van overgeblevenZe moeten die Juli Plec er gewoon uitknikkeren ofzo.
Wtf?quote:
Ik las dWcquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf?Mogen plaatjes van een drol in de wc nou óók al niet meer hier? Goddomme, treurnis alom hoor
Het minimumloon is om te huilenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik wil een baby en ik ben een heteroseksuele vent van 22 jaar. Is dat gek.
Nee hoor, mijn ziekelijke klootzak van een ex wou een kind toen ie 19 was.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik wil een baby en ik ben een heteroseksuele vent van 22 jaar. Is dat gek.
quote:
Nesteldrang.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef TARDIS. het volgende:
Keek True Blood ook pas later dan TVD en moet zeggen dat het de eerste paar afleveringen wennen was, maar daarna vond ik het eigenlijk vetter dan TVD. Veel rauwer en de setting is ook wel gaaf zo in het zuiden, allemaal rednecks enzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh hoe vind jij True Blood? Ik heb eens een trailer gezien, maar het leek mij niet echt m'n ding. En helemaal niet na TVD (omdat ik dat echt te gek vond voor dit seizoen).
En nee, preccies dat. Ja die stadsraad met evenementen idd, dát speelde zo'n grote rol in de sfeer en de gebeurtenissen in Mystic Falls. Nu stelt Mystic Falls ook geen donderstraal meer voor. Echt een ontbrekend stuk wat TVD toch heel sterk karakteriseerde.
In wat voor manier?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef TARDIS. het volgende:
Inb4 'ik heb ook nog wel 2 noten voor je'.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
Oh en heb er ook een note bij trouwens. Is dat nou van dit of van iets anders?Kanonnen, en ik ben altijd zo braaf
Je kijkt het voor het verhaal ja. Duidelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Keek True Blood ook pas later dan TVD en moet zeggen dat het de eerste paar afleveringen wennen was, maar daarna vond ik het eigenlijk vetter dan TVD. Veel rauwer en de setting is ook wel gaaf zo in het zuiden, allemaal rednecks enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ja.
En inderdaad, ik snap dat je dat op den duur niet meer uit kunt melken maar het zijn juist die dingen waardoor de serie meer was dan een love triangle met af en toe een slechterik ofzo. Het was een heel andere setting dan welke andere serie dan ook.
Zou net zoiets zijn als dat The Originals ineens niet meer in New Orleans zatenKan toch niet
Hmmz, zitten wel lekkere hapjes bij. Misschien maar eens een kans geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Keek True Blood ook pas later dan TVD en moet zeggen dat het de eerste paar afleveringen wennen was, maar daarna vond ik het eigenlijk vetter dan TVD. Veel rauwer en de setting is ook wel gaaf zo in het zuiden, allemaal rednecks enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ja.
En inderdaad, ik snap dat je dat op den duur niet meer uit kunt melken maar het zijn juist die dingen waardoor de serie meer was dan een love triangle met af en toe een slechterik ofzo. Het was een heel andere setting dan welke andere serie dan ook.
Zou net zoiets zijn als dat The Originals ineens niet meer in New Orleans zatenKan toch niet
Ik snap dit nooit. Dat eigeel is juist lekker manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gewoon een gaatje in je ei maken dat groot genoeg is voor het eiwit om eruit te laten druipen, maar klein genoeg is om het eigeel tegen te houden.
Voor sommige gerechten heb je alleen eiwit nodigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap dit nooit. Dat eigeel is juist lekker man
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja en je krijgt ze vaak naakt te zienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmmz, zitten wel lekkere hapjes bij. Misschien maar eens een kans geven.
En naja, ligt er ook aan. Ik ben misschien snel tevreden ofzo, maar 24 bijv heeft mij toch 8 seizoenen lang van begin tot eind weten te boeien, geen seizoen vond ik kut. En er hadden er van mij nog wel een paar bij gemogen zelfs. Als ze TVD boeiend hadden gehouden zoals ze het ook de eerste seizoenen boeiend wisten te maken, dan had ik er nu echt niet zo ingestaan. Want als ik eenmaal zó verknocht ben aan een serie, hoeft er maar weinig gebeuren om me tevreden te houden. Dus dat zelfs IK nu zo over TVD denk zegt wel veel over dat het echt behoorlijk bagger is, nu
Krijg je toch niet stijf gekloptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Maar neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
In wat voor manier?inb4 future pedo.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Krijg je toch niet stijf geklopt
Eigeel gang VS Eiwit gang, zijn al 50 mensen omgekomen in het afgelopen jaar door de oorlog tussen deze twee bendes in Amsterdam-Zuid.quote:
Hahahahaquote:
Ja precies dat ja, er gingen teveel toffe characters doodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en je krijgt ze vaak naakt te zien![]()
Ik ben er over het algemeen ook niet zo moeilijk in hoor, als ik eenmaal in een serie zit vind ik het al snel goed en vind het altijd wel fijn om ergens een beetje een simpele serie te kijken. Daarom vond ik TVD in het begin zo leuk, was niet voorspelbaar en ze waren niet bang om mensen dood te laten gaan dus dat was op zich wel positief. Alleen bleef er op den duur gewoon niemand meer van de cast over, daar hadden ze iets beter over na moeten denken geloof ikCW-Network maakt wel van meer series een puinhoop helaas
Tragisch, maar wel veel lezers op mijn blog.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Eigeel gang VS Eiwit gang, zijn al 50 mensen omgekomen in het afgelopen jaar door de oorlog tussen deze twee bendes in Amsterdam-Zuid.
Nee vond ik inderdaad ook een domme zet, dat past gewoon helemaal niet bij haar. Zij moet een beetje de dame in nood zijn, lekker kwetsbaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahahahaTrouwens, weet jij waar je je CAO kan checken? Loop heel google af te speuren, maar krijg niks specifieks of recent.
[..]
Ja precies dat ja, er gingen teveel toffe characters doodKon echt niet meer. En ik vond dat ze Elena nooit een vampier hadden moeten laten worden. Gewoon, echt niet.
Ja klopt, en ik vond haar als mens ook een stuk leuker persoon dan als vamp. Ze is nu echt hinderlijk soms.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee vond ik inderdaad ook een domme zet, dat past gewoon helemaal niet bij haar. Zij moet een beetje de dame in nood zijn, lekker kwetsbaar.
Caroline die een vampier werd, dat was echt de allerbeste stap die ze ooit hebben gezet.
houdoequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik vond haar als mens ook een stuk leuker persoon dan als vamp. Ze is nu echt hinderlijk soms.
En ja, ik vond Caro dus in het begin irritant, maar zij is echt fucking awesome sinds ze een vampier is idd
Ik ga afsluiten trouwens. Nighty allemaal
Ik op plaza.ah.nl volgens mijquote:
Ja vooral toen ze haar emoswitch om had gezetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik vond haar als mens ook een stuk leuker persoon dan als vamp. Ze is nu echt hinderlijk soms.
En ja, ik vond Caro dus in het begin irritant, maar zij is echt fucking awesome sinds ze een vampier is idd
Ik ga afsluiten trouwens. Nighty allemaal
een zn doodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tragisch, maar wel veel lezers op mijn blog.
voor de ander seksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:39 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
voor de ander seksViezerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee zolang ze nog een beetje warm zijn.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang ze nog een beetje warm zijn.
Ik vind er sowieso niet zoveel meer aan sinds ze die andere presentatrice hebben en ze die gare shit hebben met die mongolen die ook hun mening willen geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
Maar deze Rijdende Rechter is saai.
Ik vind dat wijf met kort blond haar wel grappig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
Maar deze Rijdende Rechter is saai.
Die kleding van die twee rechts.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat wijf met kort blond haar wel grappig.
"BOELSJIT"
Zei ik net ook jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kleding van die twee rechts.
Zit deze sc vol meequote:
Wow, alweer absurd. Heeft hij zijn werktrui nog aan. Gijpie zou zeggen dat hij van de Belgische wegenwacht zou zijn geweest.quote:
Beetje janken om wat vocht terwijl een jungle ook vochtig is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Dat zulk volk zich ook gewoon voortgeplant heeft. Met je junglekamer. Doe normaal.
plant je niet voort chloroloroquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Dat zulk volk zich ook gewoon voortgeplant heeft. Met je junglekamer. Doe normaal.
Beetje schimmel is goed voor de weerstand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje janken om wat vocht terwijl een jungle ook vochtig is.
Ik word kattenvrouw.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
plant je niet voort chloroloro
heb haartjes op mn balzakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
Mannen die "haartjes" zeggen als ze het over hun eigen haar hebben.![]()
Pics?quote:
Waar scoor jij je boxers? Heb weer een paar nodig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
those were the days
Uitsluitend Lanvin en Gucciquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar scoor jij je boxers? Heb weer een paar nodig.
zoek maar in kpdquote:
Ewa.quote:
quote:
Wil daar nooit meer komen.quote:
hierquote:
Krijg je een beugel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vet.
Ik moet morgen naar de orthodontist.
ik heb een ban op de FP, dus maar even zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vet.
Wtf gast, cultuurbarbaarquote:Nee niet Mötley Crüe!
Wie?
NIEMAND GEEFT EEN NEUK GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vet.
Op de FP komenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb een ban op de FP, dus maar even zo.
[..]
Wtf gast, cultuurbarbaar
quote:
het is handig om af en toe even globaal het nieuws te checken.quote:
Arnhem, 3 uur.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:37 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
NIEMAND GEEFT EEN NEUK GODVERDOMME
spalk? is dat dat ding dat je in je bek krijgt als je beugel eruit is?quote:
Dat is hem.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
spalk? is dat dat ding dat je in je bek krijgt als je beugel eruit is?
Ben je van je beugel af, moet je alsnog om de zoveel tijd naar die kkr orthodontistquote:
Ja dat is lelijk. Maar ik ben al een jaar niet geweest dus zo spannend is het ook niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben je van je beugel af, moet je alsnog om de zoveel tijd naar die kkr orthodontist
Ik al sinds dat ding eruit is niet meer, sinds mijn 16e ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat is lelijk. Maar ik ben al een jaar niet geweest dus zo spannend is het ook niet.
quote:
De FP gebruiken als nieuwsbronquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is handig om af en toe even globaal het nieuws te checken.
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
De FP gebruiken als nieuwsbron__!
Ik ben toch op FOK!, dan kan ik net zo goed mijn muis even op dat frontpage ding bovenin houden. Verder Al Jazeera.quote:
Jij gebruikt zeker nu.nlquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
De FP gebruiken als nieuwsbron__!
De FP is handig als je op de hoogte gehouden wilt worden van het laatste nieuws over paarsgepunte lansen etc.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben toch op FOK!, dan kan ik net zo goed mijn muis even op dat frontpage ding bovenin houden. Verder Al Jazeera.
Dat slaat natuurlijk ook nergens op, maar de kwaliteit van de berichten valt meestal nogal tegen ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
De FP is handig als je op de hoogte gehouden wilt worden van het laatste nieuws over paarsgepunte lansen etc.
Telegraaf¿quote:
tokkieleef, jwtzquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jij snapt het. En SBS-Shownieuws natuurlijk.
Nieuws checken op FOK!?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is handig om af en toe even globaal het nieuws te checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |