Speciaal onderwijs = alles... Echt, ik kan het je niet eens opnoemen. Ieder kind heeft z'n eigen shit. En er zijn een aantal die inderdaad ernstig meervoudig beperkt zijn, in een rolstoel zitten, enz. En ook dat in gradaties. 2 jongens vandaag moeten met tillift om verschoond te worden, ander meisje die ik vrijdag had hoef ik alleen uit haar stoel te tillen en op de wc te zetten en af te vegen...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
But srsly, werk je met kassiek autisten die zulke erge beperkingen hebben dat het ook echt een verstandelijke handicap is ofzo?
Zal ik eerlijk zeggen dat ik nog geen flauw benul heb van hoeveel ik verdien?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij verdien ik meer met vloeren schrobben ook nog. Ja, je hebt echt een kutbaan.
Jij verdient een heleboel met maatschappelijk strontwerk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal ik eerlijk zeggen dat ik nog geen flauw benul heb van hoeveel ik verdien?
Doe maar nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij herkent je wel in de in het beeld dat ze van haar leerlingen schetst?
Ja inderdaad Lexiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel benieuwd hoeveel seizoenen het uiteindelijk gaan worden. Ze zullen toch de boekenreeks grotendeels moeten aanhouden. Dus ik weet niet hoeveel er nog gebeuren moet in het verhaal?
En ja op zich wel, maar dan hadden ze ook nog wel wat dingen kunnen bedenken voor The Originals die wél vet zouden zijn geweest, lijkt me. Beetje seriemaker mag je dat wel van verwachten tochEn idd, met Enzo kunnen ze nog een boeiende kant op. Maar het is idd de vraag of het nog echt wat gaat worden. Ik vind ook dat er teveel vette characters zijn overleden om het nog lekker afwisselend/spannend te maken. En te weinig nieuwe acteurs die boeiend genoeg zijn.
Eerder had je met tijdelijke rollen echt spannende shit, zoals al die lui uit die tombe. Maar ook die oude lui van die stadsraad, zoals the Lockwoods en Sheriff Forbes. Dan had je nog tijdelijk de moeder van Elena, en die klootzak van een JohnEn Lexi
had van mij echt langer erin mogen blijven. Vond haar zo leuk. Ook met Stefan als BFF's
Zulke ''bijrollen'' hebben we nu helemaal niet meer. Daarom idd, hoop vestigen op Enzo.
Hoog percentage Nootmans in dat lijstje.. weenie?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tevens;
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Tiswa.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Salatrel het volgende:
Shit ik had een uur eerder naar huis kunnen gaan morgenochtend als ik niet met de trein was gegaan vanavondjammer dat ik dat gisteren niet gezien heb
Ik hoop meer dan bijstand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dawwwquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij verdient een heleboel met maatschappelijk strontwerk.
Ohh hoe vind jij True Blood? Ik heb eens een trailer gezien, maar het leek mij niet echt m'n ding. En helemaal niet na TVD (omdat ik dat echt te gek vond voor dit seizoen).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja inderdaad LexiDie vond ik echt te gek. Zat trouwens ook in een aflevering van True Blood, dat was wel grappig.
Dat is inderdaad ook het probleem met al die nieuwe karakters, ze DOEN er niks mee. Ze spelen een paar afleveringen mee en gaan dan dood of gewoon weg of weet ik het. Terwijl van de hoofdpersonen zo langzamerhand niemand meer overblijft.
Van heel die stadsraad is sowieso niets meer over. Vond dat altijd wel leuk die cultuur in die stad en al die evenementen die ze hadden. Zorgde ook steeds weer voor een hoop opschudding, maar daar is helemaal niets meer van overgeblevenZe moeten die Juli Plec er gewoon uitknikkeren ofzo.
Wtf?quote:
Ik las dWcquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf?Mogen plaatjes van een drol in de wc nou óók al niet meer hier? Goddomme, treurnis alom hoor
Het minimumloon is om te huilenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik wil een baby en ik ben een heteroseksuele vent van 22 jaar. Is dat gek.
Nee hoor, mijn ziekelijke klootzak van een ex wou een kind toen ie 19 was.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik wil een baby en ik ben een heteroseksuele vent van 22 jaar. Is dat gek.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |