abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136063474
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:22 schreef Modus het volgende:

[..]

Nee?
Ja waar denk je dan dat ik mijn voorganger vasthoud dan ?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:24:06 #252
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136063477
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja echt een heldere lijn zit er nu even niet in, maar dat komt ook omdat ze net weer 8592 weken geen aflevering hadden en die laatste daarvan was wel nog met Damon en Enzo geloof ik.. Alleen nu voor 100 jaar even eentje over Katherine en met oude karakters weer terug enzo.

Nu zullen ze dus wel voornamelijk verder gaan met wat er op die school gebeurt en daarnaast met die travellers want ja, ze zullen toch wel iets voor Elena moeten doen denk ik. Ben benieuwd waar dit op uit zal draaien want als ze Katherine dood laten gaan zullen ze ECHT met iets moeten komen waar ze een aantal seizoenen lang iets aan hebben.

The Originals waren een goede verhaallijn en die zijn ze nu kwijt. In feite draait het vanaf het begin al om hen, want het is Katherine die vlucht voor Klaus en daarom al die chaos veroorzaakt en die zooi naar MF haalt. Al dat andere gedoe er omheen is gewoon lastig. Net als die Silas wat uiteindelijk een beetje tegenviel allemaal.
Ja precies, dat zal het wel zijn dan, door die 100ste aflevering. Nou gelukkig maar. Ik vind het sowieso vervelender om wekelijks maar 1 ep te kunnen zien, hoor. Dit is het eerste seizoen dat ik niet in één ruk kijk. Seizoen 1 t/m 4 heb ik allemaal achter elkaar gekeken. Dan is sowieso alles veel duidelijker/logischer enz. omdat het snel achter elkaar gebeurd voor je gevoel :D

Katherine gaat echt niet dood, denk ik. Zou ik wel echt stom vinden iig. Zeker nu het allemaal al beetje mwah mwah is met TVD.
En inderdaad ja, zo had ik er nog niet eens naar gekeken :D Daarom wel echt jammer. Denk dat als ze The Originals geen spinoff hadden gemaakt maar gewoon in TVD hadden gelaten, deze nu ook een stuk toffer geweest was nog.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136063486
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:22 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Meer iets als de Daily Mirror.
Die sun bedoel ik niet. Veer weet wat ik bedoel
10.gif
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_136063556
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja waar denk je dan dat ik mijn voorganger vasthoud dan ?
Kan je bij de schouders?
pi_136063577
10.gif.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:26:36 #256
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_136063590
Valt er nog wat te rellen op FOK! of is dit as good as it gets?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_136063612
Nee, daarom maak ik gebruik van een eenwieler ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_136063662
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
Valt er nog wat te rellen op FOK! of is dit as good as it gets?
Rellen op een forum :')
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:29:15 #259
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_136063710
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Rellen op een forum :')
Heb jij ook wat te doen toch.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_136063733
hallo
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:29:53 #261
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136063748
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Die sun bedoel ik niet. Veer weet wat ik bedoel
[ afbeelding ]
Hoe kom je daarbij? Ik heb geen idee wat the sun is :')
pi_136063775
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
hallo
Nog hosselstory Dimi?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_136063785
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Nog hosselstory Dimi?
no mi mane
pi_136063787
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
hallo
Hé Dima, nog succesvol geweest?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136063815
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:29 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Ik heb geen idee wat the sun is :')
Omdat pools :') :') nee lama ;(
Jij bent het zonnetje!!!
pi_136063854
halló ben pas afgelopen weekend uitgeweest hè... doordeweeks kan je toch niet uit

wie komt komend weekend weer holly?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:31:46 #267
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136063859
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Leg uit }:|
pi_136063902
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat is iets Noordpools, Veer is afkomstig van de Zuidpool.
Ik typ straat.
pi_136063919
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
halló ben pas afgelopen weekend uitgeweest hè... doordeweeks kan je toch niet uit

Sla een keertje over man.
Ik typ straat.
pi_136063923
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:

Donderdag wel. Leukste avond zelfs

Holly :') :') :') :') :')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_136063932
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:24 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja precies, dat zal het wel zijn dan, door die 100ste aflevering. Nou gelukkig maar. Ik vind het sowieso vervelender om wekelijks maar 1 ep te kunnen zien, hoor. Dit is het eerste seizoen dat ik niet in één ruk kijk. Seizoen 1 t/m 4 heb ik allemaal achter elkaar gekeken. Dan is sowieso alles veel duidelijker/logischer enz. omdat het snel achter elkaar gebeurd voor je gevoel :D

Katherine gaat echt niet dood, denk ik. Zou ik wel echt stom vinden iig. Zeker nu het allemaal al beetje mwah mwah is met TVD.
En inderdaad ja, zo had ik er nog niet eens naar gekeken :D Daarom wel echt jammer. Denk dat als ze The Originals geen spinoff hadden gemaakt maar gewoon in TVD hadden gelaten, deze nu ook een stuk toffer geweest was nog.
Er komt ook gewoon sowieso nog een zesde seizoen, dus ze moeten echt met iets fatsoenlijks gaan komen nu anders is het gewoon helemaal klaar. Eigenlijk rekken ze het al veel te lang.

Denk alleen wel dat als The Originals nog in TVD gezeten hadden de verhaallijn daar ook wel een beetje tegen zou gaan vallen op den duur. Dan had je alleen Klaus en Karoline die om elkaar heen dartelen, want echt evil zijn ze ook al lang niet meer :')

Daarom ben ik gewoon benieuwd naar heel die Max Westfield / Enzo verhaallijn, wat ze daar allemaal mee gaan doen. Maar denk eigenlijk dat het niet echt heel vet meer gaat worden helaas.

quote:
11s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Wat heb ik zojuist gelezen, over wat gaat dit?
Serie :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136063954
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Voor hem niet, op donderdagen zijn ze allemaal veel te oud.
pi_136064280
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:32 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Sla een keertje over man.
hoezo ben pas 1 keertje in discotheek geweest
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

veel jong0ns in holly wel ;s

maar de meisjes die er waren, waren wel geile snolle zeg !!

we stonden zo in rij, niet zo hele lange.

opeens kwamen er een aantal meisjes heel ff vanuit holly naar buiten, maar man man man wat een chimeids, strakke lederen broeken en strakke felgekleurde topjes, je kon ook die zwarte schouder bh randen zien. en heel speels en wulps actief allemaal pff.

15 minuten sluitte opeens een drietal meisjes achter ons aan in de rij.... eentje hoorde ik zeggen jaaa ik ben bijna 17. En de ander begon opeens over jongens te praten en deed vet stoer, jaaa marc vind mij leuk, henk vind mij leuk, rick vvind mij leuk, ik friendzone ze allemaal. En dat ander blond meisje heletijd zegge met zo'n piepstemmetje, ''foto?" 'foto?"'foto?"'foto?"'foto?"'foto?"

was klote wat wij waren met zijn 4en, zij stonden allemaal naast elkaar en ik werd beetje zo buiten de groep naar achter gedrukt en 1 zo´n gozer waar ik mee was is echt 1.94 ofzo dus ik werd helemaal geblokt. En van achter werd ik geperst door die meisjes, ze stonden vet dicht op ons, en ik zat daar een beetje tussen, soms beetje elleboog in mijn face door die manmore 1.94. was wel awkward, was ook helemaal verstijfd in die rij op gegeven moment

ohja in holly had je ook zon plataeu die omhoog gaat. eind van de nacht werd er dancebattle gehouden , 2 meisjes gingen battlen.

moooooo eentje had zo sttrakke legging aan die ging twerken jonge, en je kon gewoon vanaf benede ongeneerd kijken naar dr billen :9~

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2014 19:40:54 ]
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:40:29 #274
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136064397
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:32 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Er komt ook gewoon sowieso nog een zesde seizoen, dus ze moeten echt met iets fatsoenlijks gaan komen nu anders is het gewoon helemaal klaar. Eigenlijk rekken ze het al veel te lang.

Denk alleen wel dat als The Originals nog in TVD gezeten hadden de verhaallijn daar ook wel een beetje tegen zou gaan vallen op den duur. Dan had je alleen Klaus en Karoline die om elkaar heen dartelen, want echt evil zijn ze ook al lang niet meer :')

Daarom ben ik gewoon benieuwd naar heel die Max Westfield / Enzo verhaallijn, wat ze daar allemaal mee gaan doen. Maar denk eigenlijk dat het niet echt heel vet meer gaat worden helaas.

[..]

Serie :')
Ja, ik ben wel benieuwd hoeveel seizoenen het uiteindelijk gaan worden. Ze zullen toch de boekenreeks grotendeels moeten aanhouden. Dus ik weet niet hoeveel er nog gebeuren moet in het verhaal? :')

En ja op zich wel, maar dan hadden ze ook nog wel wat dingen kunnen bedenken voor The Originals die wél vet zouden zijn geweest, lijkt me. Beetje seriemaker mag je dat wel van verwachten toch :') En idd, met Enzo kunnen ze nog een boeiende kant op. Maar het is idd de vraag of het nog echt wat gaat worden. Ik vind ook dat er teveel vette characters zijn overleden om het nog lekker afwisselend/spannend te maken. En te weinig nieuwe acteurs die boeiend genoeg zijn.
Eerder had je met tijdelijke rollen echt spannende shit, zoals al die lui uit die tombe. Maar ook die oude lui van die stadsraad, zoals the Lockwoods en Sheriff Forbes. Dan had je nog tijdelijk de moeder van Elena, en die klootzak van een John :') En Lexi _O_ had van mij echt langer erin mogen blijven. Vond haar zo leuk. Ook met Stefan als BFF's :P

Zulke ''bijrollen'' hebben we nu helemaal niet meer. Daarom idd, hoop vestigen op Enzo.
pi_136064423
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

hoezo ben pas 1 keertje in discotheek geweest

[..]

veel jong0ns in holly wel ;s

maar de meisjes die er waren, waren wel geile snolle zeg !!

we stonden zo in rij, niet zo hele lange.

opeens kwamen er een aantal meisjes heel ff vanuit holly naar buiten, maar man man man wat een chimeids, strakke lederen broeken en strakke felgekleurde topjes, je kon ook die zwarte schouder bh randen zien. en heel speels en wulps actief allemaal pff.

15 minuten sluitte opeens een drietal meisjes achter ons aan in de rij.... eentje hoorde ik zeggen jaaa ik ben bijna 17. En de ander begon opeens over jongens te praten en deed vet stoer, jaaa marc vind mij leuk, henk vind mij leuk, rick vvind mij leuk, ik friendzone ze allemaal. En dat ander blond meisje heletijd zegge met zo'n piepstemmetje, ''foto?" 'foto?"'foto?"'foto?"'foto?"'foto?"

was klote wat wij waren met zijn 4en, zij stonden allemaal naast elkaar en ik werd beetje zo buiten de groep naar achter gedrukt en 1 zo´n gozer waar ik mee was is echt 1.94 ofzo dus ik werd helemaal geblokt. En van achter werd ik geperst door die meisjes, ze stonden vet dicht op ons, en ik zat daar een beetje tussen, soms beetje elleboog in mijn face door die manmore 1.94. was wel awkward, was ook helemaal verstijfd in die rij op gegeven moment
Goed verhaal weer. Ik had het overigens over mijzelf dat ik een keertje zou overslaan.
Ik typ straat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')