Lekker mensen die mobiel zitten treiterenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef Zaktabak het volgende:
- Effe de originele OP opzoeken, iemand effe een link via DM?
Geen OP dan? Ik kan veel mobiel overigens (BB uit de kop) maar een hele OP kopiėren wordt kut.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker mensen die mobiel zitten treiteren
Wat jij wilquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen OP dan? Ik kan veel mobiel overigens (BB uit de kop) maar een hele OP kopiėren wordt kut.
Dankje. Goede foto's van goede vrouwen waardeer ik zelf ook. Prachtige kleurstelling dit zwart-wit, wat denk jij?quote:
Nice, lekker lichaam als van een 12 jarig jongetje.quote:
Hoi Eend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nice, lekker lichaam als van een 12 jarig jongetje.
Hey man, hoe is het?quote:
Hoe ging de vergadering?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Z'n gangetje, zoals dat in de volksmond genoemd wordt.
Wel aardig. We hebben besproken wat er besproken moest worden, doelen zijn gesteld en beloftes zijn gemaakt. En nu maar kijken of er intern iets mee gedaan wordt.quote:
vmbo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:44 schreef richolio het volgende:
Mijn docent heeft nog een kater van gister dus stuurt hij ons eerder wegIk mag 'm nu al
Denken dat alle vmbo scholen inferieur zijn aan andere niveaus en dat er ondermaats les wordt gegevenquote:
Haha, ik had een economie leraar die afgestuurd was aan de universiteit, master of the economics enz enz en die had maandag ochtend ook altijd een katerquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:44 schreef richolio het volgende:
Mijn docent heeft nog een kater van gister dus stuurt hij ons eerder wegIk mag 'm nu al
Kunstmatig wannabe- hipsterbandjequote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kunstmatig wannabe- hipsterbandje
Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Denken dat alle vmbo scholen inferieur zijn aan andere niveaus en dat er ondermaats les wordt gegevenNee, geen vmbo
Pop Rock en Indierock, soms een beetje Metal maar daar moet ik maar zin en hebben en moet binnen de perken blijven. Maar ik de TDCC begint me te vervelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef richolio het volgende:
Wat is meer jouw smaak dan, zaktabak?
Wat voor diensten lever je Zaktabak?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef Zaktabak het volgende:
Godver ben ik als werknemer en tevens werkgever van een heel klein maar uit de hardgelopen Freelancebedrijfje gerechtigd om de schoonmaakster te slaan?![]()
Maar het is toch zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef Matip het volgende:
[..]
Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen hoor.
Leuke logootjes en website's voor een mooi prijsjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat voor diensten lever je Zaktabak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
vmbo is wel inferieur aan havo/vwo inderdaad.quote:
Welkom.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Leuke logootjes en website's voor een mooi prijsjeIk heb geen vijfduizend euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ook geen bedrijf dus ik hoef geen website.
Wel leuk werk hoor
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2014 15:57:10 ]
haha pauperquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welkom.
[..]
Ik heb geen vijfduizend euro
Iets met loon op onregelmatige basis en bij flexibel moeten werken...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welkom.
[..]
Ik heb geen vijfduizend euro
Wel leuk werk hoor
Ik ben toch ook maar een student.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Iets met loon op onregelmatige basis en bij flexibel moeten werken...
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:05 schreef Aiciu het volgende:
En dan trainen met Gatlin en Martinaelke dag blijjjj
Dat zei je gister ook tegen jezelfquote:
Ja, ik ben zelfs al aangekleedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je nou je bed al een keer uit?
Ik moet pas om half 7 de deur uit, waarom zou ik dan al aan gaan kleden?quote:
Lekker in je badjas aan je behaarde noten krabben ja toch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:38 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik moet pas om half 7 de deur uit, waarom zou ik dan al aan gaan kleden?
Nee, die zijn kaalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker in je badjas aan je behaarde noten krabben ja toch.
2 minuten werkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je immers de hele dag de tijd voor gehad.
Hahah herkenbaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik in paniek naar de trein rennen omdat ik bang ben dat ik iets mis, gebeurt hier al een kwartier niets.
Tevens zit ik in de bus ipv de trein.
Ik moest effe kijken wat het wasquote:
Ligt eraan, had je je penis er al in?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:37 schreef Aiciu het volgende:
Godver
Dus ik ben bezig met zo'n chick, zegt ze net dat ze 17 is![]()
Ben ik nu een pedo?
Neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ligt eraan, had je je penis er al in?
Als je maar niet binnenkort een topic in R&P opent over haar en dat ze heus echt wel heel volwassen voor haar leeftijd is maar dat haar ouders het niet goedkeuren.quote:
Haha ik doe nog niet aan relatiesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je maar niet binnenkort een topic in R&P opent over haar en dat ze heus echt wel heel volwassen voor haar leeftijd is maar dat haar ouders het niet goedkeuren.
Want?quote:
ik ga nog een keer een R&P topic openen over jou :$quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je maar niet binnenkort een topic in R&P opent over haar en dat ze heus echt wel heel volwassen voor haar leeftijd is maar dat haar ouders het niet goedkeuren.
Omdat ik daar nog niet aan toe ben. Ik ben niet iemand die gauw nee zegt tegen seks.quote:
Als hij zegt dat hij heel onvolwassen is voor zijn leeftijd mag het dan wel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat je het niet hebt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog niet aan toe ben. Ik ben niet iemand die gauw nee zegt tegen seks.
Haha ja dat ben ik sowiesoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij zegt dat hij heel onvolwassen is voor zijn leeftijd mag het dan wel?
Waarom :squote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik ga nog een keer een R&P topic openen over jou :$
Haha. Oké.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog niet aan toe ben. Ik ben niet iemand die gauw nee zegt tegen seks.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij zegt dat hij heel onvolwassen is voor zijn leeftijd mag het dan wel?
wajoo ekte playerboi dezequote:
Beetje laat antwoord, maar goedquote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja precies, zeker nu Klaus toch in die andere serie zit kan er toch niet veel meer uit voortkomen. Denk dat Tyler nu ook wel weer echt terug is. Die schrijvers weten ook gewoon echt niet wat ze met dat karakter willen volgens mij
En dat zal zeker wel voor wat actie zorgen, net als de terugkomst van Enzo want die zal wel weer op een of andere wraak uitzijn. AlaricVond die aflevering dat hij dood ging zo mooi, toen Damon van alles aan het zeggen was en hij zo stiekem meeluisterde. Vind het jammer dat ze er niet meer in zitten.
Las trouwens ergens dat die gekke professor (Max Westfield ofzo?) er ook weer inzit in komende afleveringen dus er gaat nog wel genoeg gebeuren lijkt me. Sowieso met die gekke cult van ze
Dacht dat jij dat was.quote:
Ahhhw poepie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mad in love en kan mijn gevoelens niet uiten :SSS
Wow, ik trek mijn Miami Vice pak alvast uit de kast.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahhhw poepie.![]()
![]()
Ik ben ook mad in love. Laten we op een strand in slowmotion naar elkaar toe rennen.
![]()
Damn, hard geworden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, ik trek mijn Miami Vice pak alvast uit de kast.
zou dit niet pikken als ik jou wasquote:
Sorry. Straf me niet. :squote:
Jazeker haha lekker togggh hahaquote:
Dit wordt oorlogquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou dit niet pikken als ik jou was
hahaaaa ahaha zie DMquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jazeker haha lekker togggh haha![]()
![]()
Bring it.quote:
quote:
Ik houd wel van mysterieuze mannen.quote:
Ik doe geen GILF'squote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik houd wel van mysterieuze mannen.
Mooi, ik ook niet. Wanneer kun je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi, ik ook niet. Wanneer kun je?
Daarom gewoon zaad doneren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Ambicioso het volgende:
Weet iemand of je bloed mag geven icm blowen?
gewoon doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Ambicioso het volgende:
Litertje of acht zou ik doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Ambicioso het volgende:
Geen punani's... Wel piempies... Heb zelfs een drol in een luier zien zitten..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog zwakbegaafde punani's van dichtbij mogen aanschouwen?.
Betalen ze je eigenlijk voor die shit?quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Gridlok het volgende:
Doe dit normaal nooit, maar hier, foto van mijn ding :$:$:$Gedurfd hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is goed. Neem jij wat lekkers mee, dan zorg ik voor de thee.quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
geylquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen punani's... Wel piempies... Heb zelfs een drol in een luier zien zitten..
Thnx Veer, ik was botergeil terwijl ik moest leren, maar dat is nu spontaan verdwenen. Ga zo maar eens een poging wagen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zag er een op straat liggen laatst, dat is helemaal bij de beesten af.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Picsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik was niet gebanned, was alleen 48 uur gebanned in het fotoboek (Donnie's schuld)quote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oh, was BT ook weg? Niet gemerkt. Maar even de stand van zaken:
- Guus (ja)
- TARDIS (ja)
- Blauwe Tijger (ja)
- Donnie (nee)
- Enfa (nee)
- Hoink (?)
- eend112 (??)
neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Betalen ze je eigenlijk voor die shit?
Waarom zou je het dan doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:57 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
neeAlleen als je in leger zit volgens mij
Welke smaak wil je, aardbeien of banaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gedurfd hoor.![]()
[..]
Is goed. Neem jij wat lekkers mee, dan zorg ik voor de thee.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx Veer, ik was botergeil terwijl ik moest leren, maar dat is nu spontaan verdwenen. Ga zo maar eens een poging wagen.
zit je alle SC terug te lezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik was niet gebanned, was alleen 48 uur gebanned in het fotoboek (Donnie's schuld)
Veerpopjedoosje.... dat ga je toch niet veel langer dan een paar maanden doen he?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh dat is wel nice. Laat even weten of het een probleem is als je wiet rookt, als je het nog gaat doen.quote:
Hehehehequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zag er een op straat liggen laatst, dat is helemaal bij de beesten af.
Ik dacht dat als iemand in een luier scheet, dat gewoon geplette gore shit was. Maar er zit gewoon letterlijk een hele drol nog in. Alleen dan ook nog veel schijt in de spleet. Echt te goor voor woorden, gewoon. Kenkerquote:
Ik zal verdomme wel moeten... Het is of dit, of werkloos (en dus bijstand)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Veerpopjedoosje.... dat ga je toch niet veel langer dan een paar maanden doen he?
Oh, ahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik was niet gebanned, was alleen 48 uur gebanned in het fotoboek (Donnie's schuld)
Moet je in jouw gemeente ook gaar productiewerk doen als je in de bijstand zit?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zal verdomme wel moeten... Het is of dit, of werkloos (en dus bijstand)
Volgens mij kun jij dat heel goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Gridlok het volgende:
Morgen weer de hele dag in het opvang centrum werken, 7 kinderen met downs helpen schilderen.
Nogmaals, picsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehehehe
[..]
Ik dacht dat als iemand in een luier scheet, dat gewoon geplette gore shit was. Maar er zit gewoon letterlijk een hele drol nog in. Alleen dan ook nog veel schijt in de spleet. Echt te goor voor woorden, gewoon. Kenker
Als ze voor degene in de bijstand zo'n baan vinden wel denk ik, ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je in jouw gemeente ook gaar productiewerk doen als je in de bijstand zit?
Que.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga overmorgen een hoogzwangere vrouw helpen bevallen.
ja moet nog even zoekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dat is wel nice. Laat even weten of het een probleem is als je wiet rookt, als je het nog gaat doen.
Ik heb vorige week nog een puppy uit een brandend gebouw gered.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij dat heel goed.
Ik zou het wel weten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zal verdomme wel moeten... Het is of dit, of werkloos (en dus bijstand)
Bij ons is het voor iedereen gewoon verplicht, 16 uur werken, 8 uur crappy sollicitatietrainingen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ze voor degene in de bijstand zo'n baan vinden wel denk ik, ja.
Nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:03 schreef Gridlok het volgende:
Ik vergeet jullie leeftijd constant, is dit nu gewoon een verkapte " Ik blow " aanhaal?
?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:03 schreef Gridlok het volgende:
Ik vergeet jullie leeftijd constant, is dit nu gewoon een verkapte " Ik blow " aanhaal?
Trouw mij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een puppy uit een brandend gebouw gered.
Ja ik begrijp dat ook nooit zo goed, veel mensen lijken te denken dat als je een keer ergens zegt dat je wiet rookt, dat je dat dan doet om stoer te zijn ofzo.quote:
quote:
Haha, dat is kutquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij ons is het voor iedereen gewoon verplicht, 16 uur werken, 8 uur crappy sollicitatietrainingen.
Moet morgen echt maar eens naar uitzendbureaus gaan, voordat ik die aids weer moet gaan doen.
okequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat ook nooit zo goed, veel mensen lijken te denken dat als je een keer ergens zegt dat je wiet rookt, dat je dat dan doet om stoer te zijn ofzo.
Rond een bepaalde leeftijd wel ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat ook nooit zo goed, veel mensen lijken te denken dat als je een keer ergens zegt dat je wiet rookt, dat je dat dan doet om stoer te zijn ofzo.
Hoe smaakte hij ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een puppy uit een brandend gebouw gered.
Kan het me niet voorstellen. Misschien als je 13 bent ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rond een bepaalde leeftijd wel ja.
Wil geen kinderen, wil gewoon jij en ik bby.quote:
Kind van 13 die draait, geloof er geen kut van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Misschien als je 13 bent ofzo.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zijn er genoeg hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kind van 13 die draait, geloof er geen kut van.
dan is het stoer om te praten over drgs op internet misschien?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je bent toch ook 13?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon 2 katten, oprotten met je bebbies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil geen kinderen, wil gewoon jij en ik bby.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ooit wel gehad toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Naja ik heb dan niet echt 13 jarige in mijn vriendenkringdus dat weet ik niet.
Ik ga misschien over 6 weken 2 kittens ophalen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon 2 katten, oprotten met je bebbies.
welk " Merk "quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga misschien over 6 weken 2 kittens ophalen.
Ja bij mij ook, maar had zelfs op de basisschool al wel een paar paupertjes die af en toe wiet rookten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meeste in mijn vriendenkring begonnen rond hun 17/18.
Het is allemaal goed gekomen met mequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja maar bij jou is alle hoop al opgegeven xoxo
Dat zeiden ze ja, je denkt toch niet dat die paupers wiet kunnen aankomen, zelfs als dealer heb je nog een beetje een code of honor. ( hier iig dan )quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, maar had zelfs op de basisschool al wel een paar paupertjes die af en toe wiet rookten.
Haha.quote:
Oudere broers hč.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ja, je denkt toch niet dat die paupers wiet kunnen aankomen.
Ik heb nog nooit net gedaan alsof iets een grapje was terwijl ik eigenlijk hard faaldequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hoef je ny sow aangefalluh voelyh ;ss
Speelvrinden voor d'n Haze.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Gewoon Europese korthaar. Wit met zwart zijn ze. Drie weken geleden geboren. Fucking lelijk nog.
voor in de soep of door de stampot?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ja zat wat kampvolk op die school.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja, ligt dan meer aan de familie xdddd
Kittensquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor op schoot.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
voor in de soep of door de stampot?
nie skreeuwen ;s pls calm jerself, bby dun hurt me nu mor ;squote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit net gedaan alsof iets een grapje was terwijl ik eigenlijk hard faaldeBeetje meer vertrouwen gewoon, aub
truequote:
En wat deed ie me die poes van je oma????quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn opa gooide kittens altijd gewoon dood tegen de schuur.
Tuurlijk. Je mag ze zelfs knuffelen.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
In een zak met stenen, zo de sloot inquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
mooie tijden waren datquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een zak met stenen, zo de sloot in
Haha, bennd un kei om die poot en smijt em zo kanaal in.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slechte wd imitatiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
nie skreeuwen ;s pls calm jerself, bby dun hurt me nu mor ;s
#yoloquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn opa verzoop ze in een plastic zak.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
Bepaalde dingen waardoor ik uiteindelijk op jou kan reageren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En wat deed ie me die poes van je oma????
Dat vind ik dan weer een beetje luguber.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met betonblok om je pootjes de maas inquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, bennd un kei om die poot en smijt em zo kanaal in.
Ja echt een heldere lijn zit er nu even niet in, maar dat komt ook omdat ze net weer 8592 weken geen aflevering hadden en die laatste daarvan was wel nog met Damon en Enzo geloof ik.. Alleen nu voor 100 jaar even eentje over Katherine en met oude karakters weer terug enzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beetje laat antwoord, maar goedJa je denkt dat Tyler terug is??
Maar idd, het is voor TVD echt een gemis man, zonder the Originals. Maar tja, als je voor een spin off kiest is dat het gevolg, helaas. Vind het echt oprecht jammer, ook al geniet ik zeker van The Originals als eigen serie.
Omg jaaa die aflevering dat Alaric dood ging.. Dat vond ik het mooiste emotionele moment van Damon ever denk ik. En ja, ik mis Alaric en Jenna ook écht.
Oh, nice dat die professor weer terug komt ook. Was ook zo bam boets ineens weer afgelopen die verhaallijn, vond ik al zo raarMaar gaat nu weer verder dus. Ben benieuwd!
Ik deed afgelopen weekend onvrijwillig (werd van stoel getrokken) mee met een brabantse polonaise.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, bennd un kei om die poot en smijt em zo kanaal in.
Vind ik doodgooien tegen de muur toch beter, gewoon direct gedaan met ze in plaats van verdrinkingsdood.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn opa verzoop ze in een plastic zak.
Waar pak jij je voorganger dan vast?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deed afgelopen weekend onvrijwillig (werd van stoel getrokken) mee met een brabantse polonaise.
Heb het wel een half rondje vol gehouden.
Wat heb ik zojuist gelezen, over wat gaat dit?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja echt een heldere lijn zit er nu even niet in, maar dat komt ook omdat ze net weer 8592 weken geen aflevering hadden en die laatste daarvan was wel nog met Damon en Enzo geloof ik.. Alleen nu voor 100 jaar even eentje over Katherine en met oude karakters weer terug enzo.
Nu zullen ze dus wel voornamelijk verder gaan met wat er op die school gebeurt en daarnaast met die travellers want ja, ze zullen toch wel iets voor Elena moeten doen denk ik. Ben benieuwd waar dit op uit zal draaien want als ze Katherine dood laten gaan zullen ze ECHT met iets moeten komen waar ze een aantal seizoenen lang iets aan hebben.
The Originals waren een goede verhaallijn en die zijn ze nu kwijt. In feite draait het vanaf het begin al om hen, want het is Katherine die vlucht voor Klaus en daarom al die chaos veroorzaakt en die zooi naar MF haalt. Al dat andere gedoe er omheen is gewoon lastig. Net als die Silas wat uiteindelijk een beetje tegenviel allemaal.
Is dit een strikvraag?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar pak jij je voorganger dan vast?
Is dat net iets als the sun?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deed afgelopen weekend onvrijwillig (werd van stoel getrokken) mee met een brabantse polonaise.
Heb het wel een half rondje vol gehouden.
Sherlock Gquote:
Meer iets als de Daily Mirror.quote:
pardon ?quote:
Ja waar denk je dan dat ik mijn voorganger vasthoud dan ?quote:
Ja precies, dat zal het wel zijn dan, door die 100ste aflevering. Nou gelukkig maar. Ik vind het sowieso vervelender om wekelijks maar 1 ep te kunnen zien, hoor. Dit is het eerste seizoen dat ik niet in één ruk kijk. Seizoen 1 t/m 4 heb ik allemaal achter elkaar gekeken. Dan is sowieso alles veel duidelijker/logischer enz. omdat het snel achter elkaar gebeurd voor je gevoelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja echt een heldere lijn zit er nu even niet in, maar dat komt ook omdat ze net weer 8592 weken geen aflevering hadden en die laatste daarvan was wel nog met Damon en Enzo geloof ik.. Alleen nu voor 100 jaar even eentje over Katherine en met oude karakters weer terug enzo.
Nu zullen ze dus wel voornamelijk verder gaan met wat er op die school gebeurt en daarnaast met die travellers want ja, ze zullen toch wel iets voor Elena moeten doen denk ik. Ben benieuwd waar dit op uit zal draaien want als ze Katherine dood laten gaan zullen ze ECHT met iets moeten komen waar ze een aantal seizoenen lang iets aan hebben.
The Originals waren een goede verhaallijn en die zijn ze nu kwijt. In feite draait het vanaf het begin al om hen, want het is Katherine die vlucht voor Klaus en daarom al die chaos veroorzaakt en die zooi naar MF haalt. Al dat andere gedoe er omheen is gewoon lastig. Net als die Silas wat uiteindelijk een beetje tegenviel allemaal.
Die sun bedoel ik niet. Veer weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Meer iets als de Daily Mirror.
Kan je bij de schouders?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja waar denk je dan dat ik mijn voorganger vasthoud dan ?
Rellen op een forumquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
Valt er nog wat te rellen op FOK! of is dit as good as it gets?
Heb jij ook wat te doen toch.quote:
Hoe kom je daarbij? Ik heb geen idee wat the sun isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die sun bedoel ik niet. Veer weet wat ik bedoel
[ afbeelding ]
Hé Dima, nog succesvol geweest?quote:
Omdat poolsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik heb geen idee wat the sun is
Dat is iets Noordpools, Veer is afkomstig van de Zuidpool.quote:
Sla een keertje over man.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
halló ben pas afgelopen weekend uitgeweest hč... doordeweeks kan je toch niet uit
wie komt komend weekend weer holly?
Donderdag wel. Leukste avond zelfsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
halló ben pas afgelopen weekend uitgeweest hč... doordeweeks kan je toch niet uit
wie komt komend weekend weer holly?
Er komt ook gewoon sowieso nog een zesde seizoen, dus ze moeten echt met iets fatsoenlijks gaan komen nu anders is het gewoon helemaal klaar. Eigenlijk rekken ze het al veel te lang.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies, dat zal het wel zijn dan, door die 100ste aflevering. Nou gelukkig maar. Ik vind het sowieso vervelender om wekelijks maar 1 ep te kunnen zien, hoor. Dit is het eerste seizoen dat ik niet in één ruk kijk. Seizoen 1 t/m 4 heb ik allemaal achter elkaar gekeken. Dan is sowieso alles veel duidelijker/logischer enz. omdat het snel achter elkaar gebeurd voor je gevoel
Katherine gaat echt niet dood, denk ik. Zou ik wel echt stom vinden iig. Zeker nu het allemaal al beetje mwah mwah is met TVD.
En inderdaad ja, zo had ik er nog niet eens naar gekekenDaarom wel echt jammer. Denk dat als ze The Originals geen spinoff hadden gemaakt maar gewoon in TVD hadden gelaten, deze nu ook een stuk toffer geweest was nog.
Seriequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heb ik zojuist gelezen, over wat gaat dit?
Voor hem niet, op donderdagen zijn ze allemaal veel te oud.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Donderdag wel. Leukste avond zelfs
Holly![]()
![]()
![]()
![]()
hoezo ben pas 1 keertje in discotheek geweestquote:
veel jong0ns in holly wel ;squote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Donderdag wel. Leukste avond zelfs
Holly![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben wel benieuwd hoeveel seizoenen het uiteindelijk gaan worden. Ze zullen toch de boekenreeks grotendeels moeten aanhouden. Dus ik weet niet hoeveel er nog gebeuren moet in het verhaal?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Er komt ook gewoon sowieso nog een zesde seizoen, dus ze moeten echt met iets fatsoenlijks gaan komen nu anders is het gewoon helemaal klaar. Eigenlijk rekken ze het al veel te lang.
Denk alleen wel dat als The Originals nog in TVD gezeten hadden de verhaallijn daar ook wel een beetje tegen zou gaan vallen op den duur. Dan had je alleen Klaus en Karoline die om elkaar heen dartelen, want echt evil zijn ze ook al lang niet meer![]()
Daarom ben ik gewoon benieuwd naar heel die Max Westfield / Enzo verhaallijn, wat ze daar allemaal mee gaan doen. Maar denk eigenlijk dat het niet echt heel vet meer gaat worden helaas.
[..]
Serie![]()
Goed verhaal weer. Ik had het overigens over mijzelf dat ik een keertje zou overslaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo ben pas 1 keertje in discotheek geweest
[..]
veel jong0ns in holly wel ;s
maar de meisjes die er waren, waren wel geile snolle zeg !!
we stonden zo in rij, niet zo hele lange.
opeens kwamen er een aantal meisjes heel ff vanuit holly naar buiten, maar man man man wat een chimeids, strakke lederen broeken en strakke felgekleurde topjes, je kon ook die zwarte schouder bh randen zien. en heel speels en wulps actief allemaal pff.
15 minuten sluitte opeens een drietal meisjes achter ons aan in de rij.... eentje hoorde ik zeggen jaaa ik ben bijna 17. En de ander begon opeens over jongens te praten en deed vet stoer, jaaa marc vind mij leuk, henk vind mij leuk, rick vvind mij leuk, ik friendzone ze allemaal. En dat ander blond meisje heletijd zegge met zo'n piepstemmetje, ''foto?" 'foto?"'foto?"'foto?"'foto?"'foto?"
was klote wat wij waren met zijn 4en, zij stonden allemaal naast elkaar en ik werd beetje zo buiten de groep naar achter gedrukt en 1 zo´n gozer waar ik mee was is echt 1.94 ofzo dus ik werd helemaal geblokt. En van achter werd ik geperst door die meisjes, ze stonden vet dicht op ons, en ik zat daar een beetje tussen, soms beetje elleboog in mijn face door die manmore 1.94. was wel awkward, was ook helemaal verstijfd in die rij op gegeven moment
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
opeens kwamen er een aantal meisjes heel ff vanuit holly naar buiten, maar man man man wat een chimeids, strakke lederen broeken en strakke felgekleurde topjes, je kon ook die zwarte schouder bh randen zien. en heel speels en wulps actief allemaal pff.
15 minuten sluitte opeens een drietal meisjes achter ons aan in de rij.... eentje hoorde ik zeggen jaaa ik ben bijna 17. En de ander begon opeens over jongens te praten en deed vet stoer, jaaa marc vind mij leuk, henk vind mij leuk, rick vvind mij leuk, ik friendzone ze allemaal. En dat ander blond meisje heletijd zegge met zo'n piepstemmetje, ''foto?" 'foto?"'foto?"'foto?"'foto?"'foto?"
was klote wat wij waren met zijn 4en, zij stonden allemaal naast elkaar en ik werd beetje zo buiten de groep naar achter gedrukt en 1 zo´n gozer waar ik mee was is echt 1.94 ofzo dus ik werd helemaal geblokt. En van achter werd ik geperst door die meisjes, ze stonden vet dicht op ons, en ik zat daar een beetje tussen, soms beetje elleboog in mijn face door die manmore 1.94. was wel awkward, was ook helemaal verstijfd in die rij op gegeven moment
ohja in holly had je ook zon plataeu die omhoog gaat. eind van de nacht werd er dancebattle gehouden , 2 meisjes gingen battlen.
moooooo eentje had zo sttrakke legging aan die ging twerken jonge, en je kon gewoon vanaf benede ongeneerd kijken naar dr billen
shiitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
ohja in holly had je ook zon plataeu die omhoog gaat. eind van de nacht werd er dancebattle gehouden , 2 meisjes gingen battlen.
moooooo eentje had zo sttrakke legging aan die ging twerken jonge, en je kon gewoon vanaf benede ongeneerd kijken naar dr billen
Ik voelde me niet eens zo heel klein eigenlijk. Meeste meisjes waren van mijn lengte en zelfs kleinere petitere meisjes dan mij. In holly waren maar een aantal meisjes langer dan mij. In die andere kroeg waren wel wat wel meer van die typische hollandsce boervrouwen maja. Eentje wilde volges mij ook wel dansen want ik hangde aan de bar met 1 arm erop zeg maar. links van me was zo'n boervrouw aan het dansen in haar eentje, ze was wel onzeker / verlegen, kon je zo zien. Ik had haar moeten openen hmmm. maar ik durfde haar niet eens aan te kijken, ik had ook veel te veel bier op, 7 stuks ofzo voelde me gewoonweg niet meer goed. alles draaide, zeebenen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Dima, waarom doe je niet gewoon paar schoenen met plateauzolen aan?
Hangdequote:
Denk dat het Chai was, had ze laarzen aan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik voelde me niet eens zo heel klein eigenlijk. Meeste meisjes waren van mijn lengte en zelfs kleinere petitere meisjes dan mij. In holly waren maar een aantal meisjes langer dan mij. In die andere kroeg waren wel wat wel meer van die typische hollandsce boervrouwen maja. Eentje wilde volges mij ook wel dansen want ik hangde aan de bar met 1 arm erop zeg maar. links van me was zo'n boervrouw aan het dansen in haar eentje, ze was wel onzeker / verlegen, kon je zo zien. Ik had haar moeten openen hmmm. maar ik durfde haar niet eens aan te kijken, ik had ook veel te veel bier op, 7 stuks ofzo voelde me gewoonweg niet meer goed. alles draaide, zeebenen.
Ben jij dima's manmore van 1,94?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk ook die switch van retarded naar zonder die irritante enters en met hoofdletters.
[..]
Hangde.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Hangde.
Idd het was hingdequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk ook die switch van retarded naar zonder die irritante enters en met hoofdletters.
[..]
Hangde.
Kan je Dima niet in zetten, man. Dan wordt de lijst binne no time veel te lang.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Hangde.
HAHAHAHAHAAHAHAH KK GRAPPIG DIT XDquote:
Shutup teefjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan je Dima niet in zetten, man. Dan wordt de lijst binne no time veel te lang.
[..]
HAHAHAHAHAAHAHAH KK GRAPPIG DIT XD
Hmm dit meisje was blonder leek wel. Heb haar niet echt durven aankijken, gaf haar 1 vluchtige blik toen ik even naar links keek. Ik voelde me zwaar minderwaardig op gegeven moment, ik wilde eigk gewoon naar station op eerste trein wachte maar ik was overgebleven met die manmore en hij wilde maar doorgaan en meisjes regelen. maar ik wilde niet naaien en ik steek laten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk dat het Chai was, had ze laarzen aan?
Hoor dit woord nu pas voor het eerstquote:
quote:
Hahaquote:
Vas, wat deed jij toen je voor het eerst in je leven stront uit iemands reet moest vegen met doekjes? Ging je nekken?quote:
feces*quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vas, wat deed jij toen je voor het eerst in je leven stront uit iemands reet moest vegen met doekjes? Ging je nekken?
18 cm, maar is inclusief tuitje.quote:
Ze was Murs haar al gewend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vas, wat deed jij toen je voor het eerst in je leven stront uit iemands reet moest vegen met doekjes? Ging je nekken?
Hou nou eens op over F1666quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
18 cm, maar is inclusief tuitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |