Gewoon bij dat gekkenhuis langsgaan waar hij ook al zijn vrienden vandaan haalt.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Braddie heeft sowieso kloons. Alsof hij zonder zijn enige sociale contact kan
Hij was toen best snel ontdekt maar ben weer vergeten wie hij wasquote:Op maandag 27 januari 2014 18:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Braddie heeft sowieso kloons. Alsof hij zonder zijn enige sociale contact kan
Erno-Be?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:44 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hij was toen best snel ontdekt maar ben weer vergeten wie hij was
Oh, was BT ook weg? Niet gemerkt. Maar even de stand van zaken:quote:Op maandag 27 januari 2014 18:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
BlauweTijger.
Donnie en Enfa zitten nog vast.
Waarom heb je altijd zo'n haat aan hem? Jij bent toch ook degene die hem half in het echt kent en dat allemaal onthuld hier?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon bij dat gekkenhuis langsgaan waar hij ook al zijn vrienden vandaan haalt.
quote:
Wat zijn de cijfers achter hoink ook al weer in zijn username? dan check ik wel even.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oh, was BT ook weg? Niet gemerkt. Maar even de stand van zaken:
- Guus (ja)
- TARDIS (ja)
- Blauwe Tijger (ja)
- Donnie (nee)
- Enfa (nee)
- Hoink (?)
- eend112 (??)
ja gewoonquote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom praten we eigenlijk over hem
Eend ja.. hoink nog niet gezienquote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
- Guus (ja)
- TARDIS (ja)
- Blauwe Tijger (ja)
- Donnie (nee)
- Enfa (nee)
- Hoink (?)
- eend112 (??)
518 volgens mijquote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zijn de cijfers achter hoink ook al weer in zijn username? dan check ik wel even.
Haat? Is gewoon zo, dat is zo'n centrum voor probleemjongeren oid. En ik vind hem fascinerend.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Waarom heb je altijd zo'n haat aan hem? Jij bent toch ook degene die hem half in het echt kent en dat allemaal onthuld hier?
581quote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zijn de cijfers achter hoink ook al weer in zijn username? dan check ik wel even.
581, basiskennisquote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft eend een ban?!?!?!?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
- Guus (ja)
- TARDIS (ja)
- Blauwe Tijger (ja)
- Donnie (nee)
- Enfa (nee)
- Hoink (?)
- eend112 (??)
Verdommequote:Op maandag 27 januari 2014 18:46 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Nee dat ws juist die kloon die iemand had gemaakt
581quote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Excentriek figuur, spannendere topics dan al die gebande kneusjes die allemaal op elkaar lijken qua topics en postgedrag.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom praten we eigenlijk over hem
Spannende topics?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Excentriek figuur, spannendere topics dan al die gebande kneusjes die allemaal op elkaar lijken qua topics en postgedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |