Het is of een kloon van Roadtrip, of van Erno. Het eerste dat hij zei is dat de users die die twee bashen een ip-ban zouden moeten krijgen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Hij post totaal anders dan die nicht.
Roadtrip in ieder geval niet. Die post gewoon niet meer in klb, tenminste niet onder zijn Roadtrip account.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
En Brummetje en Braddie zijn gestopt.
Dat kun je nu wel zo gaan lopen roepen he, maar je had er toch verdacht weinig problemen mee toen ik je gister in je aars nam.quote:
alweerquote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
En Brummetje en Braddie zijn gestopt.
welkom terug. Ik zit mobiel, deze battieboy kan nie checken.quote:
Ik denk dat dat je broertje was danquote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel zo gaan lopen roepen he, maar je had er toch verdacht weinig problemen mee toen ik je gister in je aars nam.
Ikquote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
welkom terug. Ik zit mobiel, deze battieboy kan nie checken.
Wie is nog meer unbanned?
BlauweTijger.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
BAND GESTOPT HELPquote:Op maandag 27 januari 2014 18:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Braddie zien we over 3 weken terug met een nieuw gitaar topic
Mijn broertje?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:42 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je broertje was dan
Laatst een keer ook echt langquote:Op maandag 27 januari 2014 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie houdt het nu al 2 weken of zo vol volgens mij.
Ja toen was hij gebannedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |