Lekker mensen die mobiel zitten treiterenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef Zaktabak het volgende:
- Effe de originele OP opzoeken, iemand effe een link via DM?
Geen OP dan? Ik kan veel mobiel overigens (BB uit de kop) maar een hele OP kopiëren wordt kut.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker mensen die mobiel zitten treiteren
Wat jij wilquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen OP dan? Ik kan veel mobiel overigens (BB uit de kop) maar een hele OP kopiëren wordt kut.
Dankje. Goede foto's van goede vrouwen waardeer ik zelf ook. Prachtige kleurstelling dit zwart-wit, wat denk jij?quote:
Nice, lekker lichaam als van een 12 jarig jongetje.quote:
Hoi Eend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nice, lekker lichaam als van een 12 jarig jongetje.
Hey man, hoe is het?quote:
Hoe ging de vergadering?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Z'n gangetje, zoals dat in de volksmond genoemd wordt.
Wel aardig. We hebben besproken wat er besproken moest worden, doelen zijn gesteld en beloftes zijn gemaakt. En nu maar kijken of er intern iets mee gedaan wordt.quote:
vmbo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:44 schreef richolio het volgende:
Mijn docent heeft nog een kater van gister dus stuurt hij ons eerder wegIk mag 'm nu al
Denken dat alle vmbo scholen inferieur zijn aan andere niveaus en dat er ondermaats les wordt gegevenquote:
Haha, ik had een economie leraar die afgestuurd was aan de universiteit, master of the economics enz enz en die had maandag ochtend ook altijd een katerquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:44 schreef richolio het volgende:
Mijn docent heeft nog een kater van gister dus stuurt hij ons eerder wegIk mag 'm nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |