quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Fokkiebaby het volgende:
Een vriendin en ik delen een appartement in Amsterdam.
Nu horen we alle momenten van de dag en nacht een soort brom/ratelgeluid bij de buren.
Mijn vriendin wordt hier gek van en kan er niet van slapen.
We zijn bij de buurvrouw langs gegaan (ze woont naast ons), een oudere dame die een beademingsapparaat heeft omdat ze kanker heeft.
Wij vermoeden dat de overlast van dit apparaat komt.
Wat nu te doen?
Mijn vriendin heeft veel last van het geluid maar die oudere vrouw heeft kanker.
Hoever kunnen we gaan met van de buurvrouw te verlangen dat ze ons ter wille is?
En terecht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Tja denk echt dat jullie het aan jullie kant van de woning op moeten lossen. Je gaat gewoon niet aan een stervend iemand vragen of de beademing wat zachter kan. Die geeft geen neuk.
Inderdaad, gewoon ff vragen of ie dood wil gaan. We motten etu ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:41 schreef Prospos het volgende:
Had een tijd terug ook een buurman met longkanker, hoesten dat die vent deed en nog met het raam open ook. Even aangebeld en gevraagd of het raam dicht mocht want ik wilde bbqen in de tuin en zo'n roggelgeluid is niet lekker bij het eten. Kon mij niets boeien of het toen 30 graden was.
sjezusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Fokkiebaby het volgende:
Hoever kunnen we gaan met van de buurvrouw te verlangen dat ze ons ter wille is?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Normale mensen denken toch niet echt zo? Die kopen toch even oordopjes voor the time being? Toch?
De grens lag ongeveer bij het denken aan het maken van dit topic.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Fokkiebaby het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Fokkiebaby het volgende:
Als het probleem toch naar ieders teverdenheid opgelost kan worden waarom zal je het gesprek dan niet aangaan? Het zou inderdaad iets heel simpels kunnen zijn als de beademingsapparatuur op een geluidsdempende mat te zetten of hem iets verder van de muur te plaatsen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Dit is een troll, hè? Toch? Normale mensen denken toch niet echt zo? Die kopen toch even oordopjes voor the time being? Toch?
Dat lijkt mij inderdaad een goede oplossingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:14 schreef jatochneetoch het volgende:
Misschien kun je op de een of andere manier een tijdelijke stroomstoring te veroorzaken, weet niet hoelang ze zonder dat apparaat kan..
"Eh ja hallo mevrouw. Luister, ik weet dat u helse pijnen heeft, helemaal alleen op een flatje woont en in alle eenzaamheid weg ligt te kwijnen terwijl de kanker u langzaam maar zeker helemaal doodmaakt. Ik snap dat dat dus a-relaxed is, maar Charlotte hier naast mij kan dus slecht slapen van dat kanker-geluid de hele tijd. Kunt u dat ding niet uitzetten snachts ofzo? Dit is gewoon niet chill.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Fokkiebaby het volgende:
Misschien ook nog even toevoegen:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:19 schreef Silenus het volgende:
Jezus, laat haar fucking oordopjes kopen. Die vrouw heeft kanker, doe effe normaal zeg.
[..]
"Eh ja hallo mevrouw. Luister, ik weet dat u helse pijnen heeft, helemaal alleen op een flatje woont en in alle eenzaamheid weg ligt te kwijnen terwijl de kanker u langzaam maar zeker helemaal doodmaakt. Ik snap dat dat dus a-relaxed is, maar Charlotte hier naast mij kan dus slecht slapen van dat kanker-geluid de hele tijd. Kunt u dat ding niet uitzetten snachts ofzo? Dit is gewoon niet chill.HET VERPEST MIJN SLAAPPLEZIER!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |