Bepaal ik zelf wel, battieboi.quote:
Ja precies, zeker nu Klaus toch in die andere serie zit kan er toch niet veel meer uit voortkomen. Denk dat Tyler nu ook wel weer echt terug is. Die schrijvers weten ook gewoon echt niet wat ze met dat karakter willen volgens mijquote:Op maandag 27 januari 2014 22:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja, ik vond de zoen van Caroline en Klaus ook een beetje zo van ''you ask, we deliver''. Ik had het echt leuker gevonden als daar meer uit voortgevloeid was, van mij hadden ze best een stel mogen worden namelijk. Maar goed, wel een top moment ja.
Ik vond het tof om weer de oudjes erin te zien! JennaAlaric
Super leuk. Verder mag er van mij wel wat meer actie komen. Dus nu Kath in Elena zit, zal het (hopelijk) weer wat spannender worden
Wat geintje? Ben heartbroken.quote:
Hahaha kan ik me iets bij voorstellenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lost Girls, ben niet verder gekomen dan de eerste 10 pagina's
Geloof ook dat Moore een boek heeft geschreven over seksuele moraliteit. Heb het ergens liggen als het goed is. Was best interessant.
Ik hoor van veel dat V goed is, ja. Maar de kleuren en tekeningen (die natuurlijk enorm goed de sfeer zetten) zijn zo depri en donker dat het lezen niet prettig is voor mij.
Allred is Image en Marvel, ja. Heeft net FF gedaan en gaat nu Silver Surfer doen.
Heeft ook Madman gedaan, en X-Statix.
Scott Pilgrim was geweldig, ja. Alleen in zwart wit soms moeilijk te zien wie nou wie was. Maar dat is inherent aan de stijl. Maar de emoties ed waren sterk.
Directe URL CTRL+C, naar images.google.nl gaan, helemaal rechts op het camera-icoontjes klikken, CTRL+V, en op Enter klikken.quote:
niet gezienquote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
Dat gejank van spongeboss en BG in dat lichaamshaar topic
Houden zo, het is nogal vermoeiend.quote:
Ik moet ook gewoon niet gaan kijken want kan m'n ergernis over hem nooit voor me houden.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
Ik ga niet kijken voordat ik mijn beeldscherm in 2en stompquote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
Nouja, als Sandman klaar is, pak ik V wel eens op dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha kan ik me iets bij voorstellenSlaat ook gewoon eigenijk helemaal nergens op.
Zou V wel echt lezen, is echt een heel goed verhaal. Soms wel lastig te volgen - ook door het kleurgebruik zeg maar - maar wel echt de moeite waard.
Ja Marvel ben ik niet zo heel erg in thuis. Ken de meeste karakters wel enzo, maar nooit heel erg veel van gelezen / gekeken. Spider-Man vind ik alleen altijd wel echt vet.
Lijken allemaal op elkaar bij Scott Pilgrim hahaha, maar dat verhaal is zo briljantKende hem ook alleen maar van de film moet ik toegeven, net als Kick Ass. Daar was de graphic novel overigens ook wel vet van, veel bloederiger dan de film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |