quote:Op maandag 27 januari 2014 22:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. Trouwens ROBO wat vond je van TVD episode??
Ja, paar keer gezien. Wel leuk.quote:
Ja godverquote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
Iedereen zat te fappen en net wanneer je cumt scroll je door naar de laatste.
Ik kwam al bij de 3e, ha!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
Iedereen zat te fappen en net wanneer ze lopen te cummen scrollen ze door naar de laatste.
Haha ja, ik vond de zoen van Caroline en Klaus ook een beetje zo van ''you ask, we deliver''. Ik had het echt leuker gevonden als daar meer uit voortgevloeid was, van mij hadden ze best een stel mogen worden namelijk. Maar goed, wel een top moment ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaaaaaa omfg eindelijk Klaus en CarolineHoewel ik wel zoiets heb van dat hebben ze puur voor de fans gedaan, gaat verder ook niets meer uitkomen
Dus beetje jammer, maar wel goed dat het gebeurde.
En goeddd einde ook. Vooral omdat Elena Katherine net vergaf en toen naaide ze haar gewoon hard. Maar goed, daar zullen ze komende aflevering wel snel achterkomen. En Enzo zit er komende aflevering weer in he![]()
[ afbeelding ]
Wat vond jij?
teringlijerquote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
Iedereen zat te fappen en net wanneer ze lopen te cummen scrollen ze door naar de laatste.
Ik haal d'r wel wegquote:
Lost Girls, ben niet verder gekomen dan de eerste 10 pagina'squote:Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha wil Lost Girls lezen nu![]()
V for Vendetta is wel vet, wel anders dan de film en meer in het radiotijdperk dan televisie.
Die Allred is meer Marvel gewoon of niet? Daar heb ik over het algemeen niet heel veel mee.
Overigens Scott PilgrimOok gewoon vet getekend, super simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |